Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lees...

Cina
08-05-2003, 19:22

Hadith Qudsi Op gezag van Aboe Hoerairah (moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) (gehoord) heeft, die zei: Allah de Almachtige zegt: Ik ben zoals Mijn dienaren denkt, dat Ik ben. Ik ben bij hem als hij Mij noemt. Als hij Mijn in zichzelf noemt, dan noem Ik hem in Mijzelf, als hij Mij in een gemeenschap noemt, dan noem Ik hem in een gemeenschap, die beter is. En als hij zich een handbreedte naar Mij toe wendt, dan wend Ik Mij een armlengte naar hem toe, en als hij zich een armlengte naar Mij toe wendt, dan wend Ik Mij met wijdte van uitgespreide armen naar hem toe. En als hij naar Mij toe komt lopen, dan kom Ik naar hem toe rennen. (Dit is overgeleverd door Al-Boechari (ook door Moeslim, at-Tirmidhi en Ibn Maadjah)

Dida
08-05-2003, 19:23
Die onderstukje stukjUh is echt zo mooi Masha'allah.:huil: :goedzo:

chicamaroquia
08-05-2003, 19:23
:tranen: Wallah, wij mensen zijn onwetend! :verdriet: :goedzo: Cina!

Cina
08-05-2003, 19:24
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Die onderstukje stukjUh is echt zo mooi Masha'allah.:huil: :goedzo: Ja he...prachtig...daarom heb ik het ook dikgedrukt :)

AbaHoeCh
08-05-2003, 19:25

mooi :goedzo:

emsoem
08-05-2003, 19:53
echt sjow mooi :D =emsoem=

Marocca
08-05-2003, 20:06
Origineel gepost door Cina Hadith Qudsi Op gezag van Aboe Hoerairah (moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) (gehoord) heeft, die zei: Allah de Almachtige zegt: Ik ben zoals Mijn dienaren denkt, dat Ik ben. Ik ben bij hem als hij Mij noemt. Als hij Mijn in zichzelf noemt, dan noem Ik hem in Mijzelf, als hij Mij in een gemeenschap noemt, dan noem Ik hem in een gemeenschap, die beter is. En als hij zich een handbreedte naar Mij toe wendt, dan wend Ik Mij een armlengte naar hem toe, en als hij zich een armlengte naar Mij toe wendt, dan wend Ik Mij met wijdte van uitgespreide armen naar hem toe. En als hij naar Mij toe komt lopen, dan kom Ik naar hem toe rennen. (Dit is overgeleverd door Al-Boechari (ook door Moeslim, at-Tirmidhi en Ibn Maadjah) Echt heel mooi! Masja allah! :Iluvu: En die woorden zijn...:traan1: