Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : onze ouders kwamen hier om poen te verdien maar wat doen wij hier nu

Pagina's : [1] 2

SA3IED
08-05-2003, 18:54

wat doen wij hier blijven we hier voor altijd hier sterven hier integreren hun manieren over nemen want het leeft bij weinig mensen nog om terug te emigreren naar je vaderland ????????????????? iedreen bouwt hier een toekomst op en er is bijna niemand die nog terug wil maaaar ik wel zo dra ik weg kan ben ik weg en nooit meer terug keren maar helaas kan dat nog niet incha allah soon weg van deze zieke plek genaamd europa

MaPrem
08-05-2003, 19:32
Ik hoop dat je je opleiding afmaakt en je kennis toepast in gebieden waar het nog nodig is. En dan hoop ik dat je beseft dat je dat hier geleerd hebt en dat je anderen vertelt dat je hier een goede opleiding krijgt met studiefinanciering, OV ed. Dat ze daarna ook hier komen en hun kennis toe passen in hun land. Dan hoeven ze ook niet meer naar dat zieke europa van je te komen(tenzij op vakantie), maar zijn ze tevreden in hun eigen land.

an3sdej
08-05-2003, 19:35
Sa3ied :zwaai: , ik zal NIET treuren!!

Ghizzy
08-05-2003, 19:36
Origineel gepost door SA3IED wat doen wij hier blijven we hier voor altijd hier sterven hier integreren hun manieren over nemen want het leeft bij weinig mensen nog om terug te emigreren naar je vaderland ????????????????? iedreen bouwt hier een toekomst op en er is bijna niemand die nog terug wil maaaar ik wel zo dra ik weg kan ben ik weg en nooit meer terug keren maar helaas kan dat nog niet incha allah soon weg van deze zieke plek genaamd europa EN WAAROM KAN JE NOG NIET WEG??? :rolleyes:

an3sdej
08-05-2003, 19:43

Omdat ie eerst nog in deze vervloekte plek nog even middels een opleiding UIT dat vervloekte westen, zijn toekomst moet zeker stellen. :-)

Bahjaouia
08-05-2003, 20:03
Ik ben hier om het leven zuur te maken van bepaalde mensen, ze weten zelf wel wie!!! (onder andere eentje hierboven :D)

HalfBlood
08-05-2003, 20:25
studeren, werken, sparen..en dan Maghreb..incha Allah

Zelfkritiek
08-05-2003, 22:08
Nederland is zooooo slecht! Marokkanen hebben hier geen recht op een goede opleiding, kunnen geen studiefinaciering of uitkering krijgen! Marokkanen morgen geen woningen en huursubsidie krijgen! Als je in Nederland kritiek hebt op het koningshuis wordt je midden in de nacht van je bed geplukt en gemarteld! In het zuiden van de Nederlandse woestijn wordt een heel volk geteiserd door oorlog en onderdrukking voor olie! Nee.... ik snap best dat velen graag terug willen naar Marokko....

Maraccino
08-05-2003, 22:12
Origineel gepost door Zelfkritiek Nederland is zooooo slecht! Marokkanen hebben hier geen recht op een goede opleiding, kunnen geen studiefinaciering of uitkering krijgen! Marokkanen morgen geen woningen en huursubsidie krijgen! Als je in Nederland kritiek hebt op het koningshuis wordt je midden in de nacht van je bed geplukt en gemarteld! In het zuiden van de Nederlandse woestijn wordt een heel volk geteiserd door oorlog en onderdrukking voor olie! Nee.... ik snap best dat velen graag terug willen naar Marokko.... Ja je hebt helemaal gelijk!

K_Prone
08-05-2003, 22:25
ik ga niet weg voordat ik nederland financieel heb uitgemolken:D Kom nou, tuurlijk wil ik daar mijn laatste dagen meemaken, ik wil leven aan in mijn huis, mijn land, mijn strand en noem maar op. Denk je dat nederlanders hier doodgaan. Nou er zijn vele die emigreren naar andere landen. Wat is daar mis mee. Ik ga pas weg als insjalah mijn kinderen zelfstandig kunnen leven. Pas als ik met pensioen ga. Misschien zijn ze dan insjallah getrouwd dat weet ik niet. Wat is er mis als ik terug wil naar mijn land. Helemaal niks. Ik weet dat vele in dit land me liever willen zien gaan. MAar ik verek het totdat ik dit land financieel uit heb gemolken. Heerlijk gevoel geeft dat.

Zelfkritiek
08-05-2003, 22:32
Origineel gepost door misantazaghin ik ga niet weg voordat ik nederland financieel heb uitgemolken:D Kom nou, tuurlijk wil ik daar mijn laatste dagen meemaken, ik wil leven aan in mijn huis, mijn land, mijn strand en noem maar op. Denk je dat nederlanders hier doodgaan. Nou er zijn vele die emigreren naar andere landen. Wat is daar mis mee. Ik ga pas weg als insjalah mijn kinderen zelfstandig kunnen leven. Pas als ik met pensioen ga. Misschien zijn ze dan insjallah getrouwd dat weet ik niet. Wat is er mis als ik terug wil naar mijn land. Helemaal niks. Ik weet dat vele in dit land me liever willen zien gaan. MAar ik verek het totdat ik dit land financieel uit heb gemolken. Heerlijk gevoel geeft dat. Ik vind het allemaal prima! Op mijn fijne salaris is alleen al in april ruim 3500 euro ingehouden aan loonbelasting! 3500 belasting in één maand! Meer dan 100 euro per dag! Het staat echt waar op mijn salarisstrook, naast mijn netto salaris van ruim 5000 euro (gelukkig!). En dat betaal ik graag om sukkeltjes zoal jij te onderhouden! Weet je waarom ik dat zo graag betaal??? Omdat een minderwaardige kakkerlak als jij noooooit aan een dergelijk goed betaalde baan zult kunnen komen!!! Als ik iedere dag weer untermenschen als jij tegenkom, dan geniet ik weer met volle teugen. Wat kan het leven toch mooi zijn!

Moezhint
08-05-2003, 22:34
Ik vertrek totdat ik het gevoel heb dat ik terug heb gehaald wat de hollanders of de belgen in de koloniale tijd en nu nog in ons land hebben geplundert. Ik zit hier dus om terug te eisen waar ik gewoonweg recht op heb. het lukt me reeds aardig hoor! voel dat ik in de goede richting zit...maar als ik alles terug heb dan is zelfs holland en belgie niet meer van de hollander. ze zullen zichzelf niet meer herkennen met mij en zullen ze zelf uitwijken. en dan heb ik holland en marokko dusseeuuuHHH....

GeenLeven
08-05-2003, 22:38
Origineel gepost door Zelfkritiek Ik vind het allemaal prima! Op mijn fijne salaris is alleen al in april ruim 3500 euro ingehouden aan loonbelasting! 3500 belasting in één maand! Meer dan 100 euro per dag! Het staat echt waar op mijn salarisstrook, naast mijn netto salaris van ruim 5000 euro (gelukkig!). En dat betaal ik graag om sukkeltjes zoal jij te onderhouden! Weet je waarom ik dat zo graag betaal??? Omdat een minderwaardige kakkerlak als jij noooooit aan een dergelijk goed betaalde baan zult kunnen komen!!! Als ik iedere dag weer untermenschen als jij tegenkom, dan geniet ik weer met volle teugen. Wat kan het leven toch mooi zijn! :goedzo: , dankzij jou kan ik weer een maandje thuisblijven :hihi: :hihi: En nu serieus, wat is er mis mee als iemand terug wil naar zijn eigen land danwel vaderland. Ik ga insa'allah ook terug naar Marokko en nee dat doe ik niet omdat ik het hier zat ben maar gewoon om lekker van me oude dag te genieten. Hoeveel nederlanders emigreren wel niet naar Spanje om hun laatste adem daar uit te blazen ?! :zwaai:

Zelfkritiek
08-05-2003, 22:40
Origineel gepost door GeenLeven :goedzo: , dankzij jou kan ik weer een maandje thuisblijven :hihi: :hihi: Prima toch? Ik kom graag op voor de zwakkeren in de samenleving! Ik ben blij dat ik kan werken, zodat hulpbehoevenden en anders stumperds ook een beetje kunnen leven.. Hehehehhe

SA3IED
08-05-2003, 22:42

Origineel gepost door an3sdej Sa3ied :zwaai: , ik zal NIET treuren!! lekker belanerijk :rolleyes: meneer zal nie treuren

Pagina's : [1] 2