Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoge Hakken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Nysha
27-02-2006, 12:14

hey dames, wie van jullie draagt hoge hakken? Voor school en doordeweeks heb ik normaal gesproken platte schoenen of een schoen met normaal hakje waar goed op te lopen is , maar in Amsterdam gaan je hakken zo snel naar de klote ... In ieder geval in het weekends probeer ik meestal wel pumps aan te trekken en gisteren had ik van smorgens vroeg tot savonds laat pumps aan....men kuiten doen nu zooo'n pijn , ik voel tot aan men heupen... ben jij dus een hoge hakken of platte schoen lady? groetjes nysha ( jah we moeten toch wat verzinnen nu miss m er niet is)

boug85
27-02-2006, 12:15
pffffff ik ben echt een schoenenfreak.. van hoge hakken tot helemaal plat:maf: ligt eraan wat ik ga doen die dag, als ik ga wandelen dan trek ik geen hoge hakken aan:hihi: maar als we uit eten gaan dan wel..

loubiaaa
27-02-2006, 12:16
ik ben ook niet echt van de hoge hakken soort.. geef mij maar leuke platte schoenen waar ik heel de dag op kan lopen .. hakken zijn wel leuk als je ergens heen gaat waar je weet dat je alleen gaat zitten :hihi:

nadorhalfbloed
27-02-2006, 12:17
Ik draag altijd hakken, ik vind het echt fijn ! Als ik veel loop als ik ga winkelen ben ik kapot als ik thuiskom, maar ik vind hakken gewoon veel mooier als platte schoenen. zelfs in huis heb ik schoenen die ik alleen thuis draag met een hakje eronder.

Safah83
27-02-2006, 12:17

Ik kan niet zonder hakken... Ik heb hele hoge, lage, dikke, dunne en in alle vormen en kleuren... Lage schoenen draag ik weleens in de zomer...van die instappers...Maar verder nauwelijks...

Nysha
27-02-2006, 12:23
jah mokaltum ik dus....ik voel me helemaal thuis op hoge hakken maar op feesten, uit eten, avondje uit...etc etc maar dan nog heb ik de volgende dag zoveel last van men kuiten..... vrouwen die kunnen shoppen op hoge hakken zal ik nooit kunnen begrijpen.

boug85
27-02-2006, 12:25
je went er vanzelf aan:o.. Wat ik nooit meer doe is in parijs lopen met hakken:maf:

bunty_aur_bably
27-02-2006, 12:26
Feest of geen feest, mijn pumps/laarzen met hoge hakken heb ik altijd aan.

Nysha
27-02-2006, 12:28
je went er vanzelf aan:o.. Wat ik nooit meer doe is in parijs lopen met hakken:maf: jij bent gek!!! ik had in parijs heerlijke sneakers aan, we hebben heel parijs doorgelopen van 10 uur smorgens tot 11 uur sávonds 3 dagen lang en mijn voeten hadden nergens last van...

Kleurtje_S
27-02-2006, 12:34
hey dames, wie van jullie draagt hoge hakken? Voor school en doordeweeks heb ik normaal gesproken platte schoenen of een schoen met normaal hakje waar goed op te lopen is , maar in Amsterdam gaan je hakken zo snel naar de klote ... In ieder geval in het weekends probeer ik meestal wel pumps aan te trekken en gisteren had ik van smorgens vroeg tot savonds laat pumps aan....men kuiten doen nu zooo'n pijn , ik voel tot aan men heupen... ben jij dus een hoge hakken of platte schoen lady? groetjes nysha ( jah we moeten toch wat verzinnen nu miss m er niet is) Hangt ervan af hoelang ik moet lopen, heb meestal een extra paar in mijn kofferbak, altijd handig

wardaroosje
27-02-2006, 12:36
Ben echt van de platte schoenen........zelfs op feesten(dat probeer ik nu wel te veranderen) Vind een hak elegant en vrouwelijk

Nysha
27-02-2006, 12:38
jah idd, ik voel me het meest vrouwelijk op men hakken.....

HoneyBee
27-02-2006, 12:39
ik draag altijd platte schoenen, hou niet zo van hakken. Er mag wel een hakje aan zitten, maar niet hoger dan 3cm. Ik ben ook best wel lang 178cm, dus dan zou ik alleen maar langer worden hierdoor. Vroeger droeg ik wel altijd hoge hakken.

bunty_aur_bably
27-02-2006, 12:42
jah idd, ik voel me het meest vrouwelijk op men hakken..... Dat vind ik ook;)

fenna
27-02-2006, 12:43

I love pumps.... ik kan er echt de hele dag op lopen zonder ook maar last te krijgen.... maar als ik een hele dag ga shoppen dan is het gewoon een mooi joggingspak met sneakers... is veel handiger

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6