Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sars in marokko? kan toch niet!!!

Pagina's : [1] 2

Samia504
08-05-2003, 18:43

gisteren op school hoorde ik veel mensen praten over dat de virus sars ook in marokko te vinden is en dat als je op vakantie gaat naar marokko dat je van de spaanse regering niet meer terug naar europa mag!!! wie heeft dit ook gehoord? ik geloof er namelijk niets van!!! groetjes samia :(

bruidje
08-05-2003, 18:45
weet niet of het waar is,maar mijn moeder zei dat ze ook zoiets heeft gehoordop de Marokkaanse t.v. Hoop dat het toch echt niet zo is!

Samia504
08-05-2003, 18:47
als het op de marokkanse televisie is geweest dan dit jaar maar geen vakantie naar marokko voor de zekerheid!!! :verdriet:

Salim22
08-05-2003, 18:56
Origineel gepost door Samia504 gisteren op school hoorde ik veel mensen praten over dat de virus sars ook in marokko te vinden is en dat als je op vakantie gaat naar marokko dat je van de spaanse regering niet meer terug naar europa mag!!! wie heeft dit ook gehoord? ik geloof er namelijk niets van!!! groetjes samia :( Je hoeft geen zorgen te maken er is helemaal niets aan de hand in Marokko. Geloof niet in dat achterlijke verhaaltjes. Marokko is lekker veilig dus wens ik je een fijne vakantie toe.

an3sdej
08-05-2003, 19:36

Die achterlijke verhaaltjes kunnen in korte tijd waarheid worden.

shaimagirlie
08-05-2003, 20:21
Origineel gepost door Samia504 gisteren op school hoorde ik veel mensen praten over dat de virus sars ook in marokko te vinden is en dat als je op vakantie gaat naar marokko dat je van de spaanse regering niet meer terug naar europa mag!!! wie heeft dit ook gehoord? ik geloof er namelijk niets van!!! groetjes samia :( dat heb ik ook gehoord vandaag. hoop dat het niet waar is, anders kan ik me vakantie wel vergeten. :(

AlHoceima_Leila
08-05-2003, 20:22
Hee ik heb het ook gehoord en het schijnt dat het in CAsablanca was dus? liefs leila maar ik ga lekker gewoon op vakantie hoor

praatgraag
09-05-2003, 15:26
Ik heb gehoord dat SARS in de aanbieding is bij de HEMA, nu voor twee halen, een betalen. Het schijnt dat het virus het erg naar zijn zin heeft in Nederland, aangezien hier heel veel oudere mensen zijn, die ons alleen maar geld gaan kosten is het een goede mogelijkheid om iets aan de vergrijzing doen. Het schijnt zo te zijn dat de meeste mensen die overleden zijn aan SARS, 70 jaar of ouder zijn. Het is trouwens een afgeleide van het coranavirus. Wat ik jullie wil zeggen is dat het niet te stoppen is, het is net als Mc Donald's vandaag Amerika, morgen de wereld. Een virus is niet te houden, ook alle normale griep virussen die elk jaar weer ons land opkomen, zijn afkomstig uit Azie. Daar hoor je dan weer niemand moeilijk over doen. Dat SARS heeft kunnen ontstaan is niet zo gek. Immers als je varkens, mensen en kippen op een kluitje zet, dan ontstaat er op een gegeven moment wel een nieuw virus. Zo ontstaan ook de ordinaire virussen. Wat heel grappig zou zijn als de vogelpest gemengd zou worden met SARS, dan is Nederland met kop het gevaarlijkste land op de wereld, en komt Bush ons wel aanvallen. hahahaha, maar goed dat is wat ik denk,

yasminatilburg
09-05-2003, 16:27
ik heb dat ook gehoort van mijn ouders die hebben het op de marokaans radio gehoort en op alzazira is echt erg man ze zeggen dat er 6 mensen zijn besmet. maar ik ge gewoon lekker op vakantie als je dag is gekomen dan is je dag gekomen en dan kun je het niet terugdraaien. de groeten

HalfBlood
09-05-2003, 19:07
Tering!

BentDagilia
09-05-2003, 19:32
Ik heb het ook gehoord... maar ja ik wil het niet geloven :rolleyes:

Dalilah18
09-05-2003, 21:13
yep en ik heb het ook van mijn moeder gehoord, ze heeft het eerst gezien op RTM (marokkaanse nieuwszender). ze hebben het heel kort op het nieuws gezet. volgens mij hebben ze het alleen maar eraf gehaald omdat ze bang zijn dat er geen toeristen meer naar marokko komen. haha magharba ook.

ATLANTICA
09-05-2003, 22:53
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom nou! Maar waarom wordt er nix over vermeld in Nedetlandse media? Ik heb t alleen maar via via gehoord! Maarruh wordt de grens dan gesloten ofzo? En zijn er al veel mensen besmet?

hhtWillem
09-05-2003, 23:03
Origineel gepost door praatgraag Ik heb gehoord dat SARS in de aanbieding is bij de HEMA, nu voor twee halen, een betalen. Het schijnt dat het virus het erg naar zijn zin heeft in Nederland, aangezien hier heel veel oudere mensen zijn, die ons alleen maar geld gaan kosten is het een goede mogelijkheid om iets aan de vergrijzing doen. Het schijnt zo te zijn dat de meeste mensen die overleden zijn aan SARS, 70 jaar of ouder zijn. Het is trouwens een afgeleide van het coranavirus. Wat ik jullie wil zeggen is dat het niet te stoppen is, het is net als Mc Donald's vandaag Amerika, morgen de wereld. Een virus is niet te houden, ook alle normale griep virussen die elk jaar weer ons land opkomen, zijn afkomstig uit Azie. Daar hoor je dan weer niemand moeilijk over doen. Dat SARS heeft kunnen ontstaan is niet zo gek. Immers als je varkens, mensen en kippen op een kluitje zet, dan ontstaat er op een gegeven moment wel een nieuw virus. Zo ontstaan ook de ordinaire virussen. Wat heel grappig zou zijn als de vogelpest gemengd zou worden met SARS, dan is Nederland met kop het gevaarlijkste land op de wereld, en komt Bush ons wel aanvallen. hahahaha, maar goed dat is wat ik denk, Je naam zegt al genoeg, er had alleen DOMME praatgraag moeten staan. Iemand vraagt serieus of SARS in MAROKKO is!! Kom jij met je lulverhaat over SARS in Nederland en hoe hier de ouwetjes dan kunnen overlijden ed. Als SARS in Marokko is is dat al erg genoegm ga jij er dan snel heen, je kunt dan niet mee terug Europa in, zijn we van een domme praatjemaker als jij af! Simpelmind!

ATLANTICA
09-05-2003, 23:10

Ik ben best wel lang bezig om er iets over te vinden op t net, maar tevergeefs :verdriet: nix gevonden..

Pagina's : [1] 2