Bekijk originele versie : Hoofddoek En Een String En Een
HOOFDDOEK EN EEN STRING EN EEN DOORZICHTIGE BROEK DAS WAAR IK VAN KOTS http://www.smilies.nl/nono.gif DOE DAN DIE HOOFDDOEK UIT JE ZET DE ECHTE MOSLIMA S VOOR SCHUT :o
esmaatjuuh
08-05-2003, 18:00
:hihi:
Heb het eens gezien!
Ieeeuw...
Niet om naar te kijken..
Ik was zo...:schrik2:
Ik zelf draag Hoofddoek en ik doe Gelukkig niet zo`n Fdi77a...
:lol:
Che Guevara had als ideaalbeeld het atheïsme......dus wat l.ul je nou met zo`n avatar :confused:
Shining_Star
08-05-2003, 18:03
Kijk daar ben ik het weer wel met je eens
Origineel gepost door esmaatjuuh
Heb het eens gezien!
Ieeeuw...
Niet om naar te kijken..
Ik was zo...:schrik2:
Ik zelf draag Hoofddoek en ik doe Gelukkig niet zo`n Fdi77a...
:lol:
IK BEGRIJPT HET NIET MEER :confused: WAT ZEGT HUN MA ALS ZE DE DEUR UITGAAN :(
Origineel gepost door Tijn
Che Guevara had als ideaalbeeld het atheïsme......dus wat l.ul je nou met zo`n avatar :confused: TIJN DE KOE MOET GEMOLKEN WORDEN DUS KOM ME NIETS UITLEGGEN OVER CHE
esmaatjuuh
08-05-2003, 18:09
Origineel gepost door SA3IED
IK BEGRIJPT HET NIET MEER :confused: WAT ZEGT HUN MA ALS ZE DE DEUR UITGAAN :(
Als ik 1 van die meiden was dan zou me moeder niets zeggen...
Ze zou meteen met wahed harde slipper achter me aan gaan..
Origineel gepost door real_jeblia
Kijk daar ben ik het weer wel met je eens
IK HEB ANDERE TOPICS GEOPEND WAREN ERG HE MAAR DIE HAAL IK WEG DIE WARENVOOR EEN DEEL NIET OP DE WEKLIJKHEID BERUST IK HEB ME VOORGENOMEN RUSTIG AAN TE DOEN
TIJN DE KOE MOET GEMOLKEN WORDEN DUS KOM ME NIETS UITLEGGEN OVER CHE
....Ik moet zeker gemolken worden, sleep al 2 dagen met m`n uiers over het gras :D
.........maar dat doet niets af aan jouw avatar, notabene van iemand die tegen welke Godsdienst dan ook was! Dan slaat `t openen van een topic als dit als een tang op een varken.....
....Ik moet zeker gemolken worden, sleep al 2 dagen met m`n uiers over het gras :D
.........maar dat doet niets af aan jouw avatar, notabene van iemand die tegen welke Godsdienst dan ook was! Dan slaat `t openen van een topic als dit als een tang op een varken..... WHAT DA FOCK L.UL JIJ IK SNAP JOU NIET WIL JE SOMS MN AVATAR HEBBEN OFSO kopieer hem gewoon en shot da fock up
SweetRose
08-05-2003, 18:25
kzie zo geen moslima's..
kwoon dan ook tussen bejaarde belgen :rolleyes:
en ik let ni echt op hun string...:maf2:
neej grapje...euhm....i dunno :maf:
WHAT DA FOCK L.UL JIJ IK SNAP JOU NIET WIL JE SOMS MN AVATAR HEBBEN OFSO kopieer hem gewoon en shot da fock up
Snap niet dat je me niet snapt :maf2: ...vooruit nog een keer:
Is toch een beetje raar dat iemand (laten we h`m voor `t gemak maar ff sa3ied noemen ;) ) een topic opend waarin hij meiden beschuldigd van on-Islamitisch gedrag, terwijl hij zelf met een avatar rondloopt van de grootste SUPER-ATHEIST die deze planeet heeft gekend.....(heb je h`m? vasthouden dan, want ik blijf niet bezig ;) )
SweetRose
08-05-2003, 18:29
hahah mannen toch....:p hahahah
Snap niet dat je me niet snapt :maf2: ...vooruit nog een keer:
Is toch een beetje raar dat iemand (laten we h`m voor `t gemak maar ff sa3ied noemen ;) ) een topic opend waarin hij meiden beschuldigd van on-Islamitisch gedrag, terwijl hij zelf met een avatar rondloopt van de grootste SUPER-ATHEIST die deze planeet heeft gekend.....(heb je h`m? vasthouden dan, want ik blijf niet bezig ;) )
ik ben een moslim daarom
wat che was intreseeret me niet veel maar vond het een mooie avatar en iedereen kent hem thats it meer stelt hij niet voor mij en ik weet jij ben jaloers op mijn avatar :rolleyes: maar ik vind dat nie erg :D je mag hem kopieren ok ciao :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.