Bekijk originele versie : Sos Video Clip Rihanna!!!
Misz_Berkania
26-02-2006, 21:06
wie heeft die video clip???
Urbangirl
27-02-2006, 13:26
je kunt de video zien, als je naar www. n i k e w o m e n. com gaat. video is echt erg mooi en liedje trouwens ook! :D
Ghzelaa_Hbiba
27-02-2006, 13:37
je kunt de video zien, als je naar www. n i k e w o m e n. com gaat. video is echt erg mooi en liedje trouwens ook! :D
vette site man..!!
Urbangirl
27-02-2006, 13:42
vette site man..!!
ja vind ik ook! Ik vind die danseres van de reclames echt geweldig! Maar de clip van Rihanna is ook echt super mooi! :D
ilhamkenitria
27-02-2006, 14:05
Jaaaaaa skrr egt laaaaauuuuw k wil ook so kunne dansen :(
Urbangirl
27-02-2006, 14:06
ik ook! maar t lukt nog niet echt :(
ladynora
01-03-2006, 23:19
het lukt e niet op die site te kome
Ja die clip is echt vet, maar die versie komt niet op tv heb ik gehoord. Rihanna heeft een andere clip gefilmd, want deze is voor nike gemaakt. Weten jullie of die nikeworkshops in Nederland worden gegeven? want ze worden wel in Belgie, Frankrijk enz gegeven door de choreograaf van madonna en die algerijnse danseres Sofia van de nikereclame
Urbangirl
02-03-2006, 12:31
Ja die clip is echt vet, maar die versie komt niet op tv heb ik gehoord. Rihanna heeft een andere clip gefilmd, want deze is voor nike gemaakt. Weten jullie of die nikeworkshops in Nederland worden gegeven? want ze worden wel in Belgie, Frankrijk enz gegeven door de choreograaf van madonna en die algerijnse danseres Sofia van de nikereclame
nee, niet in Nederland :(. maar je kunt wel audities doen in Nederland voor een of andere wedstrijd. ook kun je een nike work out doen, maar dat is niet met die choreograaf van Madonna en ook niet met Sofia.
Okay thanxx, urbangirl. Ik hoorde dat er een auditie was, de prijs is een trip naar de VS en lessen van Jamie king. ZAl zeker wel een reportage over worden gemaakt
Urbangirl
03-03-2006, 11:47
Okay thanxx, urbangirl. Ik hoorde dat er een auditie was, de prijs is een trip naar de VS en lessen van Jamie king. ZAl zeker wel een reportage over worden gemaakt
ik hoop t wel, lijkt me wel gaaf zo'n reportage. maar ik denk dat er zeker wel iets van die audities op de site komt te staan. voor degenen die t niet lukt om op de site te komen, je moet misschien eerst zo'n programma downloaden, als de site dat aangeeft.
MissB-Licious
03-03-2006, 11:53
kan ik em op limewire downloaden die videoclip???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.