Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom praten marokkanen altijd zo hard?

Pagina's : [1] 2

MarocStar
08-05-2003, 16:05

Wat mij opvalt is dat Marokkanen altijd zo hard praten. ALs ik met nederlandse vrienden ben zeggen ze heel vaak of er ruzie is. In de trein weet je ook altijd wie er marokkaan is :D Ik zelf praat ook onbewust volgens vrienden hard Hoe komt het dat (we) ze hard praten. :D :zwaai:

emsoem
08-05-2003, 16:07
ik niet...praat altijd heel zacht vergeleken met andere marokkanen:D =emsoem=

Tijn
08-05-2003, 16:07
....omdat ze altijd rekening moeten houden met die "oorsmeer" kaassies, die horen niet meer zo goed......hebben we `t gister nog over gehad malloot ;)

MarocStar
08-05-2003, 16:08
Origineel gepost door emsoem ik niet...praat altijd heel zacht vergeleken met andere marokkanen:D =emsoem= 1 van de weinige mannen denk ik :D

semir
08-05-2003, 16:09

DAT is een manier om elkaar te overtuigen?

C_OUJDIA
We moeten gehoord worden :hihi: Ik weet het anders ook niet....Zit in het bloed bij elke marokkaan:maf2: Een van de eigenschappen van een Marokkaan...Luidruchtig

MarocStar
Origineel gepost door Sexverslaafde dan heb je de Antiliannen niet gehoord :) het komt door onze cultuur Hoe komt het dan door onze cultuur? Of bedoel je dat het vroeger af in ons bloed zat? :D

DonnaBella
08-05-2003, 16:11
hahahaha wallah je hebt gelijk je hoort de marokanen altijd boven andere mensen uit

TwinkleEye_19
08-05-2003, 16:11
Origineel gepost door ********* Hoe komt het dat (we) ze hard praten. :D :zwaai: We praten niet te hard, anderen praten te zacht :D

miss_couscous
08-05-2003, 16:12
Origineel gepost door Sexverslaafde dan heb je de Antiliannen niet gehoord :) het komt door onze cultuur wou ik net zegge toen we pas antiliaanse buren hadden dacht mijnmoeder altijd dat ze ruzie hadden

hbieba
08-05-2003, 16:13
Omdat ze slecht horen zeker ;)

fatimaatjee
08-05-2003, 16:13
nou ik niet hoor!! zo en ik haat het ook zo erg dan zit ik in de trein hoor je van die marokkaanse wijven: "ja hallo hij heeft me gister gebeld maarik nam niet op ja kom nou hallo hij heeft me gewoon boos gemaakt en nu ga ik m echt nie belle" :jammer: jeetje hallo ik hoor je wel hoor damnnnnn maar dat is weer een soort die gehoord moet worden door iedereen!! praat normaal dan doe je al gek genoeg!!! :goedzo:

emsoem
08-05-2003, 16:14
Origineel gepost door ********* 1 van de weinige mannen denk ik :D vrouwen kunnen er ook wat van :hihi: wooow in trein..hahaha weyemaa ik heb geen geld op de bank..wollah moet 3 weken wachten voor ik mijn studiefinaciering krijg bla bla bla bla :maf2: =emsoem=

MarocStar
08-05-2003, 16:17
Origineel gepost door emsoem vrouwen kunnen er ook wat van :hihi: wooow in trein..hahaha weyemaa ik heb geen geld op de bank..wollah moet 3 weken wachten voor ik mijn studiefinaciering krijg bla bla bla bla :maf2: =emsoem= :D

emsoem
08-05-2003, 16:17

Origineel gepost door mokaltum behalve als je zingt ;) maar nee, ben best rustig vergeleken met de meeste marokkanen hou niet zo van dat hard gepraat(geschreeuw) dus hou me liever op een afstand van ze...Sallam ou saffi... eeeey mokaltum :stout: yek behalve als ik zing :hihi: =emsoem=

Pagina's : [1] 2