Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Almalik Mohamed VI krijgt zoon, Hassan III

Pagina's : [1] 2 3

LZN
08-05-2003, 15:17

Salaam alikoem luitjes. Ewa fejn a?! Long time... Misschien kom ik hier te laat mee maar, onze koning heeft dus een zoon gekregen, lajsla7!!! Iedereen is welkom op de sebbe3 volgende week dinsdag op zijn koninklijk paleis in Tétouan... Thallaw :zwaai:.

Shining_Star
08-05-2003, 15:24
leuk voor hem en voor zijn vrouw :hoera:

Hafsat
08-05-2003, 15:25
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Ewa fejn a?! Long time... Misschien kom ik hier te laat mee maar, onze koning heeft dus een zoon gekregen, lajsla7!!! Iedereen is welkom op de sebbe3 volgende week dinsdag op zijn koninklijk paleis in Tétouan... Thallaw :zwaai: Je komt daar inderdaad shi vijf uur te laat mee ja :D

chicamaroquia
08-05-2003, 15:25
Ik ben van de partij... :boogie: Waarom ben je nooit online djeblie? Niet dat ik je ken, maar je zegt het zelf... :D En je weet 't, hoe meer Tetouanien hoe beter! :hihi:

chicamaroquia
08-05-2003, 15:30

geen nieuws is goed nieuws... :maf3:

chicamaroquia
08-05-2003, 15:33
Origineel gepost door Djebli Dus het is goed nieuws :confused: ? Maar het is toch nieuws :wat?!: :maf2: :maf: Ik trek me terug, ik snap het nu al niet meer... :hihi:

chicamaroquia
08-05-2003, 15:35
Origineel gepost door Djebli ;) :D Ewa, ga je dit jaar de schoonheid van het noorden weer opzoeken... :Iluvu: Niet mij, maar Tetouan... :hihi:

chicamaroquia
08-05-2003, 15:41
Jazeker inch'allah! Heb 3 belangrijke bruiloften die ik niet mag missen... :D Maar ik ga standaard elk jaar. Maar niet 2 maanden... :( Shi 5 weken oe safi. Oellie, feyen seken?

zina_maghrebia
08-05-2003, 15:45
Dat kleintje ziet er zo liefffff uit wajooooooooooooooooo

zina_maghrebia
08-05-2003, 15:46
Origineel gepost door Djebli sekken fe Touilaa. Oe entina? Maar eh 3 bruiloften, toe maar. Zit er misschien een Amsterdamse/ Eindhovense bruiloft tussen??? Als er een Eindhovense bruiloft tussen zit kom ik ook :lol:

chicamaroquia
08-05-2003, 15:48
Origineel gepost door Djebli sekken fe Touilaa. Oe entina? Maar eh 3 bruiloften, toe maar. Zit er misschien een Amsterdamse/ Eindhovense bruiloft tussen??? Nee, een uit Den Bosch, een Spaans/ Belgische en een Frans/Marokkaanse... :D Ik woon in Mhanech II, naast Sidi el Mandri. Ken je die cafe El Jaconda in Sidi el Mandri, daarboven woon ik ook.

chicamaroquia
08-05-2003, 15:49
Origineel gepost door zina_maghrebia Dat kleintje ziet er zo liefffff uit wajooooooooooooooooo Heb je het gezien? :confused: Waar?

zina_maghrebia
08-05-2003, 15:50
Origineel gepost door chica*******a Heb je het gezien? :confused: Waar? Ik heb net nieuws gekeken om 15.15 op RTM lieten ze die kleintje zien Masha'Allah...

chicamaroquia
08-05-2003, 15:51
Origineel gepost door Djebli Ja die ken ik wel ja! Ken je ook de Amsterdamse familie die daar sinds drie jaar woont? Hmmmmmm, ben er alleen 's avonds om te slapen... :D Dat cafeetje is van mijn oom en hij woont daarboven. In de vakantie slaap ik daar vaak. Maar ik ken die familie niet, misschien dit jaar. Of wacht ff, hebben ze een zoon (al ver boven de 20) die Hamid heet?

chicamaroquia
08-05-2003, 15:57

Origineel gepost door Djebli Hmm, ik dacht t niet. Of heeft hij een boel kinderen :confused: ? Almohiem, ik moet dit jaar naar twee bruiloften, dus ik zal je misschien tegenkomen(een speld in een hooiberg 2bruiloften van de 1001, maar goed) Ik heb er 3 waar ik nu al vanaf weet, maar als ik daar eenmaal ben worden het er veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer, dus dan is het een kans van 735 op de 1001... :hihi:

Pagina's : [1] 2 3