Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ooit weleens zijn ouders uitgescholden?

Pagina's : [1] 2

MarocStar
08-05-2003, 13:14

In de tijd dat ik bij mijn ouders woonde is er bij nog nooit een woord uitkomen wat met uitschelden te maken heeft gehad. Mijn goede opvoeding heeft er voor gezorgt dat altijd respect heb gehad voor mijn ouders. Ik hoefte alleen maar oefffff te zeggen en ik kreeg er echt van langs. Oefff bleef het wel bij. Wat mij persoonlijk is opgevallen is dat in mijn ervaring veel wordt gescholden bij Nederlanders. Een zoon die bijvoorbeeld zijn vader klootzak noemt of een ander woord. Ik vind dat echt niet kunnen. Heeft 1 van jullie weleens zijn ouders uitgescholden of niet?

pinkeyedbiatch
08-05-2003, 13:20
OUDERS EN UITSCHELDEN KAN NIET SAMEN STAFIROELAH VOOR DEGENE DIE DAT WEL DOEN JE WEET DE HEMEL LIGT ONDER DE VOETEN VAN JE OUDERS

fatiha85
08-05-2003, 13:24
hmmm.... mensen die hun ouders uitschelden, gewoon geen woorden voor, dat soort mensen zijn echt triest!! :jammer: Ik kan alleen maar zeggen, je moet juist voor je ouders zorgen en je moet respect voor ze hebben!!!

miss_nana
08-05-2003, 13:25
ja gelijk heb je, ik zou niet durven om me ouders uit te schelden lahfhad, dan zou ik zekers alle hoeken van de kamers binnen no time kunnen zien

MarocStar
08-05-2003, 13:25

Origineel gepost door pinkeyedbiatch OUDERS EN UITSCHELDEN KAN NIET SAMEN STAFIROELAH VOOR DEGENE DIE DAT WEL DOEN JE WEET DE HEMEL LIGT ONDER DE VOETEN VAN JE OUDERS precies. Heb je ook nog nooit tegen je ouders geschreeuwd?

MarocStar
08-05-2003, 13:26
Origineel gepost door fatiha85 hmmm.... mensen die hun ouders uitschelden, gewoon geen woorden voor, dat soort mensen zijn echt triest!! :jammer: Ik kan alleen maar zeggen, je moet juist voor je ouders zorgen en je moet respect voor ze hebben!!! :goedzo:

Afrowoman
08-05-2003, 13:27
Volgens mij zegt dit genoeg http://www.smilies.nl/rough/jesse4.gif

MarocStar
08-05-2003, 13:28
Hebben jullie het ook weleens meegemaakt dat jullie mensen hun ouders zagen uitschelden?

Afrowoman
08-05-2003, 13:32
Origineel gepost door ********* Hebben jullie het ook weleens meegemaakt dat jullie mensen hun ouders zagen uitschelden? zo vaak Schandalig gewoonhttp://www.smilies.nl/sad/shakehead.gif

MarocStar
08-05-2003, 13:33
Origineel gepost door Afrowoman zo vaak Schandalig gewoonhttp://www.smilies.nl/sad/shakehead.gif erg he?:jammer:

Tijn
08-05-2003, 14:20
Heb me bij mijn weten altijd in kunnen houden..gelukkig maar, sommige kazen zijn ook bekend met de oorvijg:D .....maar ik denk dat de gemiddelde kaas en Marokkaan behoorlijk anders denken over respect voor de ouders. voorbeeld: Als een Marokkaanse vader aan z`n zoon/dochter vraagt of deze iets voor h`m wil doen, dan zegt hij/zij waarschijnlijk ja. Dat `t vervolgens niet wordt gedaan is niet zo`n ramp, de vader is immers niet tegengesproken (respect getoont). Als een Nederlandse vader iets aan z`n zoon/dochter vraagt en deze antwoord daarop dat ie geen tijd/zin heeft, dan respecteert de vader dat z`n kind h`m eerlijk antwoord geeft.......(als ik me vergis, dan hoor ik `t wel ;) ) Ik wil schelden tegen ouders trouwens niet goedpraten, maar persoonlijk heb ik veel meer moeite met schelden in `t openbaar; op straat, tegen leraren etc...

Misswarda
08-05-2003, 14:36
Ten eerste=> mijn vader kan absoluut niet tegen schelden, vooral als ik en mijn broertje of zusje ruzie hebben dan is het al meteen.....van naar jullie kamers schamen jullie je niet enz....! duzzz laat staan tegen mijn ouders.......nee dat kan gewoon niet, je ouders doen alles voor je en staan er altijd voor je klaar in goede en slechte tijden, en zullen altijd voor je zorgen dan ga je ze uitschelden :jammer: hoe moeten zij zich dan voelen ik weet dan zeker je zal ze echt raken, en kwetsen:tranen: Mijn ouders hebben mij opgevoed met respect te hebben voor iedereen,duzz ook voor hun, duzz zo ver ga ik nooit maar boos op hun worden oke, heel normaal, maar als ik ze ga uitschelden dan weet ik zeker alle hoeken van de kamer te zien, :zweep: duzz dat wil eigenlijk ook voorkomen :D :zwaai: laterzzzzzzz

samira_el
08-05-2003, 14:39
Ik heb een keer tegen mijn moeder gezegd: "Ga Ga" in het Marokkaans Nou wat volgde er toen :zweep: ewa ja..:D

Misswarda
08-05-2003, 14:42
Origineel gepost door samira_el Ik heb een keer tegen mijn moeder gezegd: "Ga Ga" in het Marokkaans Nou wat volgde er toen :zweep: ewa ja..:D ahahahaha :giechel: , je weet moeders ik heb ook weleens van die kleine acties, maarjah heel normaal, maarruh......bij mijn vader waag ik het duzz nooit :D

loeloesch
08-05-2003, 14:56

Als ik levend begraven wil worden moet ik dat vooral doen :D , maar ahshoema voor de mensen die hun ouders niet waarderen, de negen maanden die je in haar buik hebt doorgebracht zal je haar al nooit kunnen terug betalen, en dan nog eens schelden :kwaad: ..... :zweep:

Pagina's : [1] 2