Bekijk originele versie : De baas in huis..
Wie heeft de meeste "macht" en beslist wat er gebeurd?
Vele zullen nu antwoord we beslissen alles samen, het is 50-50, maar laten we eerlijk zijn dat is nergens, eentje heeft toch net altijd (iets meer) de overhand. Dus wie is dat bij jullie? Ben jij dat of is het je mannetje?
Bij ons ben ik het. Ik drijf mijn zin altijd door dus veelal win ik het, niet omdat mijn mannetje een watje is, maar meer omdat hij niet tegen gezeur kan en snel ja zegt om er dan maar van af te zijn.
Er zijn wel een paar dingen die hij principieel niet wil of niet doet en dan kan ik zeuren wat ik wil maar het antwoord zal altijd nee blijven, dus daar begin ik dan ook niet aan. Maar over het algemeen ben ik denk ik wel de baas in huis :D
ik zal je nu al verklappen al die vrouwen die hier komen
hadden de broek aan in huis aldus de vrouwen van m.nl:moe:
want deze onderwerp is al een keer geweest:hihi:
latifa_soussia
25-02-2006, 21:19
Heb liever een man die thuis de broek aan heeft, een vrouw die de baas is vind ik heel eng.....:maf:
ik ben bazig en mijn man is de baas
Heb liever een man die thuis de broek aan heeft, een vrouw die de baas is vind ik heel eng.....:maf:
hahahah wat is daar eng aan dan???
dat zeg je nu ;)
wacht maar als je getrouwd bent:D
latifa_soussia
25-02-2006, 21:23
hahahah wat is daar eng aan dan???
Alles....:maf:
Die man heeft in huis meestal geen recht van spreken, is bang voor zijn vrouw, alles gaat via de vrouw....Nee doe mij maar niet nee....:moe:
latifa_soussia
25-02-2006, 21:24
dat zeg je nu ;)
wacht maar als je getrouwd bent:D
Zo denk ik er indd nu over, is niet mijn stijl.
ik zal je nu al verklappen al die vrouwen die hier komen
hadden de broek aan in huis aldus de vrouwen van m.nl:moe:
want deze onderwerp is al een keer geweest:hihi:
Ik geloof echt dat de vrouwen de baas zijn. Mijn lieve vader zegt altijd dat de mannen roepen dat ze de baas zijn maar het is altijd de vrouw die ze laat doen wat zij wil. Alleen bij de 1ste generatie ging het dan misschien wat subtieler aan toe dan nu.
Alles....:maf:
Die man heeft in huis meestal geen recht van spreken, is bang voor zijn vrouw, alles gaat via de vrouw....Nee doe mij maar niet nee....:moe:
Haha niks mis mee toch??
HAHAH ik heb nog nooit een man gezien die bang is voor zijn vrouw, jij wel?
Jij hebt het over een kenau.. maar je kan de baas zijn en toch een dame blijven ;)
latifa_soussia
25-02-2006, 21:31
Haha niks mis mee toch??
HAHAH ik heb nog nooit een man gezien die bang is voor zijn vrouw, jij wel?
Ooh jawel hoor, vind dat heel eng....:maf:
Ik wel, vandaar dat ik het ook freaky vind..!
ik ben bazig en mijn man is de baas
Dus jouw gezeur heeft gewoon geen effect :o
Dus jouw gezeur heeft gewoon geen effect :o
:hihi: toch wel hoor, op de een of andere manier weet ik toch eigenlijk wel vaak mn zin te krijgen, als hij maar het idee heeft dat hij de knoop door mag hakken :hihi:
:hihi: toch wel hoor, op de een of andere manier weet ik toch eigenlijk wel vaak mn zin te krijgen, als hij maar het idee heeft dat hij de knoop door mag hakken :hihi:
Zo doen de slimme vrouwen het :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.