Bekijk originele versie : Wat Moet Je Doen Als...............
pinkeyedbiatch
08-05-2003, 12:41
JE EEN VRIEND HEBT EN HET IS HELEMAAL SERIEUS GEWORDEN
EN
EN EN JULLIE HEBBEN HET OVER TROUWEN
EN EN
EN OP EEN DAG ZIE JE EEN FOTO VAN HEM 6 JAAR GELEDEN IN EEN KORT BROEKJE EN JE ZIET DAT ZIJN BENEN HELEMAAL ZWART ZIJN.
KAN JE NAGAAN, 6 JAAR TERUG, DAN IS ER ALLEEN MAAR MEER BIJ GEKOMEN :eek:
NET EEN MIERENHOOP (IEGH KOTS, KOTS)
SORRY MAAR DAAR GA IK VAN OVER ME NEK.
WAT ZOU JIJ DOEN? :confused:
Een pak Veet voor hem kopen :rolleyes:
GangstaLovin
08-05-2003, 12:43
Origineel gepost door pinkeyedbiatch
EN
EN EN
EN OP EEN DAG ZIE JE EEN FOTO VAN HEM 6 JAAR GELEDEN IN EEN KORT BROEKJE EN JE ZIET DAT ZIJN BENEN HELEMAAL ZWART ZIJN.
:eek:
zinalady
08-05-2003, 12:46
HAHahhaha MEid meid meid toch....6 jaar geleden had ie dus een oerwoud daar...Maar wie zegt dat hij dat nu nog steeds heeft?
EN ik bedoel als ik een relatie heb dan ga ik mijn vriend echt wel vertellen waar ik echt op afknap dus dan moet de hint toch wel duidelijk zijn.
Je moet het tactische aanpakken :D Begin een keer een gesprek met hey waar knap jij op af bij een meisje..EN zo begint hij dan te vertellen( is ook nog eens goeie info..WIe weet houdt hij wel niet van strings OFzo)
EN ja dan begin jij daarna over wat jij echt niet vindt kunnen bij een guy...EN als hij echt helemaal weg van jou is dan gaat ie het wegscheren....EN anders kanje hem altijd nog chanteren toch?!
BEslama :zwaai:
pinkeyedbiatch
08-05-2003, 12:46
Origineel gepost door GangstaLovin
:eek:
AAN JOUW HEB IK OOK NIET VEEL HE
MAAR IK BEN BANG OM HET HEM TE VERTELLEN :(
DUS GEEN FEET :(
pinkeyedbiatch
08-05-2003, 12:48
Origineel gepost door zinalady
HAHahhaha MEid meid meid toch....6 jaar geleden had ie dus een oerwoud daar...Maar wie zegt dat hij dat nu nog steeds heeft?
EN ik bedoel als ik een relatie heb dan ga ik mijn vriend echt wel vertellen waar ik echt op afknap dus dan moet de hint toch wel duidelijk zijn.
Je moet het tactische aanpakken :D Begin een keer een gesprek met hey waar knap jij op af bij een meisje..EN zo begint hij dan te vertellen( is ook nog eens goeie info..WIe weet houdt hij wel niet van strings OFzo)
EN ja dan begin jij daarna over wat jij echt niet vindt kunnen bij een guy...EN als hij echt helemaal weg van jou is dan gaat ie het wegscheren....EN anders kanje hem altijd nog chanteren toch?!
BEslama :zwaai:
MAAR DIT IS PERSOONLIJK, DAT HAAR ZO IS HIJ OP DE WERELD GEZET,
THE EN STRING DAT KAN JE ALTIJD VERANDEREN
MAAR HE JE HEBT TOCH OOK VAN DIE LASERBEHANDELINGEN?
MarocStar
08-05-2003, 13:08
EN
EN EN
Als je echt van hem houd dan maakt het jou niks uit ;)
Anders houd je ook niet van hem
pinkeyedbiatch
08-05-2003, 13:12
IK HOU VAN ZE INNERLIJK NIET VAN ZE BENEN
WEL LEKKER WARM IN DE WINTER :hihi:
MarocStar
08-05-2003, 13:15
IK HOU VAN ZE INNERLIJK NIET VAN ZE BENEN
WEL LEKKER WARM IN DE WINTER :hihi:
:D
zinalady
08-05-2003, 13:59
DAt is niet PERsoonlijk lieverd....Hij kan het weglaten halen.net zoals wij onze benen scheren.
Kijk als hij flaporen zou hebben dat is pas persoonlijk want dat is gewoon niet te veranderen tenzij hij een operatie daarvoor over heeft...MAar ik bedoel die oren dat heb je dan maar te accepteren en dat zie jeook zo op het eerste gezicht meteen.
EN ja Eigelijk hoor je gewoon iemand te nemen zoals die is maar ik kan begrijpen dat er gewoon sommige dingen zijn waar je ook op afknapt.
Ik heb dat ook met dat haar..EN ik zou het gewoon zeggen.
Ik ga het dan niet eisen van hem dat hij het eraf gaat halen maar jaaaa ik laat hem echt wel weten dat ik het niet mooi vindt.
En ik zou alles doen om mijn vriend/man op mij te laten vallen.
Stel dat een vrouw borsthaar zou hebben dan zou ze dat toch ook weglaten halen?? HAHah nou ja het lijkt vanzelfsprekend toch?!
Nou meid veel succes verder en het beste is gewoon om het hem eerlijk te vertellen.
En wie weet maak je je druk om niks.....WAnt zoals je al zei 6 jaar geleden....Wie weet vond hij het ook niet mooi YOU never KNOW
BEslama
EN
EN EN
En dat noem jij liefde??
en hoe heb jij dat aangepakt??? nadat je hebt gekotst toen je die foto zag.... hoe reageerde hij?
N
zinalady
08-05-2003, 14:08
NAjim net of jij mij nu gaat zeggen dat als jij een meisje zo op het eerste gezicht echt leuk vindt, je bent echt verliefd geworden.
MAar ineens kom je erachter dat zij b.v ook veel haar overal heeft....OF dat ze .bv hele lelijke benen heeft ofzo ik noem maar wat. Net of jij dat Zehma dat zou accepteren?
MOCht dat zo zijn dan geloof ik dat niet....Ik zie overal dat jongens echt van een meisje verwachten dat ze tip top is dus waarom mogen wij dan ook geen eisen hebben?
Beslama
Origineel gepost door zinalady
NAjim net of jij mij nu gaat zeggen dat als jij een meisje zo op het eerste gezicht echt leuk vindt, je bent echt verliefd geworden.
MAar ineens kom je erachter dat zij b.v ook veel haar overal heeft....OF dat ze .bv hele lelijke benen heeft ofzo ik noem maar wat. Net of jij dat Zehma dat zou accepteren?
MOCht dat zo zijn dan geloof ik dat niet....Ik zie overal dat jongens echt van een meisje verwachten dat ze tip top is dus waarom mogen wij dan ook geen eisen hebben?
Beslama
Beste Zinalady,
Tuurlijk mag jij eisen hebben...die kun je samen met je partner bespreken, daar is helemaal niks mis mee.
Je kunt natuurlijk zeggen....nou beste partner...ik houd van je, maar als je behaarde benen hebt..dan is het over..
Er moet dus een volgorde in...je gaat eerste je eisen bespreken....en dat serieus doen en trouwen etc.... en niet andersom
JE gaat niet eerst serieus doen...trouwplannen maken...en dan als er iets mis is aan die jongen of dat meisje...zeggen dat je niet meer wilt...
'Ja, had je maar moeten zeggen dat je behaarde benen hebt'
Dus...leer eerst iemand goed kennen...voor dat je verder gaat..
maar dat wist je natuurlijk al
N
zinalady
08-05-2003, 14:35
Ohhhh dus jij bedoelde het op die manier.
Ewa ik geef je helemaal gelijk.Je hoort inderdaad eerst veel met elkaar te praten, Om elkaar goed te leren kennen.
Maar dat is toch meer om het innerlijk? Stel dat zij die foto nooit gezien zou hebben dan zou zij toch ook nooit geweten hebben dat hij nogal behaard is dus hoe zou zij erdan bij komen om daar over te gaan beginnen?
Ik bedoel ja je leert elkaar goed kennen...Je kan zien hoe je vriend(in) zich zelf kleedt. Hoe diegene over dingen in het leven denkt.
Maar er zijn gewoon altijd dingen die je b.v pas in een huwelijk ( of wat in onze cultuur bijna nooit gebeurt als je gaat samenwonen)
DAN pas kom je erachter hoe iemand werkelijk is.
Je leeft met elkaar....en je stelt je open voor elkaar. DUs je partner gaat dan ook je benen zien haha. :eek:
IK vind dat als je zo serieus met elkaar bent .......JUist dan over dat soort dingen kan praten. Het is geven en nemen in een relatie. ALs de man echt van je houdt dan zal hij het voor je laten weghalen zo niet dan heb je dat maar te accepteren en ik kan haast niet begrijpen dat een vrouw haar man verlaat om zijn benen, Ik bedoel dan ben je ook echt om de verkeerde redenen bij elkaar toch?!
Maar zoals ik al eerder zei ik ben het grotendeels met je eens!
Bye
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.