Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik feliciteer onze koning en zijn vrouw!!!!

Krullebol
08-05-2003, 11:22

bij deze feliciteer ik de koning en zijn vrouw met de geboorte van hun zoontje!!! MABROEK.... :verliefd: :verliefd: lees hier zelf verder: Zoon voor Marokkaanse koning Uitgegeven: 8 mei 2003 11:06 RABAT - De echtgenote van de Marokkaanse koning Mohammed IV, prinses Lalla Salma, is donderdagochtend bevallen van een zoon. Het jongetje, Moulay Al Hassan, is het eerste kind van het koningspaar en de nieuwe kroonprins van het Noord-Afrikaanse land. Moeder en kind maken het volgens een mededeling van het koningshuis goed. De naam van de troonopvolger is door koning Mohammed gekozen als eerbetoon aan zijn vader, de vroegere koning Hassan II. De nieuwe prins verdringt zijn 37-jarige oom Moulay Rachid als eerste in de lijn van troonsopvolging. De 39-jarige koning en de veertien jaar jongere computerdeskundige Salma Bennani trouwden in maart vorig jaar. Het huwelijk werd in juli gevierd. Het was de eerste keer dat een koninklijk huwelijk tot een publiek toegankelijke viering leidde en dat werd in Marokko gezien als bereidheid van het koningshuis om te moderniseren

Anya
08-05-2003, 11:38
"Baaraka Allaahoe laka fielmawhoebie, wa shakarta al waahieb, wa balagha ashoeddahoe wa roezieqta bierrah". Moge Allah het geschenk (kind) aan hen zegenen, bedank de Schenker en moge (Allah) hem volgroeid maken, moge Allah hen zijn gehoorzaamheid gunnen.

chadine
08-05-2003, 11:45
Ja gefeliciteerd!!

Moezhint
08-05-2003, 12:30
Konden ze nu echt geen andere naam verzinnen! Wat verandering ofzo... pff...word moe van dat koningshuis!!

Mouniyah
08-05-2003, 12:45

Origineel gepost door ask_me salam wat doen jullie hier dan in nederland als jullie zoveel van hun houden; waarom kwamen dus jullie ouders naar hiertoe als illigalen en sommigen als erbeiders, waarom komen jullie broers met boten uit marokko met alle risoco's eerst denken ze hebben alle marokkanen verkracht en vermoordt en uit hun land gedreven, ze hebben bida3 verspreidt , moslims gedoodt en jullie zeggen: felicitatie wat heeft dat ermee te maken? dit staat helemaal los daarvan. de marokkaanse economie (die de reden is van de immigratie van Marokkanen) is toch niet totaal te wijten aan het marokkaans koningshuis!!! dan ben je toch wel heel erg onwetend! ik zou tegen jou zeggen, eerst denken dan schrijven... de wereld zou een veel betere plaats worden als we mensen goede dingen zouden gunnen in plaats van met vingers te wijzen en andere mensen de schuld te geven! wees vergevingsgezind, want in het eind is Allah degene die oordeelt. wij zijn enkel toeristen op deze aarde.... :zwaai: nog gefeliciteerd!

GangstaLovin
08-05-2003, 12:52
Origineel gepost door Krullebol bij deze feliciteer ik de koning en zijn vrouw met de geboorte van hun zoontje!!! MABROEK.... :verliefd: :verliefd: lees hier zelf verder: Zoon voor Marokkaanse koning Uitgegeven: 8 mei 2003 11:06 RABAT - De echtgenote van de Marokkaanse koning Mohammed IV, prinses Lalla Salma, is donderdagochtend bevallen van een zoon. Het jongetje, Moulay Al Hassan, is het eerste kind van het koningspaar en de nieuwe kroonprins van het Noord-Afrikaanse land. Moeder en kind maken het volgens een mededeling van het koningshuis goed. De naam van de troonopvolger is door koning Mohammed gekozen als eerbetoon aan zijn vader, de vroegere koning Hassan II. De nieuwe prins verdringt zijn 37-jarige oom Moulay Rachid als eerste in de lijn van troonsopvolging. De 39-jarige koning en de veertien jaar jongere computerdeskundige Salma Bennani trouwden in maart vorig jaar. Het huwelijk werd in juli gevierd. Het was de eerste keer dat een koninklijk huwelijk tot een publiek toegankelijke viering leidde en dat werd in Marokko gezien als bereidheid van het koningshuis om te moderniseren Wat leuk!!!!!!!!!! Even aan iedereen thuis vertellen ... :zwaai:

Yufran
08-05-2003, 12:53
Origineel gepost door Moezhint Konden ze nu echt geen andere naam verzinnen! Wat verandering ofzo... pff...word moe van dat koningshuis!! ` Ik word ook zo moe van...ten eertse hij is geen moslim, want een moslim-koning laat de mensen niet voor zich knielen en z'n hand kussen enzo... het wordt ijd voor een President weg met die koningshuis.. ze vreten al die geld en de bevolking kan stikken

Amazoullou
08-05-2003, 14:27
Origineel gepost door Mouniyah wat heeft dat ermee te maken? dit staat helemaal los daarvan. de marokkaanse economie (die de reden is van de immigratie van Marokkanen) is toch niet totaal te wijten aan het marokkaans koningshuis!!! dan ben je toch wel heel erg onwetend! ik zou tegen jou zeggen, eerst denken dan schrijven... de wereld zou een veel betere plaats worden als we mensen goede dingen zouden gunnen in plaats van met vingers te wijzen en andere mensen de schuld te geven! wees vergevingsgezind, want in het eind is Allah degene die oordeelt. wij zijn enkel toeristen op deze aarde.... :zwaai: nog gefeliciteerd! Totaal niet te wijten aan het koningshuis ? Het koningshuis heeft de ABSOLUTE macht. De uitgaven van het koningshuis bedraagt ongeveer de helft van de staatsinkomsten. Alle andere inkomsten van Marokko vloeien naar het buitenland. Hier een link om je een indruk te geven. Neem afstand van dat romantisch gedoe. http://acat.nfg.nl/Acat/Nieuwsbrieven/Archief/ua0005 AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

Amazoullou
08-05-2003, 14:40
Mohamed VI houdt er inderdaad van om te chatten op het internet. Dat is bekend. Een kameraad van mij beweerde vorig jaar dat hij met hem chatte. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

mocrogurly
08-05-2003, 15:10
:letsparty :hoera: :hoera: Mebroukkkkk.....Gefiliciteerd.....en jullie ook allemaal voor onze kleine prins... :D