Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Gevoel Dat Je Helemaal Kapot Bent

Pagina's : [1] 2 3 4

TwinkleEye_19
08-05-2003, 11:01

Wie heeft dat weleens en wat doe je dan om weer energiek en vrolijk te worden? :( En als je merkt dat je te veel doet en vermoeid raakt, maar alleen maar doorgaat, wat doe je om jezelf een halt toe te roepen?

Onslaught
08-05-2003, 11:09
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=1551849#post1551849

bint_duh_bledie
08-05-2003, 11:11
gaan winkel chocolade eten maar ik krijg van winkelen nog meer energie echt waar of een heerlijke warme bad nemen

saidaaatje
08-05-2003, 11:24
een keer gewoon rust van alles nemen.....gewoon vroeg naar huis gaan....in je bed gaan liggen en gaan slapen totdat je wakker word...ik ben echt altijd moe...en soms als ik het niet meer aankan...is t gewoon ff time out en dan chillen.....

TwinkleEye_19
08-05-2003, 11:39

Hoe roep je jezelf een halt toe?? Als aan alle kanten aan je getrokken wordt en iedereen te veel van je verwacht? Hoe zeg je tegen anderen.... Nu even niet!! zonder hun pijn te doen :( Hoe?

TwinkleEye_19
08-05-2003, 11:42
Origineel gepost door MissOogappeltje Dag schat! Ik spreek je later!:blauwkus: Incha allah :blauwkus:

TwinkleEye_19
08-05-2003, 12:19
Niemand die antwoord heeft???? Damnz, khad wel shie oplossingen verwacht, ze3ma jullie zijn altijd fit en energiek :kwaad: Kvoel me buitengesloten, als ik de enige ben die zo is :verdriet:

Noa
08-05-2003, 12:20
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Niemand die antwoord heeft???? Damnz, khad wel shie oplossingen verwacht, ze3ma jullie zijn altijd fit en energiek :kwaad: Kvoel me buitengesloten, als ik de enige ben die zo is :verdriet: Telefoon uit zetten, mailtjes niet beantwoorden en aan leuke dingen denken?!

DieselGirly
08-05-2003, 12:20
I go to sleeeeep!

TwinkleEye_19
08-05-2003, 12:23
Origineel gepost door Noa_F Telefoon uit zetten, mailtjes niet beantwoorden en aan leuke dingen denken?! Als ik kon vluchten had ik dat allang gedaan :verdriet:

Noa
08-05-2003, 12:27
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Als ik kon vluchten had ik dat allang gedaan :verdriet: Probeer een rustpunt in je leven te vinden...

newkid
08-05-2003, 12:36
Het is ten eerste van belang dat je streng voor jezelf bent en goed naar je lichaam luistert. Ga eens op vakantie, al is het maar voor een lang weekend, wel je mobiel uitzetten. Een andere mogelijkheid is met enige regelmaat aan sport te gaan doen. Gezellig met je vrienden/vriendinnen gaan squashen of zo, het lucht altijd erg op en je doet veel energie op. Een populair woord is eigenlijk onthaasten, relax en durf eens nee te zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat slapen geen juiste methode is, je pakt zo het probleem niet aan maar wacht tot het overgaat. De gevolgen van het alsmaar doorgaan zijn groter. En neem het van mij aan, dat wil je niet. :zwaai:

MarocStar
08-05-2003, 12:41
Ik ken dat gevoel ook. Dat je gewoon continue dag in dag uit bezig bent met dingen. En als je met je dingen bezig bent kom ik hier ook nog op marokko.nl terwijl ik eigenlijk ook veel dingen moet doen. Vakantie komt er InshaAllah aan en dan kom ik voorlopig wel weer een beetje bij. :)

TwinkleEye_19
08-05-2003, 12:43
Origineel gepost door newkid Het is ten eerste van belang dat je streng voor jezelf bent en goed naar je lichaam luistert. Ga eens op vakantie, al is het maar voor een lang weekend, wel je mobiel uitzetten. Een andere mogelijkheid is met enige regelmaat aan sport te gaan doen. Gezellig met je vrienden/vriendinnen gaan squashen of zo, het lucht altijd erg op en je doet veel energie op. Een populair woord is eigenlijk onthaasten, relax en durf eens nee te zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat slapen geen juiste methode is, je pakt zo het probleem niet aan maar wacht tot het overgaat. De gevolgen van het alsmaar doorgaan zijn groter. En neem het van mij aan, dat wil je niet. :zwaai: Mijn lichaam heeft al maanden geleden signalen gegeven dat ik niet zo veel met doen :( Sporten deed ik, maar mag het nu niet meer van de Fysio, kmoet wachten totdat ik klaar ben met de behandeling :verdriet: Damnz, hoe lang geleden is het dat ik vakantie had *zucht*, zelfs mijn vrije dagen op m'n werk worden prive gewoon ingepland :( Waarom krijg ik ook altijd alle verantwoordelijkheid op m'n dak?! Kzit ook altijd in onmisbare posities, kan gewoon niet weg :verdriet:

TwinkleEye_19
08-05-2003, 12:45

Origineel gepost door ********* Ik ken dat gevoel ook. Dat je gewoon continue dag in dag uit bezig bent met dingen. En als je met je dingen bezig bent kom ik hier ook nog op marokko.nl terwijl ik eigenlijk ook veel dingen moet doen. Vakantie komt er InshaAllah aan en dan kom ik voorlopig wel weer een beetje bij. :) Wellahilla!!! :p Kzit ook al te wachten totdat ik op vakantie ga, maar jammer dat ik nu al weet dat ik daar zelfs geen moment rust zal vinden :( Maar die paar dagen onderweg met m'n broer is al voldoende :)

Pagina's : [1] 2 3 4