Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 300 VN-Soldaten verdacht van vrouwenmisbruik

Pagina's : [1] 2 3 4 5

casawie123
25-02-2006, 12:17

Bijna 300 VN-soldaten verdacht van vrouwenmisbruik vrijdag 24 februari 2006 NEW YORK (ANP) - Ongeveer driehonderd militairen van VN-vredesmissies in de wereld zijn in 2005 formeel verdacht van seksueel misbruik van vrouwen en meisjes in crisisgebieden. Dat maakte de volkerenorganisatie donderdag bekend in New York. Van de 296 beschuldigde blauwhelmen, agenten en andere personeel in VN-dienst zijn er intussen 170 ontslagen en teruggestuurd naar huis. Onder hen waren zes commandanten. In totaal hebben de VN ongeveer 85.000 blauwhelmen en andere personeel uit 120 landen actief bij vijftien grote vredesmissies. www.planet.nl en ze noemen zichzelf vredesstichters

Joajoa
25-02-2006, 12:24
Wat is het probleem? Vrouwenmisbruik komt in de koran zoveel voor.. Nee ff serieus, Het is natuurlijk slecht dat dit gebeurt. Daar is iedereen het wel over eens.. Dus waarom dit topic?

casawie123
25-02-2006, 12:26
waar in de koran komt vrouwenmisbruik voor kereltje? kom eens met bewijs

casawie123
25-02-2006, 13:10
Wat is het probleem? Vrouwenmisbruik komt in de koran zoveel voor.. Nee ff serieus, Het is natuurlijk slecht dat dit gebeurt. Daar is iedereen het wel over eens.. Dus waarom dit topic? ik wacht op bewijs :o

Globi
25-02-2006, 13:42

Bijna 300 VN-soldaten verdacht van vrouwenmisbruik vrijdag 24 februari 2006 NEW YORK (ANP) - Ongeveer driehonderd militairen van VN-vredesmissies in de wereld zijn in 2005 formeel verdacht van seksueel misbruik van vrouwen en meisjes in crisisgebieden. Dat maakte de volkerenorganisatie donderdag bekend in New York. Van de 296 beschuldigde blauwhelmen, agenten en andere personeel in VN-dienst zijn er intussen 170 ontslagen en teruggestuurd naar huis. Onder hen waren zes commandanten. In totaal hebben de VN ongeveer 85.000 blauwhelmen en andere personeel uit 120 landen actief bij vijftien grote vredesmissies. www.planet.nl en ze noemen zichzelf vredesstichters Dus ca. 0.35% wordt verdacht en ca. 0.2% is werkelijk ontslagen? Dat valt nog enorm mee lijkt me.

casawie123
25-02-2006, 13:54
is het niet triest dat commandanten tot zoiets in staat zijn en hun moeten het "voorbeeld"van anderen zijn?

islam_producten
25-02-2006, 14:16
Dus ca. 0.35% wordt verdacht en ca. 0.2% is werkelijk ontslagen? Dat valt nog enorm mee lijkt me. vind je? denk je dat de vrouwen die misbruikt zijn hetzelfde denken?

foreverappie
25-02-2006, 15:12
die zielige gast heeft geen bewijs! hij zegt maar wat...

Globi
25-02-2006, 16:14
vind je? denk je dat de vrouwen die misbruikt zijn hetzelfde denken? Ja, percentueel gezien valt het nog wel mee. De topicstarter laat het overkomen alsof het een enorm normaal gebeuren is bij de vn en dat is duidelijk niet het geval. Ja, natuurlijk is het vreselijk voor de vrouwen die het is overkomen.

casawie123
25-02-2006, 17:57
Ja, percentueel gezien valt het nog wel mee. De topicstarter laat het overkomen alsof het een enorm normaal gebeuren is bij de vn en dat is duidelijk niet het geval. Ja, natuurlijk is het vreselijk voor de vrouwen die het is overkomen. dat is zeker een normaal voorkomen aangezien het altijd gebeurd bij oorlogen waarbij westerse landen"de vredestichtertjes komen spelen" dat is altijd al voorgekomen of het nou inde middeleeuwen met de konolisatie was van de de voormalig derde wereld of nu

Globi
25-02-2006, 19:31
dat is zeker een normaal voorkomen aangezien het altijd gebeurd bij oorlogen waarbij westerse landen"de vredestichtertjes komen spelen" dat is altijd al voorgekomen of het nou inde middeleeuwen met de konolisatie was van de de voormalig derde wereld of nu Ik zeg helemaal niet dat het normaal is. Ten tweede doen islamitische landen helemaal 0.0 aan hulp en ontwikkeling van andere landen dus maak daarin aub geen vergelijk. Ten derde komen cijfers zoals dit tenminste naar buiten bij westerse aangelegenheden en dat is zeer zeker niet het geval bij de islamitische landen.

GaLiDo1
25-02-2006, 19:33
Wat is het probleem? Vrouwenmisbruik komt in de koran zoveel voor.. Als je je nou eens een keertje ging verdiepen in de islam, in plaats van hier alleen maar onzin uittekramen dat nergens op slaat, met als doel mensen te iriteren, dan zou je erachter komen dat de islam het geloof is met de meeste rechten voor een vrouw. Maar je hebt je doel bereikt :goedzo:

Globi
25-02-2006, 19:35
In landen in west afrika bieden moslim (broeders) wel 'hulp' trouwens. Men komt met een grote zak geld, gaat een weggetje bouwen, huurt een geheel of deel van hotel af zuipt en hoert de rest van de tijd met alle nieuwe en oude islamitische 'vrienden'.........maar wel weer in 'goede' staat terug naar moeder de vrouw........

islam_producten
25-02-2006, 19:39
Ik zeg helemaal niet dat het normaal is. Ten tweede doen islamitische landen helemaal 0.0 aan hulp en ontwikkeling van andere landen dus maak daarin aub geen vergelijk. Ten derde komen cijfers zoals dit tenminste naar buiten bij westerse aangelegenheden en dat is zeer zeker niet het geval bij de islamitische landen. onzin man, ik ken de cijfers niet, maar ik weet toevallig wel dat koeweit een super groot en mooi bibiliotheek in ons stundenstadje in Marokko heeft gebouwd. dat is zeker een vorm van ontwikkelingshulp. Ook weet ik dat Saudi Arabie in Marokko een weeshuis heeft gebouwd in dezelfde stadje. dus dat 0.0 klopt in ieder geval niet.

GaLiDo1
25-02-2006, 19:41

Ik zeg helemaal niet dat het normaal is. Ten tweede doen islamitische landen helemaal 0.0 aan hulp en ontwikkeling van andere landen dus maak daarin aub geen vergelijk. Ten derde komen cijfers zoals dit tenminste naar buiten bij westerse aangelegenheden en dat is zeer zeker niet het geval bij de islamitische landen. Aan jou ook het advies verder te kijken dan je neus lang is. Islamitische landen participeren wel degelijk aan het verschaffen van hulp aan ontwikkelingslanden, en in tijden van nood. Er lopen hier veel mensen met een korte neus.

Pagina's : [1] 2 3 4 5