Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Date

Pagina's : [1] 2 3

SaMiax
08-05-2003, 10:29

IK NEEM AAN DAT IEDEREEEN WELEENS GEDATE HEEFT... OF HET NOU VAN HIER IS OF VAN TMF OF VIA EEN VRIEND/VRIENDIN... MOHIM ITS AL THE SAME.. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR WAT IK NU GRAAG WIL WETE IS HET VOLGENDEE: *HOE WAS HET? *WAT WAS JE EERSTE INDRUK? *KLIKTE HET GELIJK EN ZAGEN JULIE ELKAAR MEERDERE KEREN? * HOE VOELDE JE TOEN JE UITEINDELIJK OP EEN HOEKJE STOND TE WACHTEN :D NOU?? VERTEL VERTEL VERTEL!! IK WIL ALLES WETEN :D

Chaimae
08-05-2003, 10:33
Tfoe, ik zal nooit met een jongen afspreken, helemaal niet via internet. :jammer: Met een meisje misschien wel, maar dat is anders. :D

SaMiax
08-05-2003, 10:34
Origineel gepost door Chaimae Tfoe, ik zal nooit met een jongen afspreken, helemaal niet via internet. :jammer: Met een meisje misschien wel, maar dat is anders. :D en ook niet van hier??? :stout:

Chaimae
08-05-2003, 10:35
Origineel gepost door SaMiax en ook niet van hier??? :stout: Nee. :) Wat zou ik er aan hebben..........

SaMiax
08-05-2003, 10:37

Origineel gepost door smartie2 Perfect het is goed afgelopen en daar ben je mee verloofd :stout:

SaMiax
08-05-2003, 10:39
Origineel gepost door Chaimae Nee. :) Wat zou ik er aan hebben.......... wat je eraan zou hebben?? dat weet ik niet.. dat weet je toch pas achteraf.. of hij wel de moeite waard is geweest of niet... en wat als het nou KLIKT met diegene? dan ook niet ?? :stout:

Hafsat
08-05-2003, 10:39
Was echt geweldig, na een tijdje te hebben gechat hebben we telefoonnummers uitgewisseld en kort daarna hebben we afgesproken, het was echt een perfecte dag. Ik was zoooooo verliefd. Na een tijdje elkaar gezien te hebben kwam hij om mijn hand vragen en nu leven we happily ever after :rolleyes:

Chaimae
08-05-2003, 10:42
Origineel gepost door SaMiax wat je eraan zou hebben?? dat weet ik niet.. dat weet je toch pas achteraf.. of hij wel de moeite waard is geweest of niet... en wat als het nou KLIKT met diegene? dan ook niet ?? :stout: Ik ga me niet afvragen of het klikt of niet, ik zal die ware wel ontmoeten, maar ik ga niet afspreken. Simpel omdat het haram is zonder een mahran erbij. ;)

SaMiax
08-05-2003, 10:44
Origineel gepost door Chaimae Ik ga me niet afvragen of het klikt of niet, ik zal die ware wel ontmoeten, maar ik ga niet afspreken. Simpel omdat het haram is zonder een mahran erbij. ;) OK daar heb ik niks in te brengen :goedzo:

SaMiax
08-05-2003, 10:45
Origineel gepost door h_o_e_r_e_nbaas Ik heb laatst een tweeling gedate. Daarna ook even naar mijn huis gegaan en je-weet-wel-wat gedaan. :D by the way... het is: IK HAD LAATST....

Soefy
08-05-2003, 10:47
Origineel gepost door SaMiax IK NEEM AAN DAT IEDEREEEN WELEENS GEDATE HEEFT... OF HET NOU VAN HIER IS OF VAN TMF OF VIA EEN VRIEND/VRIENDIN... MOHIM ITS AL THE SAME.. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR WAT IK NU GRAAG WIL WETE IS HET VOLGENDEE: *HOE WAS HET? *WAT WAS JE EERSTE INDRUK? *KLIKTE HET GELIJK EN ZAGEN JULIE ELKAAR MEERDERE KEREN? * HOE VOELDE JE TOEN JE UITEINDELIJK OP EEN HOEKJE STOND TE WACHTEN :D NOU?? VERTEL VERTEL VERTEL!! IK WIL ALLES WETEN :D :hihi: :o nou kweet nog niet hoe het is :o maar heb binnekort een date met Oujdachick :stout:

SaMiax
08-05-2003, 10:47
Origineel gepost door smartie2 aanwezi?? uuh?????

SaMiax
08-05-2003, 10:49
Origineel gepost door SoefSoef :hihi: :o nou kweet nog niet hoe het is :o maar heb binnekort een date met Oujdachick :stout: ik wacht er met smart op :Iluvu: eeyyy trek dat ene pakje aan wat je me liet zien gister... die was HOT mommaaaaaaaaaaaaaaaaaa :verliefd: :verliefd: dan doe ik dat ene latex pakje aan :stout: of zal ik een konijnpakje aan doen.. met van die oortjes op mijn hoofd en een schattige staartje :D

SaMiax
08-05-2003, 10:51
Origineel gepost door smartie2 aanwezig!!! je begrijpt me wel oh ja kom effe prive ooooooooooooooooow.. okee... :o

Soefy
08-05-2003, 10:52

Origineel gepost door SaMiax ik wacht er met smart op :Iluvu: eeyyy trek dat ene pakje aan wat je me liet zien gister... die was HOT mommaaaaaaaaaaaaaaaaaa :verliefd: :verliefd: dan doe ik dat ene latex pakje aan :stout: of zal ik een konijnpakje aan doen.. met van die oortjes op mijn hoofd en een schattige staartje :D plzzz trek je konijnenpakje aan ben er helemaal verzot op :Iluvu: die oortjes van jouw oeffffffffffffff :o dikke :blauwkus: voor you glossy lips :D en Okee trek ik wel mijn pakje aan :stout:

Pagina's : [1] 2 3