Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie denk JIJ wel niet dat je bent???

Pagina's : [1] 2

salimma19
07-05-2003, 22:06

ik ben dat gezeik over Marokkaanse meisjes zooooooo zat :kwaad: Het zijn of de jongens die ons H O E R E N vinden of die stomme wijven die zeiken over dat we zo sneaky zijn. Dit is voor die meisjes..........WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT???? Je bent toch ook Marokkaanse?? en ga niet zeggen dat JIJ anders bent. Als je Marokkanen zo sneaky vind.......moet je je marokkaanse identitieit maar verbranden, je haren verven en lenzen nemen. oke???? zo dat moest er effe uit. en die stomme topics over ons zijn ook OVERBODIG boooooooooooooooooooooooooooooos :kwaad:

camiliaa
07-05-2003, 22:08
ewa je kan je ook aangesproken voelen shiessss :rolleyes: die meiden zijn er realiteit, face it..maar ik laat de waarde bij hun en bij mezelf en denigreer me niet tot hun niveau

sweet_maroccia
07-05-2003, 22:09
je hebt helemaal gelijk meid en als jij het niet had gezegt dan had ik het gezegt ;) you go girl!! :blauwkus:

salimma19
07-05-2003, 22:11
Origineel gepost door camiliaa ewa je kan je ook aangesproken voelen shiessss :rolleyes: die meiden zijn er realiteit, face it..maar ik laat de waarde bij hun en bij mezelf en denigreer me niet tot hun niveau Die meiden zijn er ja.......en die zijn er OVERAL. Of je nou Nederlands, Chinees, paars of blauw bent. je hebt overal goede en slechte mensen. Haal je Marokkaanse zusters niet zo naar beneden. En ja ik voel me aangesproken want ik ben een gemene en jaloerse B I T C H!!! :ego: effe serieus......ik word er echt schijtziek van sorry :zwaai:

touzine
07-05-2003, 22:19

Origineel gepost door salimma19 ik ben dat gezeik over Marokkaanse meisjes zooooooo zat :kwaad: Het zijn of de jongens die ons H O E R E N vinden of die stomme wijven die zeiken over dat we zo sneaky zijn. Dit is voor die meisjes..........WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT???? Je bent toch ook Marokkaanse?? en ga niet zeggen dat JIJ anders bent. Als je Marokkanen zo sneaky vind.......moet je je marokkaanse identitieit maar verbranden, je haren verven en lenzen nemen. oke???? zo dat moest er effe uit. en die stomme topics over ons zijn ook OVERBODIG boooooooooooooooooooooooooooooos :kwaad: Meisje als je weet dat je goed zit en niet verkeerd bent................. waarom maak je, je er druk over??????? je weet degene die die topic´s openen hebben zelf geen leven.............. Dus denk om je hart en ga zo door!!!!!!!!!! :goedzo: ;) Boesa................ je broeder!!!!!!!

narcis
07-05-2003, 22:19
ik denk dat ik narcis ben aka narjies :hihi: alles goed meid??????????????????:zwaai:

camiliaa
07-05-2003, 22:24
Origineel gepost door salimma19 Die meiden zijn er ja.......en die zijn er OVERAL. Of je nou Nederlands, Chinees, paars of blauw bent. je hebt overal goede en slechte mensen. Haal je Marokkaanse zusters niet zo naar beneden. En ja ik voel me aangesproken want ik ben een gemene en jaloerse B I T C H!!! :ego: effe serieus......ik word er echt schijtziek van sorry :zwaai: ja kan ik begrijpen maar er is ook een moment geweest voor mij dat ik ze 1 voor 1 kon afschieten alleen omdat 3 meisjes het voor me verpest hadden..dan kan je echt iedereen haten op dat moment die maar lang donker haar heeft en een marokkaanse kop (no offence).. en waarom zou je je leven verknallen door te haten, haat te zaaien en je om zoiets druk te maken terwijl er nog veel ergere dingen zijn in je leven, als je weet die meid is niet goed, behandel haar met respect, keer je om en ga weg..basta maar marokkanen hebben nog zoiets als eer en trots :rolleyes: :D zet dat opzij..je beloning staat te wachten

salimma19
07-05-2003, 22:24
alles gaat prima..........en Touzine thanks mijn broeder. Ik vind dat echt erg... serieus.. mensen moeten niet alleen aan zichzelf denken. Tuurlijk zijn er slechte Marokkaanse meisjes.....maar niet iedereen is zo. en die meisjes die dan zo'n topic openen over dat wij zo slecht zijn houden alleen zichzelf voor de gek. Ze vergeten blijkbaar waar zij oorspronkelijk vandaan komen.....:jammer:

xxxprinsesxxx
07-05-2003, 22:26
hey salimma lieverd... Ik weet precies wat je bedoelt.. het is niet iets waar ik wakker van lig, maar het is wel ZWAAR irritant!!!! Vooral als Marokkaanse meiden, andere Marokkaanse meiden beginnen te checken van top tot teen... alsof ze niets beters te doen hebben en je dan zo´n rare blik geven... wallah deze meiden vat ik niet... echt levenloos!!!! maar goed... zoals ik al zei... heb wel wat beters te doen, dan wakker van hen liggen en die domme acties die ze plegen... vaak zijn het gewoon jaloerse meiden... dus jah... hef je hoofd op HIGH IN THE SKY!!!! en doe lekker je eigen dingetjes... laat ze kijken, laat ze praten...laat ze doen wat ze willen... op een dag zullen ze er zelf wel achter komen, dat ze verkeerd bezig zijn... :D :kusgrijs:

touzine
07-05-2003, 22:27
Origineel gepost door salimma19 alles gaat prima..........en Touzine thanks mijn broeder. Ik vind dat echt erg... serieus.. mensen moeten niet alleen aan zichzelf denken. Tuurlijk zijn er slechte Marokkaanse meisjes.....maar niet iedereen is zo. en die meisjes die dan zo'n topic openen over dat wij zo slecht zijn houden alleen zichzelf voor de gek. Ze vergeten blijkbaar waar zij oorspronkelijk vandaan komen.....:jammer: Wellahila................... je hebt helemaal gelijk zus........... ìewa Thellah...............pas op jezelf en laat vooral iedereen in z´n waarde!!!!!! groetjes Touzine

C_warrior
07-05-2003, 22:29
Trek je niets van aan. Ik bedoel Mensen zijn mensen en wie zijn hun om over jouw te oordelen http://www.dragonworldz.net/dbz/trunks48.jpg

salimma19
07-05-2003, 22:32
Origineel gepost door xxxprinsesxxx hey salimma lieverd... Ik weet precies wat je bedoelt.. het is niet iets waar ik wakker van lig, maar het is wel ZWAAR irritant!!!! Vooral als Marokkaanse meiden, andere Marokkaanse meiden beginnen te checken van top tot teen... alsof ze niets beters te doen hebben en je dan zo´n rare blik geven... wallah deze meiden vat ik niet... echt levenloos!!!! maar goed... zoals ik al zei... heb wel wat beters te doen, dan wakker van hen liggen en die domme acties die ze plegen... vaak zijn het gewoon jaloerse meiden... dus jah... hef je hoofd op HIGH IN THE SKY!!!! en doe lekker je eigen dingetjes... laat ze kijken, laat ze praten...laat ze doen wat ze willen... op een dag zullen ze er zelf wel achter komen, dat ze verkeerd bezig zijn... :D :kusgrijs: Schat zal ik je 1 ding zeggen........Nederlanders kijken mij NOG hatelijker aan dan die Marokkaanse meisjes ooit zullen doen. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.......en jij begrijpt hopelijk ook wat ik bedoel.... :(

salimma19
07-05-2003, 22:57
Chabab.......je hebt wel gelijk

xxxprinsesxxx
07-05-2003, 22:58
tuurlijk begrijp ik je lieverd... maar ja Nederlanders kunnen van mij de pot op...

salimma19
07-05-2003, 23:06

Origineel gepost door xxxprinsesxxx tuurlijk begrijp ik je lieverd... maar ja Nederlanders kunnen van mij de pot op... hahaha vergeet niet dat we in HUN land leven....of beter gezegd we leven MET hun.......maar ja ik scheer ze liever niet over 1 kam maar als er iemand is die vies kan kijken is het de ahollandi wel

Pagina's : [1] 2