Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je betrapt je vader ......

Pagina's : [1] 2 3

SaraZena
07-05-2003, 21:52

zoenend met een vrouw in jullie eigen huis. En die vrouw is toevallig niet je moeder. wat doe je dan?

narcis
07-05-2003, 21:53
Origineel gepost door SaraZena zoenend met een vrouw in jullie eigen huis. En die vrouw is toevallig niet je moeder. wat doe je dan? en dus?????????het kan ook iemand zijn die effe op bezoek komt, of bedoel jij iets anders??????????????

KI_kracht
07-05-2003, 21:54
vragen of het zijn vrouw is :D. zo niet dan kijk ik me pa even rustig aan en zeg dit is dus wat je altijd bedoelde :D. nee serieus ik vraag gewoon of het zijn vrouw is zo niet dan heeft ie problems.

Mazlout
07-05-2003, 21:55
mistery woman and my father, sittin in a tree, Key Ay Es Es Ay En Gee

SaraZena
07-05-2003, 21:55

Origineel gepost door narcis en dus?????????het kan ook iemand zijn die effe op bezoek komt, of bedoel jij iets anders?????????????? zoent jouw vader iedere vrouw die ff op bezoek komt dan?

sweet_maroccia
07-05-2003, 21:56
wejohss :eek: zou mee zoenen :D

camiliaa
07-05-2003, 21:56
Origineel gepost door KI_kracht vragen of het zijn vrouw is :D. zo niet dan kijk ik me pa even rustig aan en zeg dit is dus wat je altijd bedoelde :D. nee serieus ik vraag gewoon of het zijn vrouw is zo niet dan heeft ie problems. kifesh zijn vrouw?? zijn vrouw is dan toch jouw moeder en ken je je eigen ma niet of wat?? oke hij kan 4 vrouwen hebben maar in nl is dat verboden dus ik snap heel je reactie nie

touzine
07-05-2003, 21:57
Vragen of ´k mee mag zoenen :D ps. nu weet ´k pas dat je echt zielig bent met je (.........) toppics :kwaad: ga spelen ga

C_warrior
07-05-2003, 21:57
Vernietig De planeet :( http://www.dragonworldz.net/dbz/trunks89.jpg

SaraZena
07-05-2003, 21:58
Origineel gepost door sweet_maroccia wejohss :eek: zou mee zoenen :D kom ik een keer met een serieus onderwerp, krijg ik zulke antwoorden :rolleyes:

KI_kracht
Origineel gepost door camiliaa kifesh zijn vrouw?? zijn vrouw is dan toch jouw moeder en ken je je eigen ma niet of wat?? oke hij kan 4 vrouwen hebben maar in nl is dat verboden dus ik snap heel je reactie nie :rolleyes: dit is wat ze heeft geschreven: zoenend met een vrouw in jullie eigen huis. En die vrouw is toevallig niet je moeder. wat doe je dan? en ik zie geen nederland erbij. stel je nou voor ze heeft het over de zomervakantie of wat dan ook. dus ik snap heel je reactie niet :rolleyes:

saidaaatje
oefff je denkt wel na over die topics die je opent:D

SaraZena
07-05-2003, 21:59
Origineel gepost door touzine Vragen of ´k mee mag zoenen :D ps. nu weet ´k pas dat je echt zielig bent met je (.........) toppics :kwaad: ga spelen ga wat loop jij te ijlen dan?

AdamX
07-05-2003, 21:59
dan bel je mij maar op,dan kom ik ze beide in elkaar slaan en neem die vrouw mee :D

samira_el
07-05-2003, 22:00

Origineel gepost door camiliaa kifesh zijn vrouw?? zijn vrouw is dan toch jouw moeder en ken je je eigen ma niet of wat?? oke hij kan 4 vrouwen hebben maar in nl is dat verboden dus ik snap heel je reactie nie misschien kent hij zijn pappie nie :(

Pagina's : [1] 2 3