Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer?

Chaimae
07-05-2003, 21:17

Wanneer gaan we nu eens onze woorden in daden veranderen? ;) Hint: Ik ben moslim :D

touzine
07-05-2003, 21:19
Origineel gepost door Chaimae Wanneer gaan we nu eens onze woorden in daden veranderen? ;) Hint: Ik ben moslim :D Begin bij jezelf!!!!!!!!! :kwaad: en vooral met dat laatste!!!!!!!!!! ;) Hihihi

Chaimae
07-05-2003, 21:21
Origineel gepost door touzine Begin bij jezelf!!!!!!!!! :kwaad: en vooral met dat laatste!!!!!!!!!! ;) Hihihi Ik ben al bezig ;) Voel jij je aangesproken dan? ;) Juist degene voor wie dit is bedoeld!

touzine
07-05-2003, 22:24
Origineel gepost door Chaimae Ik ben al bezig ;) Voel jij je aangesproken dan? ;) Juist degene voor wie dit is bedoeld! ´k snap je meid............... maar snap je mij??????? :(

Chaimae
07-05-2003, 22:28

Origineel gepost door touzine ´k snap je meid............... maar snap je mij??????? :( Ja. :D

salimma19
07-05-2003, 22:28
inderdaad meid..........mensen luisteren toch niet dus doe gewoon wat jij het beste vind. Ga bidden, vasten enz. Je ligt later alleen in je graf met je eigen daden. Dus zorg ervoor dat je genoeg goede hebt verricht. Je bedoeld het wel goed en dat waardeer ik ook. Maar begin (wat je al hebt gedaan) gewoon bij jezelf meid......:goedzo:

Chaimae
07-05-2003, 22:30
Origineel gepost door salimma19 inderdaad meid..........mensen luisteren toch niet dus doe gewoon wat jij het beste vind. Ga bidden, vasten enz. Je ligt later alleen in je graf met je eigen daden. Dus zorg ervoor dat je genoeg goede hebt verricht. Je bedoeld het wel goed en dat waardeer ik ook. Maar begin (wat je al hebt gedaan) gewoon bij jezelf meid......:goedzo: Zo als ik eerder zei: Ik ben bezig En ja ik lig alleen in mijn graf, maar dat betekent niet dat je mensen er niet bewust van kunt maken dat er meer aan de islam is dan alleen woorden! :)

SweetRose
07-05-2003, 22:33
Gelukkige verjaaaaaaaaaardag chaimae.....:melig: :D:hoera: :maf2: 16 jaaaaaaaar :boogie:

Chaimae
07-05-2003, 22:38
Origineel gepost door DuTSKe Gelukkige verjaaaaaaaaaardag chaimae.....:melig: :D:hoera: :maf2: 16 jaaaaaaaar :boogie: :jammer: Dank u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :boogie: :D

saidaaatje
07-05-2003, 22:44
gefeliciteerdjes:Iluvu:

Chaimae
07-05-2003, 22:45
Niet afdwalen van onderwerp! :D Maar dank u!