Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wei van yasmina.nl is...

Pagina's : [1] 2

BennY_D
07-05-2003, 21:07

Wie van yasmina.nl is er allemaal nog meer lid van maroc.nl :) Damnnzzz zie opeens wel veel mensen daar die je hier ook hebt maar dan onder een andere naam :) SExverslaafde is Hahalacheensmee :D shekemt biek el mesgot :stout: Wilde het alleen ff checkuh :D Koezies Dina

Shining_Star
07-05-2003, 21:08
nee ik ben alleen lid van marokko.nl ik vind maroc.nl echt saai

BennY_D
07-05-2003, 21:10
Origineel gepost door real_jeblia nee ik ben alleen lid van marokko.nl ik vind maroc.nl echt saai heeey poepie :zwaai: alles goed meid? ja ik weet is heeeel saai en toch ben ik lid :maf: :rolleyes:

Shining_Star
07-05-2003, 21:13
Origineel gepost door BennY_D heeey poepie :zwaai: alles goed meid? ja ik weet is heeeel saai en toch ben ik lid :maf: :rolleyes: ey gangsta ja met mij gaat ie wel en met jou?? ewa ik spreek je nog wel ;) ewa je moet toch ergens lid zijn om een paar mensen's leven wat op te fleuren :maf: :hihi:

touzine
07-05-2003, 21:14

Origineel gepost door BennY_D Wie van yasmina.nl is er allemaal nog meer lid van maroc.nl :) Damnnzzz zie opeens wel veel mensen daar die je hier ook hebt maar dan onder een andere naam :) SExverslaafde is Hahalacheensmee :D shekemt biek el mesgot :stout: Wilde het alleen ff checkuh :D Koezies Dina WEET JE AL WIE `K BEN????????:stout:

SaMiax
07-05-2003, 21:16
DIT IS AL GENOEG VOOR MIJ

BennY_D
07-05-2003, 21:16
Origineel gepost door real_jeblia ey gangsta ja met mij gaat ie wel en met jou?? ewa ik spreek je nog wel ;) ewa je moet toch ergens lid zijn om een paar mensen's leven wat op te fleuren :maf: :hihi: Ewa chick ik spreek je soon yah ;) heheheh :hihi: ntiena meshi ke`d 3mel opfleuren ntiena ked hamak :hihi: En euhm onze afspraak gaat door he (topic) :D ;)

BennY_D
07-05-2003, 21:18
Origineel gepost door touzine WEET JE AL WIE `K BEN????????:stout: Neeej sjeg :maf: pleasjeeee :maf: Weet jij al wie ik ben :D

Shining_Star
07-05-2003, 21:18
Origineel gepost door BennY_D Ewa chick ik spreek je soon yah ;) heheheh :hihi: ntiena meshi ke`d 3mel opfleuren ntiena ked hamak :hihi: En euhm onze afspraak gaat door he (topic) :D ;) :hihi: yepz thats me the one and only real_jeblia aka hamka del dar :hihi: yepz tuurlijk gaat onze afspraak door ;)

BennY_D
07-05-2003, 21:22
Origineel gepost door real_jeblia :hihi: yepz thats me the one and only real_jeblia aka hamka del dar :hihi: yepz tuurlijk gaat onze afspraak door ;) Ewa al shi naam bedacht wela waloo :bril:

Shining_Star
07-05-2003, 21:25
Origineel gepost door BennY_D Ewa al shi naam bedacht wela waloo :bril: :( waloo ya gtie jij dan?? ;)

BennY_D
07-05-2003, 21:31
nee ook nog niet :( normaal zijn we altijd sjow slim toch :maf:

BennY_D
07-05-2003, 21:40
Origineel gepost door yasmine85 Ik heb me er een keer aangemeld toen marokko.nl t niet deed... toen zat iedereen daar.. maar anders is t echt saai :maf: kiss ya ze hebben echt doooommmmmeeeee topics :maf:

C_warrior
07-05-2003, 21:43
Ik ben Daywalker op Maroc.nl alleen ik was daar alleen op Vioce chat :D

AdamX
07-05-2003, 21:45

raad maar onder welek nick ik daar post :D

Pagina's : [1] 2