Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sommige Marokkaanse meiden tfoe om te kotsen gewoon

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
07-05-2003, 20:52

ieuw bah bah bah ik word er zo misselijk van ZE ZIJN ZO SNEAKY en als t erop aankomt lachen ze met een big smile op hun face en zijn ze poeslief....zelfs tatta's halen dit niveau nog geneens degen waar ik t over heb begrijpt t wel voor de bijdehandjes: UITZONDERINGEN DAARGELATEN

Samiratoen
07-05-2003, 20:53
:confused: over wie heb je het .....:rolleyes:

noortje1
07-05-2003, 20:53
kom je daar nu pas achter :jammer: mijn motto VERTROUW NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND KLAAR!!!!

jay
07-05-2003, 20:55
Origineel gepost door Chaimaa ieuw bah bah bah ik word er zo misselijk van ZE ZIJN ZO SNEAKY en als t erop aankomt lachen ze met een big smile op hun face en zijn ze poeslief....zelfs tatta's halen dit niveau nog geneens degen waar ik t over heb begrijpt t wel voor de bijdehandjes: UITZONDERINGEN DAARGELATEN Nakken die handel :D

Shining_Star
07-05-2003, 21:00

Origineel gepost door noortje1 kom je daar nu pas achter :jammer: mijn motto VERTROUW NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND KLAAR!!!! :goedzo: :bril:

BennY_D
07-05-2003, 21:03
Marokkaanse meisjes zijn sneaky schijnheilig roddelen worden snel jaloers en gunnen andere (maroc)meiden nix :( kom je daar nu pas achter meid? Jammer wallah dat we zo`n verkracht volk hebben :( Maar ja gelukkig zijn we niet allemaal zo :)

touzine
07-05-2003, 21:04
Origineel gepost door Chaimaa ieuw bah bah bah ik word er zo misselijk van ZE ZIJN ZO SNEAKY en als t erop aankomt lachen ze met een big smile op hun face en zijn ze poeslief....zelfs tatta's halen dit niveau nog geneens degen waar ik t over heb begrijpt t wel voor de bijdehandjes: UITZONDERINGEN DAARGELATEN Je komt er achter schat................

Chaimaa
07-05-2003, 21:04
k had het allang door maar ik hield nog vol dat het misschien maar een klein percentage zou zijn..nu is het bevestigd

Endless
07-05-2003, 21:10
Ons cultuur is gewoon verot dat is het..:jammer::(

jay
07-05-2003, 21:13
Origineel gepost door Chaimaa k had het allang door maar ik hield nog vol dat het misschien maar een klein percentage zou zijn..nu is het bevestigd meid geloof me het is nog steeds een kleine percentage alleen je ziet ze meer dan die andere :D

SaMiax
07-05-2003, 21:17
Origineel gepost door Chaimaa ieuw bah bah bah ik word er zo misselijk van ZE ZIJN ZO SNEAKY en als t erop aankomt lachen ze met een big smile op hun face en zijn ze poeslief....zelfs tatta's halen dit niveau nog geneens degen waar ik t over heb begrijpt t wel voor de bijdehandjes: UITZONDERINGEN DAARGELATEN HOEKEN DIE LOSERS!

cheima
07-05-2003, 21:19
Origineel gepost door BennY_D Marokkaanse meisjes zijn sneaky schijnheilig roddelen worden snel jaloers en gunnen andere (maroc)meiden nix :( kom je daar nu pas achter meid? Jammer wallah dat we zo`n verkracht volk hebben :( Maar ja gelukkig zijn we niet allemaal zo :) Jammer genoeg heb je gelijk :verdriet:

misstery
07-05-2003, 21:21
Het valt me op dat Marokkaanse meiden hier op het forum zo negatief over elkaar praten. Soms heb ik het idee dat ik deze 'slechte' meiden niet tegenkom. In mijn vriendenkring praten we niet zo negatief over Marokkaanse meiden maar we nemen het juist voor elkaar op en proberen elkaar te steunen. Geen jaloezie, geen afgunst, geen achterbaks gedoe. Volgens mij leef ik in een andere wereld ofzo....;)

touzine
07-05-2003, 21:22
Origineel gepost door Chaimaa k had het allang door maar ik hield nog vol dat het misschien maar een klein percentage zou zijn..nu is het bevestigd Ja hihihihi vrouwen...................wat moet je er mee??? :jammer: maar je kunt niet zonder!!!!!! ;)

touzine
07-05-2003, 21:26

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuh grapjuuuuuuuuuuuuuuuh :p

Pagina's : [1] 2