Bekijk originele versie : Maroc Consulaat te Den Bosch
Jeetje, wat een teringbende zeg....was het daar vandaag in Den Bosch bij het Consulaat.....een vrije dag genomen, helemaal voor niks.....teveel mensen die allemaal voorkruipen...en omdat je 1 papiertje weer eens 20.000 keer moet kopieren........ tfoe..tfoe...tfoe......wat haat ik het daar....
Totally, agree with you......
hafidaxxx
08-05-2003, 06:54
Helemaal mee eens, echt erg daar.....
sabria2000
08-05-2003, 08:27
Origineel gepost door farara
Jeetje, wat een teringbende zeg....was het daar vandaag in Den Bosch bij het Consulaat.....een vrije dag genomen, helemaal voor niks.....teveel mensen die allemaal voorkruipen...en omdat je 1 papiertje weer eens 20.000 keer moet kopieren........ tfoe..tfoe...tfoe......wat haat ik het daar....
ik was daar toevallig ook ja echt een bende een bende is nog overzichtelijker dan die stelletjes nietsnutten daar tfoe rala zbel bgel hoem
-Madame-
08-05-2003, 12:16
hahahahahaha
whallah jullie hebben gelijk.
luidspreker die zo lam is als ik weet niet wat.tafel viel bijna in elkaar. de helft van de mensen kan niet eens nederlands. dan moest je dat weer kopieren end an weer dat.
en die muren mogen wel eens een kleurtje krijgen. en die man die de vingerafdrukken doet mag wel wat zachter aan doen en er mag ook wel een handoek bij die superkleine wasbak liggen.
nee ik ben niet veel eisend hoor ;)
gelijk heb je meid..... mijn moeder is er al 9 jaar bezig met een simpel papiertje moet je nagaan 9 jaren... ze sturen haar van rabat na oujda van oujda naar nador............. ze mogen eens een voorbeeld nemen aan de nlers op dit gebied...
Amazoullou
08-05-2003, 14:43
In Antwerpen lopen de zaken zeer gesmeerd op het consulaat.
Den Bosch is blijven hangen in de jaren stilletjes.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Origineel gepost door Amazoullou
In Antwerpen lopen de zaken zeer gesmeerd op het consulaat.
Den Bosch is blijven hangen in de jaren stilletjes.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Daar mogen ze dan een voorbeeld van nemen in Den Bosch....echt schandalig......joh......
Origineel gepost door SoulGirl
HA HA HA HA. Jullie zijn te verwesterd. De marokkaanse consulaat. Ik kan daar gewoon genieten van de sfeer van Marokko en doelmatigheid. Met jullie verwesterde blik kan het niet vlug genoeg en maar klagen net als de Nederlanders. HA HA ik rol op de grond van het lachen........
Genieten...nou ik dacht het niet .....het enige wat ik daar doe is wachten totdat ik weer naar buiten kan....ik kwam daar helemaal gefrustreerd en agressief naar buiten....simpelweg omdat ze daar zo'n zooitje van maken......
miss_couscous
08-05-2003, 18:08
ech wel erg...... we moesten eigleijk ook deze week gaan voor mijn broertje..... maar ja dat marokanen zo chaotisch waren was al bekend maar het ergste is dat ze geen nederlands spreken!!!!
toen ik mijn la cart national liet maken ging met veel pasfoto's en volle portomenee en kwam terug zonder pasfotos en lege portomenee... ik had gewoon een stuk of 8 fotos nodig voor zo een stomme kaart!!! en ik was ook nog de hele dag daar..... laat staan als ik een paspoort laat maken ik ben benieuwd hoelang dat duurt
en als je gaat kopieeren moet je ook nog naar de edah ( waar al een lange rij staat bij het kopieerapparaat) op de plaats dat ze daar ff een aanschaffen!!
Origineel gepost door SoulGirl
HA HA HA HA. Jullie zijn te verwesterd. De marokkaanse consulaat. Ik kan daar gewoon genieten van de sfeer van Marokko en doelmatigheid. Met jullie verwesterde blik kan het niet vlug genoeg en maar klagen net als de Nederlanders. HA HA ik rol op de grond van het lachen........
Ben het helemaal eens met je meid.
Het zijn gewoon Nep-Marokkaanjes die altijd kritiek hebben op alles wat van Marokkaanse overheid is.
Origineel gepost door Salim22
Ben het helemaal eens met je meid.
Het zijn gewoon Nep-Marokkaanjes die altijd kritiek hebben op alles wat van Marokkaanse overheid is.
Heb je mij iets zien schrijven over de hele Marokkaanse overheid......nee dacht het niet he........zoals Dirham al zei....ik heb kritiek over hoe het daar "geregeld" is........ :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.