Bekijk originele versie : Waarom vallen Marokkaanse meisjes tegenwoordig allemaal op Nederlandse mannen…??
Kaassouflet
07-05-2003, 20:34
Echt waar ik kan tegenwoordig maar beter wegblijven van de Kalverstraat op donderdag koopavond, ik word gewoon na gefloten, ze zitten aan me bil en alles… Vorig week nog probeerde een groepje van 4 me een steegje in te lokken om weet ik het voor handelingen met me te verichten….. Kijk om eerlijk te zijn ging ook wel in het midden van de straat staan, deed me lange jas opzij, en liet me broek iets van me billen zakken zodat er een sexy stratenmakers-look ontstond en keek ik zeer verleidelijk om me heen…. Maar hee dat geeft je nog niet het recht om aan me te zitten toch of wel?
Waarschijnlijk straalt het gewoon van me af dat ik het helemaal gemaakt heb als partime boswachter, en mede-eigenaar van een kinderboerderij in het Oosten van België, vrouwen hebben daar een neus voor ze ruiken gewoon het succes. Maar ja naast alle psychische schade die deze handtastelijkheden bij me hebben veroorzaakt, moet ik eerlijk zeggen dat de schoonheid van de Marokkaanse dames toch ook wel iets bij me los gemaakt heeft.
Daar ik een verlegen en bescheiden jongen bent leek het me toch wel leuk en spannend om via deze website in contact te komen met een leuke dame, hierbij wil ik jullie dus de volgende kans bieden:
Stuur een privé bericht (foto verplicht) naar mij toe en we praten verder..
Van de eerste honderd inzendingen worden er 10 gelukkige dames voor een kennismakingsgesprek op locatie (lees hotel) uitgenodigd, dus wees er snel bij op=op!!
Vol spanning zie ik jullie reacties te gemoed.
Kaassouflet was hier.
:zwaai:
Origineel gepost door Abdelhay
Tikkeltje intergratie les, dankje wel meneer kaas.
shit ik moet ook intergreren :confused:
weet je wat ik ga m'n ouders haten
ik ga ook rookworst eten met boerenkool
en jaaahhh niet te vergeten double dutch :D
oohhh ja en ja natuurlijk ik zal ook al m'n vrienden schorsen
Origineel gepost door jay
shit ik moet ook intergreren :confused:
weet je wat ik ga m'n ouders haten
ik ga ook rookworst eten met boerenkool
en jaaahhh niet te vergeten double dutch :D
oohhh ja en ja natuurlijk ik zal ook al m'n vrienden schorsen
:maf2:verder alles mezjen?????????????? :rolleyes:
Origineel gepost door narcis
:maf2:verder alles mezjen?????????????? :rolleyes:
heeeyyyy
alles goed meid long time ago :D :D
en ja ik space em soms :D
heeeyyyy
alles goed meid long time ago :D :D
en ja ik space em soms :D
je spaced 'm zwaar!!!!!!!!!!
Origineel gepost door Kaassouflet
Echt waar ik kan tegenwoordig maar beter wegblijven van de Kalverstraat op donderdag koopavond, ik word gewoon na gefloten, ze zitten aan me bil en alles… Vorig week nog probeerde een groepje van 4 me een steegje in te lokken om weet ik het voor handelingen met me te verichten….. Kijk om eerlijk te zijn ging ook wel in het midden van de straat staan, deed me lange jas opzij, en liet me broek iets van me billen zakken zodat er een sexy stratenmakers-look ontstond en keek ik zeer verleidelijk om me heen…. Maar hee dat geeft je nog niet het recht om aan me te zitten toch of wel?
Waarschijnlijk straalt het gewoon van me af dat ik het helemaal gemaakt heb als partime boswachter, en mede-eigenaar van een kinderboerderij in het Oosten van België, vrouwen hebben daar een neus voor ze ruiken gewoon het succes. Maar ja naast alle psychische schade die deze handtastelijkheden bij me hebben veroorzaakt, moet ik eerlijk zeggen dat de schoonheid van de Marokkaanse dames toch ook wel iets bij me los gemaakt heeft.
Daar ik een verlegen en bescheiden jongen bent leek het me toch wel leuk en spannend om via deze website in contact te komen met een leuke dame, hierbij wil ik jullie dus de volgende kans bieden:
Stuur een privé bericht (foto verplicht) naar mij toe en we praten verder..
Van de eerste honderd inzendingen worden er 10 gelukkige dames voor een kennismakingsgesprek op locatie (lees hotel) uitgenodigd, dus wees er snel bij op=op!!
Vol spanning zie ik jullie reacties te gemoed.
Kaassouflet was hier.
:zwaai:
Wat ben jij toch een ziellig ventje................ vuile p.e.d.o
misstery
07-05-2003, 21:12
Kaassouflet, je beschikt in ieder geval over een goed gevoel voor humor! :D
chicamaroquia
07-05-2003, 21:13
:ego:
As if...
je spaced 'm zwaar!!!!!!!!!!
heb je lang niet gesproken meid :D
ewa gaat alles nog wle goed of Space jij em ook een beetje ;)
heb je lang niet gesproken meid :D
ewa gaat alles nog wle goed of Space jij em ook een beetje ;)
gaat goed hoor en met jou??? :rolleyes:
Ik dacht nog effe dat je van het aardbodem verdwenen was!!! :o
gaat goed hoor en met jou??? :rolleyes:
Ik dacht nog effe dat je van het aardbodem verdwenen was!!! :o
aaah jah druk druk met school enso :D :D
ik wou je pas geleden nog bellen :D omdat ik je lang niet had gesproken maar was het door alle drukte vergeten enso :(
en jij bent ook niet vaak :p
aaah jah druk druk met school enso :D :D
ik wou je pas geleden nog bellen :D omdat ik je lang niet had gesproken maar was het door alle drukte vergeten enso :(
en jij bent ook niet vaak :p
:( ach jah, ik had het ook drukdruk met stage, maar goed nog een aantal weekjes en dan zijn we zo vrij als een vogel :D :rolleyes:
:( ach jah, ik had het ook drukdruk met stage, maar goed nog een aantal weekjes en dan zijn we zo vrij als een vogel :D :rolleyes:
hhhmmm heerlijk sooooo eeehhh
hehehe ik heb nog een uitje van je tegoed :p
heb je trouwens al een ticket gevonden??
hhhmmm heerlijk sooooo eeehhh
hehehe ik heb nog een uitje van je tegoed :p
heb je trouwens al een ticket gevonden??
jep ik ga de 17e juli, ik kan niet wachten yessssssssssssss!!!!:D
euhm zoals ik al zei :rolleyes: sporten dat gaat moeilijk :p ben te lui!!!
jep ik ga de 17e juli, ik kan niet wachten yessssssssssssss!!!!:D
euhm zoals ik al zei :rolleyes: sporten dat gaat moeilijk :p ben te lui!!!
hehehehe ik ga twee dagen eerder :p :p :p
ik ga 15 juli maar ik ga naar Casa :( en vandaar moet ik 300 km naar het noorden :huil:
hey meid wie heeft het over sporten :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.