Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb jullie HULP nodig!!!!!

saidaaatje_18
23-02-2006, 14:37

salaam iedereen, ik heb vanavond henna avond...en ik zal de henna ook voor de bruid zetten, mijn vraag aan jullie is of iemand een aantal afbeedingen voor me heeft die mooi zouden kunnen zijn voor een bruid...ik heb zelf ook hele mooie dingen alleen voor de voeten heb ik het nooit gedaan....insallah zullen jullie snel reageren.... soekran alvast....

saidaaatje_18
26-02-2006, 17:26
ik heb nog steeds geen reactie..maar dank jullie wel..ik kan er natuurlijk niks aan doen, maar goed..ik vind het niet erg...het is gewoon de keus die jullie maken... asalamoelikoem..

Aichatjuuh
26-02-2006, 18:02
Ik zal ff voor je kijken. Een momentje:hihi:

Aichatjuuh
26-02-2006, 18:08
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=828833 Kijk hier maar eens.

saidaaatje_18
27-02-2006, 11:59

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=828833 Kijk hier maar eens. asalamoealikoem oegtie...soekran dat je nog voor me gekeken hebt.....alleen wat wel zo is dat de bruidloft al geweest is..maar maakt niet..ik vind het heel goed van je dat je de moeite voor me hebt gedaan en daar ben ik je heel dankbaar voor......soekran..

Aichatjuuh
27-02-2006, 12:25
Ah,wat jammer. Is het wel een beetje gelUkt?

saidaaatje_18
27-02-2006, 12:26
Ah,wat jammer. Is het wel een beetje gelUkt? jahjah elhadoelilah wel....ik was in het begin alleen een beetje zenuachtig maar verder ging het wel lekker...want ze vond het ook nog eens mooi dus dan is het helemaal goed...

Sweet.Lady
27-02-2006, 12:29
jij hebt da daarvoor nooit gedaan voor de voeten :eek: en je gaat da ineens doe voor haar op haar trouw ??is het gelukt ?

saidaaatje_18
27-02-2006, 12:31
jij hebt da daarvoor nooit gedaan voor de voeten :eek: en je gaat da ineens doe voor haar op haar trouw ??is het gelukt ? jahjah elhamdoelilah wel jah...ik doe handen vaker..alleen voeten heb ik toen nooit gedaan maar met mijn eigen iedeeen is het elahdoelilah wel gelukt..

Beloved-One
27-02-2006, 12:37
Haay haay, Jeetje meid....ik vind het echt erg...het is dat ik niet zolang op de pc ben geweest anders had ik je echt geholpen met foto's. Ik begrijp hoe je je voelt. Klinkt een beetje raar maar ik vond het echt erg waarom niemand je heeft geholpen. en...kijk eens aan het is je gewoon gelukt. Veel liefs: Moi

Sweet.Lady
27-02-2006, 12:40
jahjah elhamdoelilah wel jah...ik doe handen vaker..alleen voeten heb ik toen nooit gedaan maar met mijn eigen iedeeen is het elahdoelilah wel gelukt.. ewa hamdoelah:D

saidaaatje_18
27-02-2006, 12:45
Haay haay, Jeetje meid....ik vind het echt erg...het is dat ik niet zolang op de pc ben geweest anders had ik je echt geholpen met foto's. Ik begrijp hoe je je voelt. Klinkt een beetje raar maar ik vond het echt erg waarom niemand je heeft geholpen. en...kijk eens aan het is je gewoon gelukt. Veel liefs: Moi soekran maar het maakt niet zo veel meer uit...het is elhamdoelilah gelukt, ik heb gewoon du3a gedaan..en allah heeft me daarbij gehopen...