Bekijk originele versie : Zijn jullie ook verliefd
Als ik haar zie begint mijn hart zo te bonken dat ik bang ben dat anderen het geluid ervan horen.Als ze dichterbij komt doe ik alsof ze niet bestaat. Als ze voorbij loopt kijk haar na tot ze uit mijn zicht is.Ik loop dat hele dag te piekeren over waar ze is wat ze doet waaraan ze denkt. Ik kan haar geen dag nee geen uur geen minuut geen seconde missen. Ik probeer haat te vergeten het lukt misschien even en dan begin ik te lachen maar dan zie ik haar mooie gezicht voor me en dan begint het weer als ze van mij was dan was ik de gelukkigste man van de wereld. Maar ik hou me vast aan mijn dromen want daar is alles zo als ik het wil.
Dit zijn toch geen fabeltjes he??
Heerlijk gevoel...maar het kan ook $h!t voelen als hij/zij je niet ziet staan :verdriet:
bint_duh_bledie
07-05-2003, 19:12
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wel lief
maar dat zijn ook mijn woorden
en het word met de dag erger elke keer als hij me belt krijg ik steeds weer die kriebels in mijn buik ik ken hem nu als twee jaar maar het lijkt net of ik net verliefd ben en het word echt steeds erger ik kan dat niet begrijpen ik ben zo verliefd maar het word steeds erger dat kan niet want zo veel liefde kan niemand maar echt niemand aan iemand geven
Origineel gepost door Z_je
Als ik haar zie begint mijn hart zo te bonken dat ik bang ben dat anderen het geluid ervan horen.Als ze dichterbij komt doe ik alsof ze niet bestaat. Als ze voorbij loopt kijk haar na tot ze uit mijn zicht is.Ik loop dat hele dag te piekeren over waar ze is wat ze doet waaraan ze denkt. Ik kan haar geen dag nee geen uur geen minuut geen seconde missen. Ik probeer haat te vergeten het lukt misschien even en dan begin ik te lachen maar dan zie ik haar mooie gezicht voor me en dan begint het weer als ze van mij was dan was ik de gelukkigste man van de wereld. Maar ik hou me vast aan mijn dromen want daar is alles zo als ik het wil
Lijkt wel of je geobsedeert bent :rolleyes: :rolleyes:
Ladyx1983
07-05-2003, 19:16
ik ben ook verliefd:verliefd:
Ik (ben) ook verliefd, en hij ook... 4 Jaar lang...
bint_duh_bledie
07-05-2003, 19:33
hoe gaan jullie daarmee om dan.
gewoon al die liefde uiten niet voor je houden
doe ik ook al anderhalf jaar en de resultaat is dat ik over een maand met hem ga trouwen
Ladyx1983
07-05-2003, 19:35
hoe gaan jullie daarmee om dan.
gewoon laten merken ene.....veel lieve dinge zeggen als ie belt en er lekker van genieten van die vlindertjes in mijn buikje :Iluvu:
appelsap
07-05-2003, 19:36
:Iluvu: ben ook verliefd :Iluvu: ...
:confused:
:rolleyes:
Ladyx1983
07-05-2003, 19:37
Origineel gepost door bint_duh_bledie
gewoon al die liefde uiten niet voor je houden
doe ik ook al anderhalf jaar en de resultaat is dat ik over een maand met hem ga trouwen
wow:hoera:gefelicieteerd meid:hoera:
:zwaai:
THA LADY:ego:
minous21
07-05-2003, 19:37
Origineel gepost door appelsap
:Iluvu: ben ook verliefd :Iluvu: ...
:confused:
:rolleyes:
Ik ook... :o ...op jou ;) :Iluvu: :D
appelsap
07-05-2003, 19:38
Origineel gepost door minous21
Ik ook... :o ...op jou ;) :Iluvu: :D
:Iluvu: hubba hubba..:stout:
minous21
07-05-2003, 19:39
Origineel gepost door appelsap
:Iluvu: hubba hubba..:stout:
Schatje :o :Iluvu: :verliefd:
Ik mis je zo....... :(
appelsap
07-05-2003, 19:40
Origineel gepost door minous21
Schatje :o :Iluvu: :verliefd:
Ik mis je zo....... :(
kom straks wel even langs :D ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.