Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tel van thouria negaffa amstedam!

Pagina's : [1] 2

rachida224
23-02-2006, 12:36

hallo lady's ik ben voor m,n vriendin aan het zoeken voor een negeffa! alleen ben ik opzoek naar een hele goeie en dat is Thouria uit amsterdam woont als het goed is amsterdam west heeft een bmw? Ze zit als het goed al bijna 20 jaar in het vak? Dus help me en regel voor mij het nummer a.u.b tanx! __________________________

engeltje4evaah
23-02-2006, 12:41
Tel.nummer> 0641728432 www.touriagamar.nl

sanae_mae
23-02-2006, 13:37
wat vind je dan mooi aan haar werk als ik vragen mag?

lina19
23-02-2006, 17:46
inderdaad wat vind je mooi aan haar werk ik vind haar zelf maar niets. sorry dat ik het zeg

rachida224
01-04-2006, 15:00

maar hebben jullie haar nr echt niet

engeltje4evaah
01-04-2006, 20:19
maar hebben jullie haar nr echt niet Ik heb 'm al geplaatst :confused:

tempted_2_touch
01-04-2006, 20:24
ze is echt een goede ziyana mooie jurken tbarkelah

yuwairia
01-04-2006, 21:09
ik ben bij haar geweest.. tis een schatje van een dame en ze is zeker professioneel.. ze heeft echt mooie jurken.. vooral die amira en een goudkleurige.. en die sieraden zijn ook prachtig... ik zou zeker gaan kijken als ik jou was.. en ojaa.. ze gebruikt GEEN hoepels.... haahahahah eindelijk iemand die die dingen thuis laat.. ahhaha succes meisje

tempted_2_touch
01-04-2006, 21:18
ik ben bij haar geweest.. tis een schatje van een dame en ze is zeker professioneel.. ze heeft echt mooie jurken.. vooral die amira en een goudkleurige.. en die sieraden zijn ook prachtig... ik zou zeker gaan kijken als ik jou was.. en ojaa.. ze gebruikt GEEN hoepels.... haahahahah eindelijk iemand die die dingen thuis laat.. ahhaha succes meisje ik vind haar rode jurk mooi:D

yuwairia
01-04-2006, 21:26
ja klopt... die is ook heel mooi... ze heeft een hele leuke foto met die jurk.. en ze gebruikte hierbij van die rode diamantjes zeg maar.. en die plakt ze dan aan de zijkant van je oog.. oogverblindend was dat heeeeel leuk...

tempted_2_touch
01-04-2006, 21:28
ja klopt... die is ook heel mooi... ze heeft een hele leuke foto met die jurk.. en ze gebruikte hierbij van die rode diamantjes zeg maar.. en die plakt ze dan aan de zijkant van je oog.. oogverblindend was dat heeeeel leuk... klopt heb ik ook een keer zo meegemaakt... die jurk is erg chique:goedzo: ... kan jij niet aan zo'n foto komen :likje: waar die jurk op staat vind hem echt schitterend

sanae_mae
03-04-2006, 09:54
haar en make up is echt waardeloos sorry en ze heeft teveel dingetjes tierelantijntjes zijn veel mensen die daarvan houden maarik absoluut niet vooral make up en haar, je mag ook niet jouw mening met haar delen stel dat je het net anders wil dat vindt ze niet leuk, ik vindt dat negaffas mee moeten werken met de wensen van de bruid

tempted_2_touch
03-04-2006, 10:31
haar en make up is echt waardeloos sorry en ze heeft teveel dingetjes tierelantijntjes zijn veel mensen die daarvan houden maarik absoluut niet vooral make up en haar, je mag ook niet jouw mening met haar delen stel dat je het net anders wil dat vindt ze niet leuk, ik vindt dat negaffas mee moeten werken met de wensen van de bruid touriya was vroeger zo hoor maar nu niet meer ze is tegen woordig erg geduldig ... jah ik vond het ook ineens raar maar het is echt waar ... ik heb haar meegemaakt op een bruiloft nou die bruid was echt :wow: vooral die rode lebsa is prachtig ... ziet er erg chique uit geen organza troep... daar werkt touriya niet mee:goedzo:

sanae_mae
03-04-2006, 10:36
touriya was vroeger zo hoor maar nu niet meer ze is tegen woordig erg geduldig ... jah ik vond het ook ineens raar maar het is echt waar ... ik heb haar meegemaakt op een bruiloft nou die bruid was echt :wow: vooral die rode lebsa is prachtig ... ziet er erg chique uit geen organza troep... daar werkt touriya niet mee:goedzo:ze heeft mijn vriendin laatst gedaan he? het wasd om te janken!!!! vreselijk en we wisten niet wat we tegen haar moesten zeggen , dat meisje is normaal prachtig om te zien echt een mooie meid met licht blond haar vanzichzelf, maar toen kwam ze op en wij:eek: zo lelijk is ze gemaakt haar wenkbrauwen!!!!!!!!!!! grijs!!!! haar gezicht met een modderlaag en haar haar is blond en ze kreeg oranje krulletjes zo een bosje stro kwam achter haar nek vandaan van die surinaamse spul ze was zoooo lelijk gemaakt vreselijk we konden wel janken zo zielig voor haar. en ze zei nog tegen haar dat ze het anders wilde toen werd touria sjagerijnig en praatte z4e niet of nauwelijks meer tegen het bruidje. sorry maar ze doet het nog steeds en het bruidje durgde niets meer te zeggen

sanae_mae
03-04-2006, 10:37

ook als je de fotoos ziet op haar website make up is zoooo lelijk jurken mooi maar haar en make up vreselijk

Pagina's : [1] 2