Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wilders kiest naam: Partij voor de Vrijheid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

stip_nl
23-02-2006, 11:47

Wilders kiest naam: Partij voor de Vrijheid Van onze verslaggever Raoul du Pré DEN HAAG - De Groep Wilders gaat met ingang van de verkiezingen van 2007 verder onder de naam Partij voor de Vrijheid (PVV). Wilders heeft die naam woensdag ingeschreven bij de Kiesraad. Tot de verkiezingen blijft hij gebruikmaken van de naam Groep Wilders, omdat de parlementaire regels dat voorschrijven en de naam een grote bekendheid heeft. Later op de dag stelde Verhagens fractiegenoot Smilde echter dat de CDA-wens afhankelijk is van een onderzoek van staatssecretaris Ross van Welzijn. Eind maart presenteert zij een rapport over het gezinsbeleid. Maar ook Smilde benadrukt dat de christen-democraten meer geld voor kinderbijslag vrij willen maken. De hoogte van de kinderbijslag ligt al bijna tien jaar op ongeveer hetzelfde niveau. In 2004 en 2005 is de uitkering niet aan de inflatie aangepast. Ouders krijgen per kwartaal 177, 89 euro tegemoetkoming in de kosten per kind onder de 6 jaar. Voor kinderen boven de 6 geldt een bedrag van 216,01 euro. http://www.volkskrant.nl/den_haag/article228343.ece?source=rss Ach beetje oud sentiment, wilders leeft nog 30 jaar terug, toen konden we veel in het openbaar zeggen.. Vertel me nog eens wat een progressie we hebben doorgemaakt de afgelopen 30 jaar :hadj:

Lorenna
23-02-2006, 11:49
dit is echt de grap van de eeuw :moe: pvv partij voor de vrijheid maak dat de kat van je overbuurvrouw wijs wilders :jammer:

Anne33
23-02-2006, 11:51
Had iemand dan al patent aangevraagd op "partij van de mediageilheid"?

Lorenna
23-02-2006, 11:53
blijkbaar wel, of hij is te bekrompen om zo iets te bedenken :kweetnie: echt een zak aardappelen :jammer:

stip_nl
23-02-2006, 12:22

Nou als je al jaren bedreigd wordt weet je vrijheid wel op waarde in te schatten denk ik.. Men doet net of wilders anderen bedreigd, hij is enkel de man die zijn mond niet houdt, die dus niet doet wat veel willen.. Wat is daar zo mis mee?!? ik vrees dat hij een behoorlijke aanhang gaat krijgen, voornamelijk van de stille meerderheid die dus bang zijn voor wat hem aangedaan wordt..

noor_shams
23-02-2006, 12:34
http://www.volkskrant.nl/den_haag/article228343.ece?source=rss Ach beetje oud sentiment, wilders leeft nog 30 jaar terug, toen konden we veel in het openbaar zeggen.. Vertel me nog eens wat een progressie we hebben doorgemaakt de afgelopen 30 jaar :hadj: :hihi: :hihi: Wat een onzin..!!!! Die wilders moet maar een woordenboek openslaan en opzoeken wat de definitie van vrijheid is:D ciao

Hazouz_55
23-02-2006, 12:34
Toch zijn er nog genoeg Hollandse randdebielen die op hem gaan stemmen volgend jaar.

Sara7a
23-02-2006, 12:39
Partij voor vrijheid? Waarom geen partij voor isolatie ? dat klinkt meer toepasselijker voor die ijsbeer....:moe:

Oujdaboy
23-02-2006, 12:47
Nou als je al jaren bedreigd wordt weet je vrijheid wel op waarde in te schatten denk ik.. Men doet net of wilders anderen bedreigd, hij is enkel de man die zijn mond niet houdt, die dus niet doet wat veel willen.. Wat is daar zo mis mee?!? ik vrees dat hij een behoorlijke aanhang gaat krijgen, voornamelijk van de stille meerderheid die dus bang zijn voor wat hem aangedaan wordt.. toen El momni zijn mening over homo's gaf moest hij worden vermoord en uitgezet worden, of andere imams werden bespuugd nu. Maar nu willen jullie zeggen dat vrijheid van meningsuiting bedreigd wordt :haha: wat een ranzige bevolking

MaRouaN
23-02-2006, 12:49
Partij van de verschrikkelijke haarkapsels :maf:

Lorenna
23-02-2006, 12:57
zelfs einstein had een beter kapsel (althans einstein stond het)

stip_nl
23-02-2006, 13:13
Partij voor vrijheid? Waarom geen partij voor isolatie ? dat klinkt meer toepasselijker voor die ijsbeer....:moe: Je bedoelt de isolatie die ingevoerd is nadat religieuze debielen dat wilden eisen ;) ik snap je..

stip_nl
23-02-2006, 13:14
Toch zijn er nog genoeg Hollandse randdebielen die op hem gaan stemmen volgend jaar. Je bedoelt die een hekel aan bv de islam en haar sektaristen hebben gekregen, dat hebben ze echt zelf verdient hoor ;)

stip_nl
23-02-2006, 13:16
toen El momni zijn mening over homo's gaf moest hij worden vermoord en uitgezet worden, of andere imams werden bespuugd nu. Maar nu willen jullie zeggen dat vrijheid van meningsuiting bedreigd wordt :haha: wat een ranzige bevolking Je bedoelt nadat men zelf eerst provocerende uitspraken hadden gedaan ;) Imams die haat zaaien tja, dat heeft gevolgen.. Maar van mij mag ook het volk dat dit toejuicht daarop aangepakt worden.. Mi9sschien krijgen we hier dan wat minder religieuze eisen binnen een vrijzinnig land ;)

Sara7a
23-02-2006, 13:19

Je bedoelt de isolatie die ingevoerd is nadat religieuze debielen dat wilden eisen ;) ik snap je.. Juist ja...en Wilders gaat gewoon op dezelfde voet verder, geen haar beter....:maf:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6