Bekijk originele versie : Puistenn
Yassirtje
23-02-2006, 00:53
Kan iemand me helpen met puisten
heb de laatste tijd veel last daarvan . hoe krijg ik ze wegg ?
WhiteRose
23-02-2006, 00:57
Waar zitten ze en zijn ze rood of met een wit kopje? Ik kan je wel helpen inshAllah.
Yassirtje
23-02-2006, 00:58
Ene keer rood . andere met wit knopje.. is altijd verschillend
WhiteRose
23-02-2006, 01:02
Wat je het beste kan doen is een scrub/peeling gel halen waarmee je iedere ochtend/avond gewoon je gezicht mee schoonmaakt. Wat je niet moet doen is uitknijpen want dan krijg je littekens en krijg je putjes in je gezicht. Eet niet te véel vet en oliëen want daar komen ook vaak puistjes door opkomen.
Als je puistjes minder zijn kan je altijd aan de dokter vragen om een speciale alcohol die puistjes uitdrogen. Succes en smeer vooral geen vette creme's en zooi erop want tegenwoordig helpt niets en is alles gewoon zooi!
Yassirtje
23-02-2006, 01:03
hartelijk dank , maar ik heb n0h 1 vraagje . stel je hebt littekens.. kan je die nog weghalen
little_missy
23-02-2006, 01:05
ik heb nu een nieuw middel dat is komt vanuit Belgie. Het was daar een succes en is nu ook in Nederland. Je kan het via een recept van de dokter krijgen .. Bij mij hielp het echt perfect .. moet ik eerlijk zeggen ..
Yassirtje
23-02-2006, 01:05
kzalvragen aan dokter ;)
WhiteRose
23-02-2006, 01:07
hartelijk dank , maar ik heb n0h 1 vraagje . stel je hebt littekens.. kan je die nog weghalen
Ja maar dat kost veel geld!
WhiteRose
23-02-2006, 01:08
ik heb nu een nieuw middel dat is komt vanuit Belgie. Het was daar een succes en is nu ook in Nederland. Je kan het via een recept van de dokter krijgen .. Bij mij hielp het echt perfect .. moet ik eerlijk zeggen ..
Als je die naam door geeft komt hij wat verder. Er zijn zoveel middels tegen acne en puistjes.
little_missy
23-02-2006, 12:13
ja ik weet dat er veel middelen tegen zij nen was ook al van plan om de naam door te geven, maar ik moeth em zo gaan halen na 10 uur zou dat middel er zijn dus ik ga het zo halen en dan schrijf ik het op .. maar het is echt goed want je hebt ook zoiets als die benzoylperioxide maar dat is echt niet goed, want het bleekt ook je gezicht.. dit middel is echt goed ik ga het zo halen dan laat ik het je weten ..
larach_zina
26-02-2006, 17:20
weet je al hoe het heet, want je zou mij er enorm mee helpen.
goodgirl
26-02-2006, 17:25
voor mee-eters moet je veel groene groenten eten en een scrub helpt ook ik had eentje van dove maar ik kan hem niet meer in de winkels vinden maar dat was wel een goeie
Miss_ThUg_R
26-02-2006, 18:05
wat ik weet is dat je ze met een laserbehandeling kunt late weghale, maar ik wou je vrage of dat je toevallig de littekencreme van de kruidvat hebt geprobeerd, en zo niet, probeer maar, is een goeie en mss zal het je verder helpe:)
tangermosllim
26-02-2006, 18:16
Die laserbehandeling is dat haram ? of niet ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.