Bekijk originele versie : Dierenseks?
Kippekontje
22-02-2006, 21:23
Waar gaat de wereld naar toe??
Sommige mensen vinden het hier normaal, De Nederlanders onder ons,
het is zelfs toegestaan in de wet....
:jammer: .. Waar gaat dit toch naar toe,
Wie vind dit ook normaal?
Hé, er zijn weinig Nederlanders die het normaal vinden, hoor. Alleen kun je het niet zo gemakkelijk verbieden.
Er zijn twee mogelijkheden:
* óf het is altijd dierenmishandeling
* óf het is niet altijd dierenmishandeling
In het eerste geval is het al automatisch verboden, want dierenmishandeling is verboden.
In het tweede geval zijn alleen die gevallen verboden die dierenmishandeling zijn. In de gevallen waarin het geen dierenmishandeling is, zie ik geen reden om het te verbieden. Oké, het is goor. Maar er is zoveel goor. Moet je alles verbieden wat een bepaalde groep goor vindt? Ik denk van niet.
Daarom ben ik niet voor een expliciet verbod op seks met dieren, hoe goor het ook is. De huidige wet voldoet in mijn ogen.
samya_II
22-02-2006, 21:28
dierenseks komt zelfs voor in marokko!!!
dierenseks komt zelfs voor in marokko!!!Sterker nog, Komeini heeft ooit gezegd dat een man best een geit mag pakken als zijn vrouw ongesteld is.
Kippekontje
22-02-2006, 21:30
Sterker nog, Komeini heeft ooit gezegd dat een man best een geit mag pakken als zijn vrouw ongesteld is.
Ga toch weg... :hihi:
Wat sjeg jij nou weer.
Kippekontje
22-02-2006, 21:31
Ik vind het zielig voor die lieve dieren,
Ze moeten gewoon die lullen van die mannen afknippen..
Laat dieren gewoon met rust joh.,
Ga toch weg... :hihi:
Wat sjeg jij nou weer.Mja, dat was het verhaal naar aanleiding waarvan Van Gogh moslims geitenneukers noemde. Of het waar is weet ik niet, ik kan geen Arabisch. Maar de hele wereld gelooft dat het waar is.
Kippekontje
22-02-2006, 21:38
Mja, dat was het verhaal naar aanleiding waarvan Van Gogh moslims geitenneukers noemde. Of het waar is weet ik niet, ik kan geen Arabisch. Maar de hele wereld gelooft dat het waar is.
Getver!! :maf2:
Als ik zo iemand zou zien, zou ik hem bekogelen met stenen..
Waarom nu weer de stomme opmerking dat nederlanders dat normaal vinden???
Ken je echt zo weinig nederlanders ofzo?
Want dat is dus echt NIET normaal bij nederlanders, bij geen enkel volk mag ik eigenlijk hopen...
Elke randdebiel die dat openbaar maakt aan de omgeving wordt uitgekotst door de omgeving zo'n beetje...
Dierenseks is in Nederland niet verboden. In 2004 ontstond echter opschudding nadat een man die was betrapt op het hebben van seks met een pony werd vrijgelaten omdat hij volgens de wet niets had misdaan. Minister Cees Veerman van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit kondigde aan stappen te ondernemen om deze activiteiten te verbieden. Wanneer het dier pijn of schade wordt toegebracht (bijvoorbeeld interne verwondingen, of soms zelfs de dood), is vervolging wel mogelijk. Soms komt ook de zoƶseksueel er ook zonder strafvervolging slecht van af, want dieren kunnen schoppen, krabben of bijten.
De strafmaat voor dierenmishandeling is ziekelijk laag, de wet biedt wel meer mogelijkheden, maar die worden niet benut, een vingertikje is al wat zo'n mens krijgt in de praktijk.
Het is ook niet zo dat er in de wet staat je mag met dieren seks hebben, dat staat er in het geheel niet in, maar ze vonden het niet nodig de wet uit te breiden aangezien mishandeling van dieren verboden is.
Van mij mag het in het geheel verboden worden, graag zelfs en dat is de mening van een nederlander die dierenseks echt ranzig vind en denkt dat mensen die dat willen in een inrichting thuis horen, die hebben hulp nodig voor hun problemen.
Kippekontje
22-02-2006, 21:46
corrie2 : Omdat het toegestaan is in de wet, daarom denk ik dat het normaal is onder de Nederlanders.
Getver!! :maf2:
Als ik zo iemand zou zien, zou ik hem bekogelen met stenen..Ken je Het lied van Arjen, de herdersjongen? Zie www.opblaasschaap.nl :)
Geniaal lied, maar je moet het niet te serieus nemen.
corrie2 : Omdat het toegestaan is in de wet, daarom denk ik dat het normaal is onder de Nederlanders.Tss... er is zoveel toegestaan. Poep eten is bijvoorbeeld niet verboden. Maar dat maakt het niet normaal in Nederland.
Kippekontje
22-02-2006, 21:51
Sorry,
Sommige mensen zijn zo gek, dat als ze horen dat iets toegestaan is, dat ze het ook echt gaan doen..
Gewoon verbieden die shit, en laat dieren met rust..
p.s) Ik hou zoveeeeeeeel van dieren..!! En ik steun greenpeace met liefde.
samya_II
22-02-2006, 21:58
Sterker nog, Komeini heeft ooit gezegd dat een man best een geit mag pakken als zijn vrouw ongesteld is.
:eek:
a3oedo billah!!!
.Tament.
22-02-2006, 21:59
Ik betwijfel het of zoƶfilie is toegestaan door de wet meid...Heb er sterk men twijfels over...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.