Bekijk originele versie : wie kan me helpen dese winkel te zoeken????
dima_sweety06
22-02-2006, 20:23
wie weet van die nieuwe winkel in amsterdam-oost??? voor marokaanse jurken
ik wil er heen maar weet niet waar en hoe enso???
kusjes:)
dima_sweety06
22-02-2006, 20:59
pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee help me dames
kent echt niemand het!!!
ilistmezirt
24-02-2006, 20:38
ik woon zelf in amsterdam oost en ik ken er drie een die ene die nieuw is ligt bij de oosterparkstraat achter bij et olvg ziekenhuis.... je bent te bereiken met tram 3 en de 7. en als je vanuit de halte van het ziekenhuis uitstapt loop je het straat in waar de winkel beginnen en je ziet et vanzelf
succes meissie
zinalady80
26-02-2006, 13:50
ja en zimba en nejma maar schat die raad ik je niet aan nejma ze is erg duur lelijke kleding en neemt mensen in de manling je kan het ook wel lezen op deze side zimba heeft mooie dingen echt
dima_sweety06
26-02-2006, 14:28
dank je wel!!!
ik heb ook pas geleden gehoord dat nejma niet goed is..
maar waar kan ik zimba dan vinden?
zinalady80
26-02-2006, 15:16
nou het is heel makkelijk weet je waar nejma is noou 2 deuren verder het zijn 2 winkels in 1 buiten en in het begin allemaal schoenen en helemaal achterin de winkel zimba
Ik raad je aan om bij beide winkels langs te gaan, wellicht vind je bij Nejma wel wat je wil. En dan is het even onderhandelen over de prijs. Naast Nejma heb je ook een winkel die zowel schoenen als jurken verkoopt. Die heeft ook wel eens leuke dingen tussen.
Een kijkje nemen kan nooit kwaad! En uit eigen ervaring kun je een beslissing nemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.