Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik weet zekers dat...........!!!!

Pagina's : [1] 2

miss_nana
07-05-2003, 15:55

dat als jullie dus de leden op marok.nl, elkaar gaan ontmoeten dat jullie mekaar kapot gaan trappen, ikheb veel topics gelezen, waarbij sommigen een hoge bloeddruk krijgen van andere, ik denk zelf dat ze zich dan kapot zitten te tikken achter die pc, en woede en woede, waarom al die woede, waarom zoveel agressie, dat snap ik dus niet, oke ik geef toe ik heb het ook weleens, maar sommige leden, ik zal geen namen noemen, die gaan dus echt te ver, dat is toch niet normaal, hoe komt dat eigenlijk? Is het jaloezie, of iets anders,? Kan iemand me dat vertellen? Als er bijvoorbeeld een topic wordt geopent, dan begint het goed, en dan komt er de eerste beste randebiel het weer verpesten met zijn of haar gescheld dus dan is mijn vraag WAAROM MENSEN WAAROM??????? :( :jammer: Maar ja ik hoor het wel, want ik weet wel dat mensen zullen reageren, en misschien ook schelden, want dat is het enige waar ze goed in zijn, maar ja maakt niet uit, ik hoor het wel Mohiem ik heb genoeg gezegd, het moest er ff uit. Groetjesssss :zwaai:

freemale
07-05-2003, 16:03
Hahaha, als je hier iedereen een wapen geeft en opsluit in een hok....

miss_nana
07-05-2003, 16:10
zeker weten, jullie zouden elkaar opeten nog wel levend, zoveel agressie zit er tussen al die mensen niet normaal zeg, maar ja,

miss_nana
07-05-2003, 16:15
jep gelijk heb je, de moderators moeten bij elke gescheld van elk lid, gewoon eruit gooien, misschien dat ze het dan afleren, ewa ja anders weet ik verder geen oplossing hiervoor

grendel
07-05-2003, 16:49

Origineel gepost door miss_nana zeker weten, jullie zouden elkaar opeten nog wel levend, zoveel agressie zit er tussen al die mensen niet normaal zeg, maar ja, ach Missy, misschien is het wel beter zo.......... beter hier hun agressie kwijt....... dan op straat........ ;)

BentFes
07-05-2003, 17:05
ik vind wel dat je gelijk hebt. Ik scheld ook weleens maar alleen als iemand mij uitscheld. Het is niet leuk maar ja

miss_nana
07-05-2003, 21:10
jep maar wat kan je eraan doen? ik scheld ook weleens maar wat bentfes zegt als hun dom doen, maar je hebt soms van die mensen die gewoon willen schelden aandacht trekken

grendel
07-05-2003, 21:28
Origineel gepost door miss_nana jep maar wat kan je eraan doen? ik scheld ook weleens maar wat bentfes zegt als hun dom doen, maar je hebt soms van die mensen die gewoon willen schelden aandacht trekken Missy, je hebt van die mensen die zijn geboren met : een gevoel van respect voor een ander whoever it may be ;) en je hebt: kinderen die niet genoeg aandacht en/of liefde hebben gekregen wat op zich een drama is. En daarvan plukken wij nu de vruchten. Maar maak je niet druk, alles komt goed,...eventually :)

fatiha85
07-05-2003, 21:52
miss_nana je hebt helemaal gelijk, ik heb het zooooooooooo vaak gelezen dat mensen elkaar aan het afmaken zijn en als ze er niet tegen kunnen dan halen ze de moeders erbij, echt gewoon om te kotsen!! En als ik zoiets lees dan kan ik het niet laten om er wat bij zetten, want je moeder is het allerbelangrijkste in iemands leven, en mensen denken echt niet na, stel die moeder is dood, allah 7fad, maar STEL het is zo, hoe erg zal het dan wel niet voor diegene zijn en ook al is zijn/haar moeder niet dood, je moet ze gewoon niet bij betrekken!! want zij weten er niks van, ze weten niet waar hun dochter/zoon mee bezig is, want ik durf te zweren dat als een moeder erachter komt wat haar dochter/zoon aan het doen is, dat ze het nooit toelaat!!! En het grappigste van allemaal vindt ik als je vraagt waarom betrek je de moeder erbij dan hebben ze altijd het volgende antwoordt klaarstaan: DIE MOEDER HEEFT DAT KIND OP DE WERELD GEBRACHT!! En dan denk ik van ja SO WHAT!! Toch moet je die moeder er niet bij halen!!!! Ik heb er gewoon geen woorden voor!!! Ik schaam me in de plaats van de mensen die al die onzin schrijven!! Maar ja die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze die agressie in zich hebben!!!

GeenLeven
07-05-2003, 22:03
Ewa alleen de moderators de schuld geven is ook simpelweg de schuld afschuiven. Als je vind dat iemand echt te ver gaat meldt je dat dan ook bij de moderators, want denk nou niet dat die gasten elke berichtje lezen. Dus als je vervelende berichten niet meldt moet je ook niet zeuren. Voor de rest je weet toch hoe sommige mensen zijn, vb: In real life Opper :nerd: en achter hun pc denken ze :bril: te zijn. Dus maw kleine kinderen die zich stoer voelen, omdat ze veilig in de kamer achter hun pctje zitten. Denk dat een hoop het ook voor de kick doen, in de hoop dat die ander uit z'n vel schiet. Dus kortom neem het gewoon met een korreltje zout en negeer dat soort figuren gewoon. Als ze over je familie beginnen mag je je wat mij betreft helemaal laten gaan, want familie is heilig.

grendel
07-05-2003, 22:09
Origineel gepost door fatiha85 miss_nana je hebt helemaal gelijk, ik heb het zooooooooooo vaak gelezen dat mensen elkaar aan het afmaken zijn en als ze er niet tegen kunnen dan halen ze de moeders erbij, echt gewoon om te kotsen!! En als ik zoiets lees dan kan ik het niet laten om er wat bij zetten, want je moeder is het allerbelangrijkste in iemands leven, en mensen denken echt niet na, stel die moeder is dood, allah 7fad, maar STEL het is zo, hoe erg zal het dan wel niet voor diegene zijn en ook al is zijn/haar moeder niet dood, je moet ze gewoon niet bij betrekken!! want zij weten er niks van, ze weten niet waar hun dochter/zoon mee bezig is, want ik durf te zweren dat als een moeder erachter komt wat haar dochter/zoon aan het doen is, dat ze het nooit toelaat!!! En het grappigste van allemaal vindt ik als je vraagt waarom betrek je de moeder erbij dan hebben ze altijd het volgende antwoordt klaarstaan: DIE MOEDER HEEFT DAT KIND OP DE WERELD GEBRACHT!! En dan denk ik van ja SO WHAT!! Toch moet je die moeder er niet bij halen!!!! Ik heb er gewoon geen woorden voor!!! Ik schaam me in de plaats van de mensen die al die onzin schrijven!! Maar ja die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze die agressie in zich hebben!!! Ja, dat is waar. Ik kan het weten. Mijn moeder is al diverse keren voor **** uitgemaakt. Mijn moeder............. de arme schat............. 9 kinderen waarvan 1 overleden. Haar hele leven hard werken thuis....... ga maar na..... mensen klagen al bij 1 kind.......... dus bij 9, catch my drift ? ;) elke dag trouw bidden, doet geen vlieg kwaad, naar mijn mening dus een echt "Moslim".............. jammer genoeg is mijn moeder een analfabeet...... en kan ze zich niet verweren want ik garandeer je.......... en dit is voor Amahoella-annex-ammazoella, Soulgirl en degene die zich aangesproken MOETEN voelen...... als ze met mijn PC-tje overweg zou kunnen.......... SHE WOULD F.U.C.K. YOU UP........... The Targuist-way........... wees blij dat je niet weet wat dat is, wees HEEL BLIJ.......... ;)

K_Prone
07-05-2003, 22:49
Origineel gepost door grendel Ja, dat is waar. Ik kan het weten. Mijn moeder is al diverse keren voor **** uitgemaakt. Mijn moeder............. de arme schat............. 9 kinderen waarvan 1 overleden. Haar hele leven hard werken thuis....... ga maar na..... mensen klagen al bij 1 kind.......... dus bij 9, catch my drift ? ;) elke dag trouw bidden, doet geen vlieg kwaad, naar mijn mening dus een echt "Moslim".............. jammer genoeg is mijn moeder een analfabeet...... en kan ze zich niet verweren want ik garandeer je.......... en dit is voor Amahoella-annex-ammazoella, Soulgirl en degene die zich aangesproken MOETEN voelen...... als ze met mijn PC-tje overweg zou kunnen.......... SHE WOULD F.U.C.K. YOU UP........... The Targuist-way........... wees blij dat je niet weet wat dat is, wees HEEL BLIJ.......... ;) Heb je dit niet gemeld, want dat is gewoon te erg voor woorden. Tsja amazoulou en soulgirl leven in een vreemde wereld, misschien afgesloten. Mensen moeten sommige mensen eens bij zichzelf te rade gaan als ze iets roepen, misschien meer inleving in een ander, stel dat ie dat tegen mij zou zeggen....... Vreemd....

grendel
07-05-2003, 23:01
Origineel gepost door misantazaghin Heb je dit niet gemeld, want dat is gewoon te erg voor woorden. Tsja amazoulou en soulgirl leven in een vreemde wereld, misschien afgesloten. Mensen moeten sommige mensen eens bij zichzelf te rade gaan als ze iets roepen, misschien meer inleving in een ander, stel dat ie dat tegen mij zou zeggen....... Vreemd.... "People are strange" zoals een mij geliefd persoon reeds heeft gezongen., .............het zij zo. Er is genoeg tegenwicht tegen dit soort betweters and zwartkijkers. Beslama ;)

K_Prone
07-05-2003, 23:07
Origineel gepost door grendel "People are strange" zoals een mij geliefd persoon reeds heeft gezongen., .............het zij zo. Er is genoeg tegenwicht tegen dit soort betweters and zwartkijkers. Beslama ;) je hebt gelijk ;)

Amazoullou
08-05-2003, 00:29

Origineel gepost door pista Als terechte commentaar een reden is om te bannen...laat het dan zo zijn. Dat bewijst dan maar enkel hun zwakheid en dat ik het bij het rechte eind heb. Een dilemma nu hé. :D Maar ook als ze me niet bannen zit ik juist. ;) (Beheer) moet zijn forum beheren, en dat gebeurt helemaal niet...basta. Dat je het bij het rechte eind hebt travestiet Zeikpista ? Je hebt wel een hoge dunk van je travestietenpersoontje. Oef wat een sukkel. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

Pagina's : [1] 2