Bekijk originele versie : Hoeveel van de vrouwen laten hun toekomstige man op ziektes testen?
freemale
07-05-2003, 15:34
Het is een feit, mannen hebben voor hun huwelijk veel vaker een sexpartner gehad. Uiteraard willen ze daarna een schone maagd.... :rolleyes:
Vrouwen zijn dan nog zo stom om niet eens van hun man te verlangen dat ze een aidstest doen!! Hoe je het went of keert, er zijn genoeg mannen die geen maagd meer zijn! En het zal je maar overkomen....
arabicpassion
07-05-2003, 15:38
Simpel allebei test :D !
samiratjee
07-05-2003, 15:39
Origineel gepost door temsamni
Ga jij je ook laten testen dan? Je kan wel beweren dat je maagd ben, maar wie zegt dat dat zo is!
als je echte man bent voel je dat toch of je aanstaande een maagd is... :confused:
enne ik zou me man wel laten testen...wie weet wat hij allemaal meedraagt.. :rolleyes: Ik weet in ieder geval vam mezelf dat ik als maagd het huwelijk in ga daar moet me man mij gewoon op vertrouwen.
wat hij niet kan bewijzen is dat hij (zonder dat hij het weet) ziektes meedraagt dus daarom zou een test goed zijn.
freemale
07-05-2003, 15:40
Ga jij je ook laten testen dan? Je kan wel beweren dat je maagd ben, maar wie zegt dat dat zo is!
Als mijn man dat wil zal ik zeker doen maar daarnaast heb ik ook geen geheimen voor mijn partner en als ik tegen hem zeg dat ik maagd ben zal hij dat ook geloven. In een relatie gaat het om vertrouwen!
Maar jij weet zelf ook wel dat mannen meestal vaker partners hebben gehad dan vrouwen.
freemale
07-05-2003, 15:42
Origineel gepost door samiratjee
als je echte man bent voel je dat toch of je aanstaande een maagd is... :confused:
enne ik zou me man wel laten testen...wie weet wat hij allemaal meedraagt.. :rolleyes: Ik weet in ieder geval vam mezelf dat ik als maagd het huwelijk in ga daar moet me man mij gewoon op vertrouwen.
wat hij niet kan bewijzen is dat hij (zonder dat hij het weet) ziektes meedraagt dus daarom zou een test goed zijn.
dat is het punt, er zijn helaas teveel vrouwen die het niet durven te vragen.
Als een vrouw dat van mij zou vragen, zou ik niet met haar trouwen. Ik leef als een praktiserende moslim. Niemand ziet mij met vrouwen, of in disco's en rai-party's. Als zij mij niet kan vertrouwen, is er geen basis voor een huwelijk.
PS: Volgens mij zijn er mannen én vrouwen nodig voor sex. Dus dan zullen er wel ongeveer evenveel mannen als vrouwen aan sex voor het huwelijk doen.
samiratjee
07-05-2003, 15:44
Voelen? Als je het voelt is het al te laat! En ze kan zich ook dichtnaaien!
Dan moet je je aanstaande gewoon vertrouwen...ik vind het persoonlijk niet erg als mijn man geen maagd meer is (ook al heb ik dat liever wel).
Maar dan heb ik wel liever dat hij die test doet, en als hij mij dan op me maagdelijkheid wil testen is dat wel heel erg hypocriet :)
samiratjee
07-05-2003, 15:45
Origineel gepost door Najib26
Als een vrouw dat van mij zou vragen, zou ik niet met haar trouwen. Ik leef als een praktiserende moslim. Niemand ziet mij met vrouwen, of in disco's en rai-party's. Als zij mij niet kan vertrouwen, is er geen basis voor een huwelijk.
In dit geval heb je gelijk..maar hoeveel mannen zijn tegenwoordig maagd :rolleyes: deze mannen zouden dus getest moeten worden
Ik vind dat ze er recht op heeft!
Welk recht? Is dat iets van de islam? Of zijn die testen van de kuffar?
IK ga me niet laten testen. Als ze daar niet mee eens is, dan zoekt ze maar een ander. Ik ga haar ook niet om een test vragen. Het belangrijkste voor mij is dat ze een praktiserende moslima is. Ik weet heus wel of ze dat wel of niet is. Als ze dat is, dan vertrouw ik haar. Als ze dat niet is, zou ik niet eens met haar willen trouwen.
freemale
07-05-2003, 15:51
Origineel gepost door Najib26
Welk recht? Is dat iets van de islam? Of zijn die testen van de kuffar?
IK ga me niet laten testen. Als ze daar niet mee eens is, dan zoekt ze maar een ander. Ik ga haar ook niet om een test vragen. Het belangrijkste voor mij is dat ze een praktiserende moslima is. Ik weet heus wel of ze dat wel of niet is. Als ze dat is, dan vertrouw ik haar. Als ze dat niet is, zou ik niet eens met haar willen trouwen.
Dat is een duidelijke standpunt en ook een logische. je hebt wel gelijk, maar niet iedereen is maagd en ik denk dat jij ook wel weet dat veel mannen wel eens langs de hoeren gaan of in het weekend een jonge blaadje scoren.
Dan kun je wel in discussie gaan van: 'ja maar dat zijn geen moslims blablabla'
Waar het om gaat is dat zulke mannen OOK gaan trouwen. Het kunnen natuurlijk ook net zo goed vrouwen zijn maar die hebben minder seks dan mannen.
samiratjee
07-05-2003, 15:53
Origineel gepost door freemale
Dat is een duidelijke standpunt en ook een logische. je hebt wel gelijk, maar niet iedereen is maagd en ik denk dat jij ook wel weet dat veel mannen wel eens langs de hoeren gaan of in het weekend een jonge blaadje scoren.
Dan kun je wel in discussie gaan van: 'ja maar dat zijn geen moslims blablabla'
Waar het om gaat is dat zulke mannen OOK gaan trouwen. Het kunnen natuurlijk ook net zo goed vrouwen zijn maar die hebben minder seks dan mannen.
Als me man een goede praktiserende moslim is en zegt dat hij maagd is zou ik hem gewoon vertrouwen...dan is zo een test overbodig..maar in alle andere gevallen eis ik een test.
freemale
07-05-2003, 15:54
Hoezo heeft een vrouw geen recht?! Het hoeft toch niet letterlijk in de Koraan te staan dat ze kan eisen dat haar toekomstige man getest moet worden?!
Waarom moet een vrouw dan wel 'getest' worden of ze maagd is?
Hoezo heeft een vrouw geen recht?! Het hoeft toch niet letterlijk in de Koraan te staan dat ze kan eisen dat haar toekomstige man getest moet worden?!
Waarom moet een vrouw dan wel 'getest' worden of ze maagd is?
Volgens de islam hoeft een vrouw helemaal niet getest te worden of ze maagd is. Die doekjes zijn uitdrukkelijk verboden in de islam. Helaas hechten sommige mensen meer aan culturele gebruiken van 3000 jaar geleden.
Origineel gepost door samiratjee
Als me man een goede praktiserende moslim is en zegt dat hij maagd is zou ik hem gewoon vertrouwen...dan is zo een test overbodig..maar in alle andere gevallen eis ik een test.
Als je slim bent, trouw je alleen met een praktiserende moslimman. Tenminste, als je zelf ook praktiseert.
chicamaroquia
07-05-2003, 16:16
Het is een feit, mannen hebben voor hun huwelijk veel vaker een sexpartner gehad. Uiteraard willen ze daarna een schone maagd.... :rolleyes:
Vrouwen zijn dan nog zo stom om niet eens van hun man te verlangen dat ze een aidstest doen!! Hoe je het went of keert, er zijn genoeg mannen die geen maagd meer zijn! En het zal je maar overkomen....
Waarom met iemand trouwen als er geen vertrouwen is? En waarom zo'n vijandige houding tegenover hem... :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.