Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : boutique intisar

amhisa
22-02-2006, 18:41

salaam dames, ik wilde weten of er iemand is die het winkeltje intisar kent in amsterdam, heb heel veel postive verhalen over hun gehoord zou graag willen weten wat voor soort jurken zij hebben en wat hun prijzen ong zijn ! en kan iemand mij vertellen waar zij zitten en of ze een internetsite hebben alvast bedankt dames,;)

Beloved
26-02-2006, 16:26
Ik ben er onlangs geweest, ze hebben we exclusieve jurken. Maar ik vond ze niet mooi. De prijzen die ik zag waren ongeveer 550 voor de mooie.

Beloved
26-02-2006, 16:27
Ik raad je trouwens aan om naar brussel te gaan, genoeg keuze voor een redelijke prijs.

caftani27
25-03-2006, 17:47
ze hebben prachtige jurken echt haute couture maar ddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahaha en aangezien wij een jurk maar een paar keer dragen moet je ff goed nadenken voordat je je pinpas erlangs haalt hahahahaah

tetouania89
25-03-2006, 17:49

ze hebben prachtige jurken echt houte couture maar ddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahaha en aangezien wij een jurk maar een paar keer dragen moet je ff goed nadenken voordat je je pinpas erlangs haalt hahahahaah jaah zekerr:)

Chouaffa...
25-03-2006, 17:57
salaam dames, ik wilde weten of er iemand is die het winkeltje intisar kent in amsterdam, heb heel veel postive verhalen over hun gehoord zou graag willen weten wat voor soort jurken zij hebben en wat hun prijzen ong zijn ! en kan iemand mij vertellen waar zij zitten en of ze een internetsite hebben alvast bedankt dames,;) Hey meid ik ken de winkel en de meiden heel erg goed het zijn vriendinnen van me Maar hebben ook prachtige jurken dit zeg ik niet alleen omdat ze vriendinnen zijn maar het is echt mijn smaak Ze haalt de stoffen uit Emarate en laat ze maken in tanger De stoffen zijn heel mooi en heel exlusief en de modellen zijn ook apart Voor de prijzen moet je echt even langs gaan want ken ze niet uit me hoofd Ze zitten ind e Jan van galenstraat in amsteram west vlakbij het mercatorplein Succes ermee ;) www.boutiqeintissar.nl geloof ik maar weet niet cker

caftani27
25-03-2006, 18:13
salaam chouaffa alles lekker ik wilde je vragen waar ligt emarate precies en waar kan je in tanger jurken laten maken ik kom uit marrakesh en ik vraag me af of ik het niet een keer in tanger kan laten doen maar dan moet ik wel weten waar alvast bedankt groetjes

miss_benisaid
25-03-2006, 18:39
kun je bij haar alleen kopen of ook op maat maken?

mismarok
25-03-2006, 18:46
of je kan naar Miss Kaftan, die hebben zulke :goedzo: jurken voor niet duur. Op www.misskaftans.nl hebben ze aanbiedingen. Ik zou zeggen kijken kost je niks :p website

Kwebbel_24
25-03-2006, 19:02
Ze zit niet op de Jan van Galenstraat maar een straat daar naast.. de Jan Evertsenstraat. Ze heeft echt prachtige jurken.. verschillende modellen dus voor ieder wat wils.. ze is indd wat aan de dure kant.. tussen 400 en 500.. ze heeft ook mooie jabador's. maaaaaaaaaar ze heeft ook heeel vaak jurken in de uitverkoop en die zijn ook zekerrrrrrrr prachtiggg. en die zijn tussen 175 en 225.. dat vind ik echt wel redelijk voor een jurk.. ik heb zelf ook een jurk bij d'r gehaald... p.s. het is http://www.boutiqueintissar.nl/