Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schelden is een teken van zwakheid!!

Pagina's : [1] 2

freemale
07-05-2003, 15:18

Oh, nu zal NIEMAND zich aangesproken voelen hoor! Maar toch even een boodschap: als je scheldt ben je zwak!!!! Dus scheldkoppen, of niet schelden of niet proberen sterk over te komen, want kan niet allebei!!!

freemale
07-05-2003, 15:29
Origineel gepost door pista Travestiet ook :D Hé! IK ben tegenwoordig ook een travestiet!! Zegt Amazoeloeloeloe..

freemale
07-05-2003, 15:43
Origineel gepost door smartie2 dit is een teken van zwakheid http://www.airsoftpro.net/Merchant2/graphics/00000001/sd3ani.gif :D Ook! :D

freemale
07-05-2003, 15:46
Origineel gepost door smartie2 maar die geburik ik wel haha Hahahaha... :rolleyes: In your dreams!! :D

grendel
07-05-2003, 16:32

Origineel gepost door smartie2 wat ?? haha watch this oh shit mijn videootje doet het niet anders had je het gezien Smartie......DA MAN ;) hoe is het met de JIHAD ? zie dat je al een mooi geweertje heb. Cool :D ....en nou die tank nog., he. Ik zal voor je duimen.

grendel
07-05-2003, 16:48
Origineel gepost door smartie2 Ja die komt nog :D Ik heb wel een paar andere dingen maar heb nog geen vergunning kunnen regelen Smartie2, omdat ik niet de slechtste ben, hierbij een kadootje voor je: Al Qaida Manual......misschien vindt je iets over vergunningen omzeilen ;) http://www.usdoj.gov/ag/trainingmanual.htm

MueZli
07-05-2003, 17:51
Waarom wordt hier Jihad bij betrokken ? Dreigen met n geweer is geen jihad. Subtiel islam en islam gerelateerde termen/visies door de slijk halen getuigt ook niet van respect voor mensen die hier wel degelijk normaal reageren. Schelden maar ook doelbewust provoceren is inderdaad zwak.

grendel
07-05-2003, 21:00
Origineel gepost door MüeZli Waarom wordt hier Jihad bij betrokken ? Dreigen met n geweer is geen jihad. Subtiel islam en islam gerelateerde termen/visies door de slijk halen getuigt ook niet van respect voor mensen die hier wel degelijk normaal reageren. Schelden maar ook doelbewust provoceren is inderdaad zwak. Zuster Muzeli, Ik ben een fan van Smartie2, echt waar....ik ben gek op hem ;) En fans praten hun idolen na, vandaar. Mocht ik iemand beledigd hebben, hierbij mijn excuses. " Blijt onverlet dat de term "Jihad" op dit forum een populaire term is. Daar kan ik niks aan doen, ;) De term

grendel
07-05-2003, 21:04
Origineel gepost door Neb Toeval man dat dat videootje van jou het niet doet.. Maargoed zie je mijn videootje ? Waarin ik met mijn Joint Strike fighter vlieg? Ow shit doet het ook niet Ben, Smartie2...is een hele lieve jongen. Hij bedoelt het niet zo. Zijn hart is nog puur maar................. hij is een beetje boos op bepaalde individuen in het MO en de USA. I can understand that. Really, I do. Wees rustig met hem. Hij bedoelt het niet zo ;)

GeenLeven
07-05-2003, 21:50
Origineel gepost door Corrie Beledigingen moeten in zand worden geschreven en complimenten in steen gegraveerd. (Arabisch spreekwoord) Beoordeel wat gezegd is en niet wie het gezegd heeft. (Arabisch spreekwoord) Elke sneeuwvlok in een lawine beroept zich op zijn onschuld Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen. Waarom zou je je dan vermoeien? Goede gedachten brengen goede vruchten voort, slechte gedachten brengen slechte vruchten voort, en de mens is zijn eigen kweker. Het verschil tussen een overtuiging en een vooroordeel is dat je een overtuiging uit kunt leggen zonder kwaad te worden. Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken. Ik vind deze allemaal goed, die eerste 2 natuurlijk omdat het arabische spreekwoorden zijn :D Die van die spieren/nors kijken/lachen vind ik het leukste :hihi: :hihi: Vandaar dat ik zo moe ben altijd na een dag werken ;) :hihi: :hihi:

freemale
09-05-2003, 08:55
Origineel gepost door Corrie Schelden is idd een teken van zwakheid, van machteloosheid, van frustratie..... Ik bezondig me er ook weleens aan en dat komt dan altijd omdat ik ondoordacht wat doe, te snel... Er bestaat een wijsheid(ja ik ben een wijshedenfreakje, ik verzamel die dingen) hierover waarvan we allen veel kunnen leren.... Laat tenminste één nacht verlopen tussen uw toorn en de gevolgen. (Voltaire) Oei oei oei ik kom nog een paar goeie wijsheden tegen.... Ik ga jullie er lekker mee vervelen ;) Als de angst oprukt, trekt de logica zich terug. Als we ons blindstaren op het verleden, lopen we het risico te worden ingehaald door de toekomst. (Michael Cibenko) Beledigingen moeten in zand worden geschreven en complimenten in steen gegraveerd. (Arabisch spreekwoord) Beoordeel wat gezegd is en niet wie het gezegd heeft. (Arabisch spreekwoord) De helft van het leed dat wij in onze harten bewaren is leed omdat wij het bewaren. De mens is net een prullebak, trap op z'n teen en zijn mond gaat open. De schutter zij bedacht, eer hem de pijl ontschiet. Die spreekt zij het ook, want pijl of woorden keren niet. Elke sneeuwvlok in een lawine beroept zich op zijn onschuld Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen. Waarom zou je je dan vermoeien? Goede gedachten brengen goede vruchten voort, slechte gedachten brengen slechte vruchten voort, en de mens is zijn eigen kweker. Het verschil tussen een overtuiging en een vooroordeel is dat je een overtuiging uit kunt leggen zonder kwaad te worden. Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken. Sommigen geloven dat ze geloven, anderen geloven dat ze niet geloven. Ok ok, ik weet het!!!!! Het zijn er een beetje veel geworden.... Welke vind je het beste? ;) Als de angst oprukt, trekt de logica zich terug. :goedzo:

freemale
10-05-2003, 20:42
Oh waar zijn de schelders?????

Pagina's : [1] 2