Bekijk originele versie : Kheb gisteren oog in oog gestaan met de moordenaar van...
SweetRose
07-05-2003, 15:05
Mohamed uit borgerhout :(
gisteren zijn we met de klas naar de rechtbank van antwerpen geweest en toevallig gisteren was het de zaak van die ouwe zak die in de ramadan mohamed Achrak uit borgerhout vermoorde...ik kon hem wel villen...
De rechter heeft 'm ziek verklaard..hij kijgt ook geen gevangenisstraf..want in die tijd 'zeiden ze' had hij papieren als bewijs van een psychiatrische instelling dat hij ni bij bewustzijn was van wat ie deed...
Lmohim het was eigenlijk een moeilijk moment voor mij..want het deed pijn...:( zeker bij het zien van die broer :(
ni te geloveN.....:jammer:
:verdriet:
Bario_Woman
07-05-2003, 15:07
1 woord!
SCHANDALIG VAN DE RECHTBANK! zo n persoon mag van mij de doodstraf krijgen....smen ziekte...smoesje! TFOE :auw:
Bario_Woman
07-05-2003, 15:09
Origineel gepost door Gulay
Sommige mensen komen er makkelijk onder uit
Gooi hem in de gevangenis en behandel hem daar
aan zijn psychische problemen ofzo
Zogenaamd niet toerekeningsvatbaar (of hoe dat ook mag heten)
Maak dat de kat wijs :jammer:
ONtoerekeningsvatbaar heet dat...dacht ik...
Ja...van mij part net als de middeleeuwen..bekogelen met stenen tot ie erbij neervalt!
....Heb brieven gezien die die malloot (lang voor de moord) naar ik geloof de redactie van een krant had gestuurd, neem maar van me aan; die ouwe was niet helemaal lekker! :maf2:
SweetRose
07-05-2003, 15:21
Kwas er echt heel de namiddag verdrietig van...:(
En omdat die ouwe zak geen geld heeft, betaald de fonds van de staat vergoeding aan de familie van het slachtoffer..EN Weet ge wa die ouwe zak op het einde zei tegen de rechter?
Dank u Dank u en hij lachte :auw: :zweep:
Daar werd ik echt kwaad van..hadden twee van mijn klasgenoten mij ni tegengehouden had ik 'm zelf levend gewurgd :boos: zooooo boos was ik.....en die broer :( kreeg zo medelijden met hem zeker toen ie begon te schreeuwen :(
SweetRose
07-05-2003, 15:24
Origineel gepost door smartie2
Let op mijn woorden hij krijgt zijn straf wel binnenkort als die vrijkomt merkt die klote bejaarde het wel, de pijn die is veroorzaakt de pijn die hij heeft gebracht ten aanzien van de marokkaanse gemeenschap
die zal hij dubbel betaald terugkrijgen dmv ......................
met marokkanen moet je geen problemen zoeken
incha allah!
kzit hier nu gewoon met tranen in mijn ogen echt waar...:(
Hij mag nu es echt afzien....!!!!
Een islamleraar vermoorden voor wat? voor nix..waloe geen enkel reden...dat kan nu toch niet meer? we leven begot in 2003!!!!!!
SweetRose
07-05-2003, 15:34
Let op mijn woorden ik zal hem pakken en ander met mij wees niet bang veeg die tranen
http://www.airsoftpro.net/Merchant2/graphics/00000001/sd3ani.gif
Dat zou af zijn...maar kdenk dat iedereen marokkaan op deze wereld wel wil dat ie ouwe zak eerst wa moet lijden....nogal serieus lijden...Hem direct doden zou iets te kort zijn om ervan te genieten..
Mohamed Achrak heeft ook geleden meskin :(
Die ouwe verdiend het dubbel en dik...
Ajow ik had 'm moeten wurgen gisteren ...
SweetRose
07-05-2003, 15:37
Kweet zelfs nog dat ze zeiden dat mohamed's laaste woorden echt af ware : Bismillah ie rahman ie rahim Achhadou allah illaha illalla..achhadou allah mohamed rasoullolah!!! :goedzo:
GangstaLovin
07-05-2003, 15:57
Zoiets gebeurt elke dag wel ....dat iemand wordt vermoord om zijn afkomst of om zijn geaardheid of geloof.
Lady_moi
07-05-2003, 15:58
tfoe die ouwe taart die moest met security naar de politiebureau of die was meteen aangevalle :boos:
SweetRose
07-05-2003, 15:59
Hij is in de armen van zijn broertje gestorven die net van school kwam en het van ver zag gebeuren op straat..dus das een getuige en die gaat over zoiets ni liegen hooooop k....
:(
smartie zijt gij dan van borgerhout?
SweetRose
07-05-2003, 16:04
ow....zo heb k het verhaal gehoord....
en het woordje zijt is antwerps dialect ;)
Dat moet meer pijn doen zeker omdat je die gast kende...ajow...ik krijg er nog steeds rillingen van :(
en kben vergeten te zeggen dat de handlangers van Dyab Abou JahJah er ook waren...
saidaaatje
07-05-2003, 16:07
oef...krijg kippenvel ervan:(.....wist er wel vanaf enz maar toch..ik wist iet dat je daar gisteren was dutske
SweetRose
07-05-2003, 16:09
En daarnaast was er een andere klas van onze school die een andere zaak bijwoonden..een marokkaan uit antwerpen die zijn vrouw vermoord had..een meisje van die klas begon ineens te wenen....yeps die marokkaan was vroeger nog haar vrijer...:rolleyes:
Het was me nogal een dag gisteren :stoned:
SweetRose
07-05-2003, 16:10
.
Ik heb scheit aan die AEL
Geef mij maar de HAMAS, JIHAD
ik hou me bezig met mij eigen zaken die ael is zielig
Jij komt uit belgie nietwaar
Ja
en ik moet zeggen..het zijn nogal serieuze grote en sterke mannen...ik verschoot toen onze gids zei wie ze waren :toink:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.