Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wordt dit de ondergang van de Palestijnen? Iran wil een Hamas PA financieren

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

wrattenzwijntje
22-02-2006, 14:02

Novum/AP) - Iran is bereid een door de Hamas geleide Palestijnse Autoriteit financieel te steunen, heeft de Iraanse staatsradio woensdag gemeld. Iran heeft deze steun aangeboden in een onderhoud tussen de secretaris van de Nationale Veiligheidsraad, Ali Larijani, en de politiek leider van de Hamas, Khaled Mashaal. Het onderhoud had plaats in Teheran, aldus de radio. Larijani zei dat Iran had besloten tot deze financiële steun nadat de Verenigde Staten hadden laten weten een door de Hamas geleide PA niet van hulp te voorzien als de beweging niet eerst het gebruik van geweld afzweert, Israël erkent en zich verplicht de reeds gesloten akkoorden tussen de Palestijnen en Israël te respecteren. "De VS hebben aangetoond dat ze de democratie niet willen steunen door hun hulp aan de Palestijnse regering in te trekken na de verkiezingsoverwinning van de Hamas. Wij zullen de Palestijnen wel degelijk helpen", stelt Larijani. http://www.nieuws.nl/185969/Iran_wil_een_door_Hamas_geleide_PA_financieren

_Marcus_
22-02-2006, 14:10
Hoezo ondergang? De Ultra-rechtse Likud van Sharon werd toch ook geen ondergang voor de joden? Dus waarom zou het een ondergang zijn voor de Moslims met HAMAS en Iran als financierder? Of probeer jij hier de grapjas uit te hangen? :moe:

wrattenzwijntje
22-02-2006, 14:12
Hoezo ondergang? De Ultra-rechtse Likud van Sharon werd toch ook geen ondergang voor de joden? Dus waarom zou het een ondergang zijn voor de Moslims met HAMAS en Iran als financierder? Of probeer jij hier de grapjas uit te hangen? :moe: nee ik meen het,.. syrie en de palestijnen zijn dan de enige vrienden van de grote satan

nesher1
22-02-2006, 14:14
Hoezo ondergang? De Ultra-rechtse Likud van Sharon werd toch ook geen ondergang voor de joden? Dus waarom zou het een ondergang zijn voor de Moslims met HAMAS en Iran als financierder? Of probeer jij hier de grapjas uit te hangen? :moe: De zogenaamde palestijnen worden op deze manier lid van de as van het kwaad. En dat lijkt me niet slim van ze gezien de op stapel staande maatregelen tegen deze as.

Hazouz_55
22-02-2006, 14:15

nee ik meen het,.. syrie en de palestijnen zijn dan de enige vrienden van de grote satan Je vergeet; China, Rusland, Marokko, Irak, Algerije, Egypte, Jordanie, Indonesie, Sudan, Venezuela, Equador, Libie, Tunesie,Kazachstan, Oezbekistan, Azerbedjian, Turkmenistan, Oman, Qatar, Yemen etc etc etc.

Rabatboy
22-02-2006, 14:15
nee ik meen het,.. syrie en de palestijnen zijn dan de enige vrienden van de grote satan De grote vent die zijn mond durft te openen tegen over Shraron? Over kwestie van midden-oosten en de VS die macht probeert te drukken daar?!! Nee, dan ben ik voor die saytan die durft. De hele arabische wereld eigenlijk, alleen de hoge-pieten zijn meelopers.

wrattenzwijntje
22-02-2006, 14:16
Je vergeet; China, Rusland, Marokko, Irak, Algerije, Egypte, Jordanie, Indonesie, Sudan, Venezuela, Equador, Libie, Tunesie,Kazachstan, Oezbekistan, Azerbedjian, Turkmenistan, Oman, Qatar, Yemen etc etc etc. nou dat zijn geen vrienden van Iran hoor... :hihi: hihi het idee alleen al:goedzo:

Rabatboy
22-02-2006, 14:17
Zodra iran hamas gaat financieren,kan je wel fluiten naar een palestijnse staat....die zal er nooit komen. alles voor niets geweest dus. Zo juist wel, VS en Israel willen dat juist niet. Nu gaat Iran de Palestijnse staat financieren en hulp aanbieden!! Ik zou eerst binnen de Israelische regering kijken.

tiswelgoed
22-02-2006, 14:18
De zogenaamde palestijnen worden op deze manier lid van de as van het kwaad. En dat lijkt me niet slim van ze gezien de op stapel staande maatregelen tegen deze as. Nou, ik weet niet of de Palsetijnen dit willen. hamas wel natuurlijk.... Er bestaan ook vredelievende palestijnen die normaal willen leven. Dus wat ze ( hamas ) nu gaan doen, lijkt me geen vreedzame weg of oplossing....erger nog.....er zal nog meer bloed vergoten gaan worden.... Het gaat van kwaad tot erger...

Kaaskopius
22-02-2006, 14:24
De palestijnen krijgen ieder jaar weer toezeggingen van hun 'broeders', maar het is altijd bij mooie woorden gebleven. De enigen die wat om ze geven zijn toch echt Europa en de grote satan Amerika.

wrattenzwijntje
22-02-2006, 15:48
dit wordt een groot drama als ze zo door gaan

ie_gekte
22-02-2006, 18:22
we moeten een voorbeeld aan iran nemen en allemaal hamas steunen geld voor hun ophalen is tenminste een goede daad

ItsJamal
22-02-2006, 19:17
nee ik meen het,.. syrie en de palestijnen zijn dan de enige vrienden van de grote satan Nou, Amerika heeft nog wel wat vrienden hoor, dat zijn de satanshulpjes zoals blair. Hoe kom je erbij dat Palestijnen en Syriers amerikavriendjes zijn trouwens.

ItsJamal
22-02-2006, 19:18
dit wordt een groot drama als ze zo door gaan ja dat denk ik ook.

Peej
22-02-2006, 19:23

Waarom zorgt die Iraanse randdebielenregering er niet éérst voor dat haar eigen volk te eten heeft?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6