Bekijk originele versie : Meiden onder elkaar
cateraar
22-02-2006, 12:18
Als je een meidenavond hebt, met je zussen/schoonzussen/vriendinnen (dus echt alleen meiden onder elkaar) hoe gek doe je dan? Hoe ver ga je?
Bijvoorbeeld: als ik met mijn zussen en schoonzussen ben en je zou ons filmen dan zou je denken dat we allemaal 6 jaar zijn (of ontsnapt uit het gekkenhuis)
Op zo een avond dansen we (serieus, maar ook gek doen) en we hebben het over rare pnderwerpen (vooral seks wordt uitgebreid besproken, geen bedgeheimen hoor)
Wel leuk hoor zulke avonden. Maar hoever kun jij gaan waar andere meiden bij zijn. Zou je je kunnen omkleden waar je zus/schoonzus/vriendin bij is? Kun je openlijk over alle onderwerpen praten?
Souraida
22-02-2006, 12:20
Als ik met vriendinnen ben of met mijn zusjes hebben we t over alles en nog wat alleen ik kan t niet vergelijken met toen ik nog jonger was. We gedragen ons wel volwassen. Natuurlijk maken we wel grappen en liggen dubbel maar niet dat je kan zegge dat we dan net pubers zijn. We gedragen ons naar ons leeftijd.
-Bubbels-
22-02-2006, 12:22
wij doen ook lekker gek :D verstoppetje herineringen van vroeger ophalen en dat echt stuk gaan van het lachen:lol: wat je zegt net kinderen van zes die uit een gekke huis zijn ontsnapt..
maar sex is toch wel een beetje taboe bij ons...:o
maar het ligt erf ook aan he wie er zijn.
latifa_soussia
22-02-2006, 12:22
Ik gedraag me wel, ik ga niet uit de kleren ofzo...:stoned:
Met vriendinnen onderling hebben we het wel over van alles en nog wat, we spelen ook altijd met de derbouka en zingen dan allerlei Arabische muziek erbij...Lekker melig doen....:D
Ben straks weer uitgenodigt voor een meidendag....:banana:
cateraar
22-02-2006, 12:30
wij doen ook lekker gek :D verstoppetje herineringen van vroeger ophalen en dat echt stuk gaan van het lachen:lol: wat je zegt net kinderen van zes die uit een gekke huis zijn ontsnapt..
maar sex is toch wel een beetje taboe bij ons...:o
maar het ligt erf ook aan he wie er zijn.
bij ons is sex geen taboe. Zolang we maar met meiden alleen zijn.
En ons motto voor die avonden is: Hoe gekker, hoe leuker
cateraar
22-02-2006, 12:31
Ik gedraag me wel, ik ga niet uit de kleren ofzo...:stoned:
Met vriendinnen onderling hebben we het wel over van alles en nog wat, we spelen ook altijd met de derbouka en zingen dan allerlei Arabische muziek erbij...Lekker melig doen....:D
Ben straks weer uitgenodigt voor een meidendag....:banana:
Mag ik mee??
latifa_soussia
22-02-2006, 12:31
[/B][/U]
Mag ik mee??
Tuurlijk, hoe meer meiden hoe gezelliger....:banana: :D
cateraar
22-02-2006, 12:41
:ego:
Tuurlijk, hoe meer meiden hoe gezelliger....:banana: :D
:ego: Nodig me dan uit
MAJDOLINA
22-02-2006, 12:43
Als je een meidenavond hebt, met je zussen/schoonzussen/vriendinnen (dus echt alleen meiden onder elkaar) hoe gek doe je dan? Hoe ver ga je?
Bijvoorbeeld: als ik met mijn zussen en schoonzussen ben en je zou ons filmen dan zou je denken dat we allemaal 6 jaar zijn (of ontsnapt uit het gekkenhuis)
Op zo een avond dansen we (serieus, maar ook gek doen) en we hebben het over rare pnderwerpen (vooral seks wordt uitgebreid besproken, geen bedgeheimen hoor)
Wel leuk hoor zulke avonden. Maar hoever kun jij gaan waar andere meiden bij zijn. Zou je je kunnen omkleden waar je zus/schoonzus/vriendin bij is? Kun je openlijk over alle onderwerpen praten? Ik ben heel open met mijn nichtjes, spijtig ik heb geen zussen dus voor mij zijn het alleen nichtjes en tantes en aan hun kan ik alles vertellen en ik kan men eigen ook aankleden enz voor hun neus.
Saloua1978
22-02-2006, 14:05
Ik moet zeggen dat ik dit niet herken. We gedragen on sheel volwassen en doen niet echt gek. We lachen wel maken grappen en praten veel over van alles en nog wat. Dansen en raar doen doen we echt nooit. Dansen alleen op feesten eigenlijk.
marocloubna
22-02-2006, 14:27
Met vriendinnen of nichten heb ik ook altijd heel veel lol en we kunnen overal over praten zonder ons te schamen tegen over elkaar.......
We zijn dan lekker melig en gezellig.........
Ga het wel missen als ik in Spanje ga wonen.......... :traan1:
cateraar
22-02-2006, 14:34
Ik moet zeggen dat ik dit niet herken. We gedragen on sheel volwassen en doen niet echt gek. We lachen wel maken grappen en praten veel over van alles en nog wat. Dansen en raar doen doen we echt nooit. Dansen alleen op feesten eigenlijk.
waarom?? heeft het een reden dat je niet gewoon uit je dak gaat en dingen doet die je normaal (waar mannen bij zijn) niet zou doen. Ik vind het te gek, dan mag het kind in mij weer eens tevoorschijn komen. Want een ding weet ik zeker: in elk mens (zeker vrouwen) zit een kind.
Saloua1978
22-02-2006, 15:19
waarom?? heeft het een reden dat je niet gewoon uit je dak gaat en dingen doet die je normaal (waar mannen bij zijn) niet zou doen. Ik vind het te gek, dan mag het kind in mij weer eens tevoorschijn komen. Want een ding weet ik zeker: in elk mens (zeker vrouwen) zit een kind.
Ik heb die behoefte gewoon niet. Ben ook best een serieus persoon ik lach wel en heb lol maar het hoeft van mij niet zo uitbundig , ik irriteer me ook vaak aan mensen die heel luidruchtig en druk zijn ik ben gewoon niet zo.
lady_tetouan
22-02-2006, 16:45
ik ben self nog niet getrouwd maar met me sussen en nigten en vriendinnen organiseren we vaak van die meidenavonden en dat is super gesellig we praten over van alles en nog wat wij lijken inderdaad op kinderen van 6 jaar
cateraar
22-02-2006, 16:54
Ik heb die behoefte gewoon niet. Ben ook best een serieus persoon ik lach wel en heb lol maar het hoeft van mij niet zo uitbundig , ik irriteer me ook vaak aan mensen die heel luidruchtig en druk zijn ik ben gewoon niet zo.
degenen met wie ik zo een avond houd zijn allemaal hetzelfde. Maar als er een man bij is of een vrouw die we niet goed kennen dan zijn we heel serieus.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.