Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdien ik dit nou....

Pagina's : [1] 2 3

LZN
07-05-2003, 12:42

Goeiedag mensen, Graag zou ik mijn verhaal willen vertellen aan mijn mede lotgenoten. Het gaat over homosexualiteit, bisexueel, voor jongens en meisjes. Ik heb best veel meegemaakt en wil mijn verhaal kwijt. Ik zelf ben een nog niet praktiserend bisexueel. Ik ben 21 jaar en voor de rest moet je maar te horen krijgen. Ik heb eerder een heel lang verhaal hierop gezet maar kreeg uiteindelijk alleen maar rare en kinderachtige recties. Zijn er nog boys en girls die ook hun verhaal kwijt willen en dat niet kunnen tegenover hun vrienden en familie. Hierbij vraag ik je om mijn te mailen op mocroaan@hotmail.com. Ik hoop dat er mensen tussen zitten die gewoon normaal zijn. Met vriendelijke groet, Een vedrietige Marokkaan..

Hafsat
07-05-2003, 12:43
Ik hoop voor je dat je serieuze reacties krijgt :)

Bario_Woman
07-05-2003, 12:48
je zit in een lastige parket... helaas zijn er hier leden die nooit serieus zijn. Ik hoop dat je serieuze reacties krijgt. Succes GrandCherokee :zwaai:

GLOSSY
07-05-2003, 13:00
tfoe kauwad met je h0mo problemen

alhoceima_boy15
07-05-2003, 13:19

VEEL SUCCES

cheima
07-05-2003, 13:21
Origineel gepost door mocroaan Goeiedag mensen, Graag zou ik mijn verhaal willen vertellen aan mijn mede lotgenoten. Het gaat over homosexualiteit, bisexueel, voor jongens en meisjes. Ik heb best veel meegemaakt en wil mijn verhaal kwijt. Ik zelf ben een nog niet praktiserend bisexueel. Ik ben 21 jaar en voor de rest moet je maar te horen krijgen. Ik heb eerder een heel lang verhaal hierop gezet maar kreeg uiteindelijk alleen maar rare en kinderachtige recties. Zijn er nog boys en girls die ook hun verhaal kwijt willen en dat niet kunnen tegenover hun vrienden en familie. Hierbij vraag ik je om mijn te mailen op mocroaan@hotmail.com. Ik hoop dat er mensen tussen zitten die gewoon normaal zijn. Met vriendelijke groet, Een vedrietige Marokkaan. Good luck :( :(

Najat_the_Don
07-05-2003, 13:24
kifesh succes?? :confused: iegh tfoeeeee..!!

cheima
07-05-2003, 13:34
Origineel gepost door Najat_the_Don kifesh succes?? :confused: iegh tfoeeeee..!! Lijkt me echt erg voor hem :(

Najat_the_Don
07-05-2003, 13:37
Origineel gepost door cheima Lijkt me echt erg voor hem :( tuurlijk.. :p

Najat_the_Don
07-05-2003, 13:41
http://******************/najatthedon/jerry.gif

Krimoo
07-05-2003, 14:07
JE VERDIENT MEER EN MEER EN MEER!!!! EN DAAR KOM JE ZELF ACHTER.. VUILE NICHT!!!

Qamar
07-05-2003, 14:12
Bid veel tot Allah dat hij je geneest van je biseksuele gevoelens. Mijd seksueel contact met mannen. Belangrijk is dat je dat wilt. Waar een wil is is een weg. Je weet hoe Allah "denkt" over dat soort gevoelens. Heb geen seksuele aandacht voor mannen. Je kan het. Richt je op een vaste relatie met een vrouw volgens de richtlijnen van de Islam. Een mens kan zelf ook veel doen, nl. door zich niet bewust te richten op het verkeerde. Hopelijk komt het dan goed. Je bent niet fout, je bent een mens en bovenalles een Moslim. Handel ernaar. Oke. Veel succes.

DonnaBella
07-05-2003, 16:38
Origineel gepost door mocroaan Goeiedag mensen, Graag zou ik mijn verhaal willen vertellen aan mijn mede lotgenoten. Het gaat over homosexualiteit, bisexueel, voor jongens en meisjes. Ik heb best veel meegemaakt en wil mijn verhaal kwijt. Ik zelf ben een nog niet praktiserend bisexueel. Ik ben 21 jaar en voor de rest moet je maar te horen krijgen. Ik heb eerder een heel lang verhaal hierop gezet maar kreeg uiteindelijk alleen maar rare en kinderachtige recties. Zijn er nog boys en girls die ook hun verhaal kwijt willen en dat niet kunnen tegenover hun vrienden en familie. Hierbij vraag ik je om mijn te mailen op mocroaan@hotmail.com. Ik hoop dat er mensen tussen zitten die gewoon normaal zijn. Met vriendelijke groet, Een vedrietige Marokkaan. pfff wat doe jij nou? nog andere marokanen aanmoedigen om ook homo te worden of wil je jouw sexverhaaltjes met hun delen :jammer:

sherine
07-05-2003, 17:23
heyyyyy...heel veel succes.. niet luisteren na die domme opmerkingen wie zijn hun nou ? het is al moeilijk genoeg om er als marokkaan zijnde vooruit te komen dus respect :goedzo: als je echt cker weet dat je zo wil leven..het is jou leven dat het slecht is weet je zelf ook wel...maar om daarom voor altijd ongelukkig te gaan leven tsjaa... maareh soms denk ik ook ik word lesbie man..soms is het echt zooo moeilijk ..maar jaaaaa ik hou van mannen ik kan me zelf niet zien met een vrouw..maar fantaseren kan geen kwaad :p eyy maar als jij nou me homie of me vriendje word..weet ik cker dat je niet mneer van me wilt..nou wat vind je ervan mail mij maar prive via hier ok (K) ciaoo

C_warrior
07-05-2003, 17:51

Denk nou eens na met je heterotische kant hoe kan je nou mannen leuk vinden??? behaard en grote bek Iewl een man aanraken hij is vies enzo Ik walg alleen bij de gedachte terwijl een vrouw mooi schoon lief aardig sexy is en heet wat mannen allemaal niet hebben. Wees Blij dat je nog een kantje hebt dat op vrouwen valt En blijf daar op normaal gooi ik er onder een plaatje op van goku of vegeta of trunks of goten maar ik wil je niet warm maken dus doe ik maar chi chi :D http://www.dragonworldz.net/dbz/chichi27.jpg En Chi chi is een sexy stoere lieve vrouw :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3