Bekijk originele versie : vriendin van 21 jaar wil met een man van 52 jaar trouwen
najiba05
07-05-2003, 12:00
salaam allemaal
Een vriendin van mij uit Marokko wil met een Nederlandse moslimman trouwen. Zij is 21 jaar en hij 52 jaar. Ze komt verder niets te kort , haar vader heeft een paar winkels en ze hebben een mooie huis. Ze was bijna verloofd met een 29 jarige marokkaanse jongen uit nederland.
maar dat is niet doorgegaan omdat hij geen werk heeft, kan moeilijk aan fatsoenlijk werk komen .Deze 52 jarige man heeft wel werk , dus kan haar makkelijk overhalen. Omdat die jongen haar heeft afgewezen wil ze met die andere oudere man trouwen. ze is jonge mannen zat , zegt ze. Wat ik niet snap is dat ze met die oude man wil trouwen. Haar vader vind hem te oud , maar zij wil doorzetten. Ik weet niet hoe ik haar van dit rare idee moet afhelpen. Ik wil haar niet nog meer kwetsen, want ze is al gekwetst, maar dit vind ik niet kloppen. Kennen jullie meisjes die met een veel oudere man zijn getrouwd ? Zo , ja zijn ze gelukkig? Ik wil graag serieuze reacties. Hoe moet ik haar benaderen ? Heb ik het recht om haar tegen te houden? Ik zit er zo mee, en ik kan het al helemaal niet begrijpen!!!!!!!!! Inchallah el gair.
Bario_Woman
07-05-2003, 12:09
Origineel gepost door najiba05
salaam allemaal
Een vriendin van mij uit Marokko wil met een Nederlandse moslimman trouwen. Zij is 21 jaar en hij 52 jaar. Ze komt verder niets te kort , haar vader heeft een paar winkels en ze hebben een mooie huis. Ze was bijna verloofd met een 29 jarige marokkaanse jongen uit nederland.
maar dat is niet doorgegaan omdat hij geen werk heeft, kan moeilijk aan fatsoenlijk werk komen .Deze 52 jarige man heeft wel werk , dus kan haar makkelijk overhalen. Omdat die jongen haar heeft afgewezen wil ze met die andere oudere man trouwen. ze is jonge mannen zat , zegt ze. Wat ik niet snap is dat ze met die oude man wil trouwen. Haar vader vind hem te oud , maar zij wil doorzetten. Ik weet niet hoe ik haar van dit rare idee moet afhelpen. Ik wil haar niet nog meer kwetsen, want ze is al gekwetst, maar dit vind ik niet kloppen. Kennen jullie meisjes die met een veel oudere man zijn getrouwd ? Zo , ja zijn ze gelukkig? Ik wil graag serieuze reacties. Hoe moet ik haar benaderen ? Heb ik het recht om haar tegen te houden? Ik zit er zo mee, en ik kan het al helemaal niet begrijpen!!!!!!!!! Inchallah el gair.
Ja zo'n verhaal is echt een regelrechte drama.
een vriendin van me heeft iets gehad met een man die 15 jaar ouder is als zij.
Op zich was dat geen probleem dat zij van elkaar hielden en dergelijke...maar de omgeving (haar omgeving) had er veel problemen mee.
Ze heeft het e.e.a. doorgezet en heeft toen besloten om met hem samen te gaan wonen.
de eerste maand dat zij samen waren belde zij mij op (en mn vrienden en ik hadden haar al gewaarschuwd).
Hij wou een stap verder..hij wou trouwen en kinderen.
Zij wou ook wel kinderen van hem, maar zij realiseerde zich dat de kinderen een oude vader zouden krijgen, en wanneer hij gepensioneerd zou zijn, zij nog een decenium lang moest werken.
Om de toekomst van de kinderen heeft zij toen besloten om een eind te maken aan hun relatie.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen en zijn zij nog steeds vrienden....het doet echter pijn als je er op zo'n manier moet achterkomen...
Succes :zwaai:
Camilla27
07-05-2003, 12:14
salaam allemaal
jij moet helemaal niets doen..ze is 21 en als ze met hem wil trouwen dan doe ze dat toch....als zei denkt dat ze een leven met hem heeft nou laat haar...wie ben jij om te zeggen nee moet ze niet doen?
najiba05
07-05-2003, 12:16
Ja , het zeer zeker een drama. maar mijn vriendin mag niet met hem samenwonen . Zij kent hem eerlijk gezegd niet zo goed . Ze heeft hem een keer gezien vorig jaar toen hij daar op vakantie was. maar toch wil ze die grote stap zetten. Hij gaat haar dit jaar ten huwelijk vragen en met haar voor de wet trouwen. Als alles geregeld is qua papieren dan gaan ze hier hun bruiloft houden. maar het blijft een raar idee.Ze kan niet eens nederlands praten en hij kan geen marokkaans . hoe moet dat dan? ?????????????????????????????
wardaroosje
07-05-2003, 12:18
salaam allemaal
Salam meid
Het is heel erg maar ja als zei haar besluit heeft genomen en er verder mee wil gaan dan moet je haar veel succes en sterkte wensen.
Hij had haar vader kunnen wezen maar ja qultji mrand allah
Ik heb een nichtje van 17 die gaat met een man van 37 trouwen.
We waren het hier ook niet mee eens maar toen kregen we te horen dat we gewoon jaloers waren enz.
En een vriendin van mijn was 21 en trouwde met een man van 42. Een ding ze is wel heel gelukkig
Misschien heeft de leeftijd geen invloed het gaat er toch om dat ze gelukkig zijn
Warda
najiba05
07-05-2003, 12:20
Salaam camille
Ik weet dat je helemaal gelijk hebt , wie ben ik om haar tegen tehouden. Maar ik geef om haar en wil haar beschermen tegen deze grote fout die ze wil begaan. Wat ik wil is dat ze gelukkig word , maar wordt ze wel gelukkig met deze man??????????
Bario_Woman
07-05-2003, 12:22
Ja , het zeer zeker een drama. maar mijn vriendin mag niet met hem samenwonen . Zij kent hem eerlijk gezegd niet zo goed . Ze heeft hem een keer gezien vorig jaar toen hij daar op vakantie was. maar toch wil ze die grote stap zetten. Hij gaat haar dit jaar ten huwelijk vragen en met haar voor de wet trouwen. Als alles geregeld is qua papieren dan gaan ze hier hun bruiloft houden. maar het blijft een raar idee.Ze kan niet eens nederlands praten en hij kan geen marokkaans . hoe moet dat dan? ?????????????????????????????
Wat ik net vertelde was van een nederlandse meisje.
Maar goed ookdat was heel moeilijk.
Of zij nou gaat samenwonen of trouwen...er bestaan (in mijn ogen)téveel knelpunten om zo'n relatie voort te zetten.
Het maakt het natuurlijk nog moeilijker als zij beiden elkaars taal niet spreken, hoe kun je dan in godsnaam communiceren vraag ik me af.
Maar goed....liefde maakt blind. Misschien is het geen liefde van haar kant en wilt zij slechts 'wraak' op hetgeen wat de jongere mannen haar tekort hebben gedaan...who knows.
Ik kan me voorstellen dat haar vader er tegen is...het is (denk ik) immers zijn 'leeftijdgenoot'.
het klinkt misschien een beetje hard...maar als jij na veel gepraat en geruzie haar het e.e.a. duidelijk hebt proberen te maken en zij dan niet luisterd....ja...dan zal zij het ( tot mijn grote spijt) moeten voelen... :rolleyes:
Bario_Woman
07-05-2003, 12:24
Origineel gepost door Sexverslaafde
ze gaat voor de Verblijfsvergunningen en niet voor hem :)
je moet mij niet komen zeggen dat zij gek op hem is ..het kan dat zij gek op hem is maar dan tot ze haar papiertjes heeft
dan gaat ze hem uitzwaaien
er zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoertjes haar voor geweest en waar ze nu ?
in Bars en Sexclubs
H O E R T J E S?Leer eens normaal communiceren eikel. Deze meid stelt een serieuze vraag...en zij verwacht dan ook serieuze antwoorden.
rot een end op met je klote /onnozele opmerkingen!
wallah..jou zouden ze moeten bannen :kwaad:
Ghatar_tangawia
07-05-2003, 12:26
Salaam camille
Ik weet dat je helemaal gelijk hebt , wie ben ik om haar tegen tehouden. Maar ik geef om haar en wil haar beschermen tegen deze grote fout die ze wil begaan. Wat ik wil is dat ze gelukkig word , maar wordt ze wel gelukkig met deze man??????????
Allah'oea3lam...
Maar als zij het zelf wil waarom niet...Zij is er volwassen genoeg voor neem ik aan en hij is een moslim....
Maar jah...de communicatie zal waarschijnlijk niet zo soepel verlopen... :rolleyes: Maar als het mektab is dan is het gewoon zo voorbestemd...
Ghatar_tangawia
07-05-2003, 12:27
ze gaat voor de Verblijfsvergunningen en niet voor hem :)
je moet mij niet komen zeggen dat zij gek op hem is ..het kan dat zij gek op hem is maar dan tot ze haar papiertjes heeft
dan gaat ze hem uitzwaaien
er zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoertjes haar voor geweest en waar ze nu ?
in Bars en Sexclubs
Jij bent echt triest...
Dit is niet een of andere onzinnige topic waar je grappig denkt te zijn...
Camilla27
07-05-2003, 12:30
Salaam camille
ik begrijp het lieverd dat je je zorgen maakt maar ze zal het er toch zelf achter moeten komen..je kunt echt niet voor haar beslissen...je kunt haar alleen steunen...
su6
Bario_Woman
07-05-2003, 12:32
een goede middag GrandCherokee
alles goed verder ?
ja ze zijn hoertjes ze zijn allemaal verdoemd ..denk je werklijk dat zij voor de liefde gaan ?
mooi niet...of is het zijn geld of is het alleen voor papieren zodra zij haar papiertje heeft dan beslama
sorry dat ik jou teleur moet stellen dat helaas niet ALLE vROUWEN zoals jij zijn!
Er zijn nu eenmaal vrouwen die lief kunnen hebben zonder dat daar materiele 'dingen'bij komen kijken.
Er is geen land beter dan je eigen land...dus waarom zou zij alleen daarvoor het bed met hem delen en haar leven...
word wakker jongen..niet iedereen is zoals jij...
Ps..ja met mij gaat t goed :D
Bario_Woman
07-05-2003, 12:41
droom maar verder
marokkaanse meiden uit marokko hangen als de vliegen om de toeristen heen
1 maal een kans dan zal ze die nooit loslaten ..al is zij 10 jaar ze kent alleen het woordje -------> Hollanda
jij hebt er schijnbaar ervaring mee. Nou dat vind ik dat heel jammer dan maar schijnbaar is niemand goed genoeg voor de marokkaanse mannen zoals jij.
we worden zonder reden voor H O E R uitgemaakt,
Vinden de marokkaanse vrouwen een man in marokko die toevallig uit het buitenland komt dan doen we het voor papieren!
Wat is dat voor iets belachelijks?!
Kom met feiten aan en niet onnozele praatjes....
najiba05
07-05-2003, 12:41
Salaam allemaal
Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie leerzame en duidelijke reacties. Moge ALLAH jullie belonen. Ik denk ook dat het elmekteb is . Wat ze wil is gewoon trouwen , een gezin stichten. Ik hoop inchallah dat ALLAH haar rahma geeft in haar hart, zodat ze van hem gaat houden. wa salaam allemaal................
najiba05
07-05-2003, 13:00
Hee sexverslaafde,
Jij maakt er een heel film van.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik denk dat het allemaal best wel mee valt. Ik weet dat er heel veel vrouwen hier komen alleen maar voor papieren, maar dit meisje wil echt een gezin stichten, dir darha. Zij komt uit een rijk gezin en heeft het erg goed, dus waarom zou ze in godsnaam de **** willen uithangen hier in Hollanda????????????
Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.
Wa Salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.