Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er weleens bij Zakia een jurk genaaid??

riffia1506
21-02-2006, 19:57

Hoi damens, Ik wil graag bij Zakia in Den haag een aparte jurk laten maken, maar nou weet ik niet of ze het wel goed kan. Daarom is mijn vraag "wie heeft er weleens bij haar een jurk genaaid" zo ja, voor hoeveel en zou je dan ook foto's willen plaatsen. Alvast bedankt.

zinebtjuh
21-02-2006, 20:17
ik heb daar een jurk laten maken, ik heel mooi geworden alleen ze houden zich niet aan de afspraken, ze zeggen die datum is ie klaar dan ga je er heen dan blijkt dat ie niet klaar is. niet dat ze bellen ofzo..!! maar heb later een flinke korting gekregen :D

hajar_zina
21-02-2006, 20:27
Ze plaatsen hier vaak jurken die ze maken. Ik vind sommige modellen wel mooi. Alleen de manier van naaien niet. Het ziet er zo goedkoop uit die sfifa, en geen le3qad. Dat hoort bij een marokkaanse jurk vind ik persoonlijk.

Loepi
21-02-2006, 21:01
Ze plaatsen hier vaak jurken die ze maken. Ik vind sommige modellen wel mooi. Alleen de manier van naaien niet. Het ziet er zo goedkoop uit die sfifa, en geen le3qad. Dat hoort bij een marokkaanse jurk vind ik persoonlijk. zij zetten ook le3kadie alleen wordt het duurder en duurt het iets langer. Maar dat is logisch

shaza
25-02-2006, 11:52

ik wil niet zeuren maar le3kadie is vet uit de mode

dordje22
25-02-2006, 12:15
grote le3kadie niet vooral op djelleba"s.

hajar_zina
25-02-2006, 13:20
ik wil niet zeuren maar le3kadie is vet uit de mode Nou sorry hoor. Dat is iets wat nooit uit de mode zal raken. Dat is tradtie en hoort bij een marokkaanse jurk. De soorten/modellen le3qadie veranderen wel vaak ja. En de plaats waar men ze laat zetten ook wel. Maar uit de mode zullen ze nooit raken. iwa safie. Volgende keer zeggen ze sfifa is uit de mode :maf: :maf: