Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dr. Phill

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
07-05-2003, 11:50

Ik ben er denk ik verslaafd aan ouwe :D Wollah ik keek het 1 keer en toen vond ik het leuk en sinds dien kijk in het iedere avond, NOMATHER WHAT :rolleyes: Is er iemand hier die ook vaak naar Dr. Phill kijkt??? Voor de mensen die hem niet kennen: het is gewoon de mannelijke Oprah winfrey :rolleyes: Bent Dagilia :zwaai:

Hafsat
07-05-2003, 11:51
Ik keek altijd wanneer hij bij oprah was en nu een uur lang elke avond dokter Phil :hoera:

spoorloos_1
07-05-2003, 11:52
:D dokter bil :D

lala_zitouna
07-05-2003, 11:53
ik probeer het altijd wel te kijken ;) vind het wel interresant om naar te kijken

BentDagilia
07-05-2003, 11:57

Ik denk ik word uitgelachen maar ik zie dat ik niet de enige ben.. Hij is wel grappig hoor.. Zelfs bij de ergste onderwerpen enzo kan hij nog een grapje maken.. Ik ging gister ook kijken... er was een grapige stel in ze programma leek wel Kat en muis maar toch waren ze getrouwdt :D

Hafsat
07-05-2003, 12:06
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik denk ik word uitgelachen maar ik zie dat ik niet de enige ben.. Hij is wel grappig hoor.. Zelfs bij de ergste onderwerpen enzo kan hij nog een grapje maken.. Ik ging gister ook kijken... er was een grapige stel in ze programma leek wel Kat en muis maar toch waren ze getrouwdt :D Ja, ik moet gewoon kijken, hij is echt droog :D

Ghatar_tangawia
07-05-2003, 12:32
Ik kijk het ook....Is wel leuk... En hij is ook zo grappig... :cool:

saliha18
07-05-2003, 12:40
ja vind het ook wel leuk vooral zijn grappen...... :D groetjes saliha18 :zwaai: :zwaai: :zwaai:

saliha18
07-05-2003, 12:46
http://images.english.montrealplus.ca/feature/12433/drphil_photo.jpg

Ghatar_tangawia
07-05-2003, 12:49
LEUK DAT JE DAT ER EVEN BIJ ZET ;)

BentDagilia
07-05-2003, 13:00
een aardige man :goedzo: echt ik heb toch veel van hem geleerd hoor, hoe je dingen op een andere manier kunt bekijken enzo.. en ze zoon is ook net als ze vader... leuk, en aardig

C_OUJDIA
07-05-2003, 13:01
Dr. Phil...heel zelden dat ik een kijkje neem...Zijn goedbedoelde adviezen...Heb er niet veel aan... :zwaai:

Somaya_Riffia
07-05-2003, 13:04
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik denk ik word uitgelachen maar ik zie dat ik niet de enige ben.. Hij is wel grappig hoor.. Zelfs bij de ergste onderwerpen enzo kan hij nog een grapje maken.. Ik ging gister ook kijken... er was een grapige stel in ze programma leek wel Kat en muis maar toch waren ze getrouwdt :D Ik had hier eerder ook al een topic over geopend :ego: :D En daar reageerde zogenaamd niemand op :( Ik kijk het ook elke dag...was lachen gister..met dat koppel...en die blinddate die verkeerd afliep...:hihi:

BentDagilia
07-05-2003, 13:08
Ja die blinddate hahah echt lache man... en die lichaamshouding en zo ik zou nooit doordenken of zo maar ja die Phill legde het wel ff goed uit en toen bekeek ik het op een andere manier en hij had gelijk man :rolleyes: :D

Hafsat
07-05-2003, 13:08

Origineel gepost door Somaya_Riffia Ik had hier eerder ook al een topic over geopend :ego: :D En daar reageerde zogenaamd niemand op :( Ik kijk het ook elke dag...was lachen gister..met dat koppel...en die blinddate die verkeerd afliep...:hihi: Nou meid als ik die topic van jou had gezien had ik erop gereageerd :D Ja, die blinddate :hihi:

Pagina's : [1] 2