Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lange nagels!

Pagina's : [1] 2 3 4

Sahra22
07-05-2003, 10:35

Dag allemaal, Even een vraagje. Wat vinden jullie van lange nagels? Ik vind ze namelijk walgelijk. Het kan me niet schelen of ze schoon zijn of mooi gelakt, ik vind het gewoon vies! Maar wat mij is opgevallen, is dat veel Marokkaanse meisjes het doodnormaal schijnen te vinden om lange nagels te hebben en er dan ook nog eens mee te pronken. Een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen en ze vertelde me gisteren heel blij dat ze haar nagels laat groeien, zodat ze ze een glans kan geven en dat dat weer een mooi contrast is met de henna op haar handen. Ik wist niet wat ik hoorde!! Maar wat ik dan ook zo raar vind, is dat het thuisfront er niks van zegt. :confused: Mijn ouders zouden mijn handen er bij wijze van spreke eraf hakken. Wat vinden jullie ervan? groetjes!!! :zwaai:

cheima
07-05-2003, 10:36
:giechel: Ik walg van lange nagels bah :jammer:

nefissa
07-05-2003, 10:38
het is haram hè, shaitan bidt dan onder je nagels.

Miss_Banana
07-05-2003, 10:39
Origineel gepost door Sahra22 Dag allemaal, Even een vraagje. Wat vinden jullie van lange nagels? Ik vind ze namelijk walgelijk. Het kan me niet schelen of ze schoon zijn of mooi gelakt, ik vind het gewoon vies! Maar wat mij is opgevallen, is dat veel Marokkaanse meisjes het doodnormaal schijnen te vinden om lange nagels te hebben en er dan ook nog eens mee te pronken. Een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen en ze vertelde me gisteren heel blij dat ze haar nagels laat groeien, zodat ze ze een glans kan geven en dat dat weer een mooi contrast is met de henna op haar handen. Ik wist niet wat ik hoorde!! Maar wat ik dan ook zo raar vind, is dat het thuisfront er niks van zegt. :confused: Mijn ouders zouden mijn handen er bij wijze van spreke eraf hakken. Wat vinden jullie ervan? groetjes!!! :zwaai: Mijn nagels zijn nu kort, maar lange nagels zijn PRACHTIG! Maar alleen als het echte zijn... heb één keer nepperds gehad en dat vind ik na een weekje niet zo mooi meer...

bint_duh_bledie
07-05-2003, 10:40

ik laat mijn nagels ook groeien alleen omdat ik er niet van af kan blijven echt niet normaal ik bijt er steeds op en als moeder dat ziet krijg ik weer een hoek van links en dan weer van rechts dus ik dacht laat me al die klappen besparen laat ze groeien

Safia21
07-05-2003, 10:56
Ik heb er zelf ook een hekel aan, de enige keer in mijn leven dat ik mijn nagels ietsie pietsie heb laten groeien, was met mijn bruiloft, voor de foto's.... maar zelfs toen kon je het verschil nauwelijks zien s' avonds (nog voor mijn huwelijks nacht) heb ik ze snel weer geknipt want zeg nou zelf.. zie je een vrouw met lange nagels brood bakken en het huishouden doen? Liefs safia

Atlas_Gebergte
07-05-2003, 11:08
Sallaam Dames, Allah heeft gezegd dat je geen lange nagels mag hebben, want er kan vuil onder zitten voor als je gaat bidden. Ik zelf vind lange nagels niet mooi, zie er wel marokkaanse dames mee, maar ja dat is hun keuze. Wa Sallaam Alikoum

Meisje24
07-05-2003, 11:21
Croelita ga kennisvergaren meid dan lees je wel waarom het niet mag. Dus je schuift die drie dagen de islam effe aan de kant?????? wat is eigenlijk belangrijker??? de islam of je bruiloft????? Waar gaan we heen mensen?. Ik hoop dat Allah onze fouten zal vergeven. Beslamma

riffia14
07-05-2003, 11:21
ik vind het niet mooi

riffia14
07-05-2003, 11:23
ik bedoel niet mooi

touzine
07-05-2003, 11:24
Origineel gepost door Sahra22 Dag allemaal, Even een vraagje. Wat vinden jullie van lange nagels? Ik vind ze namelijk walgelijk. Het kan me niet schelen of ze schoon zijn of mooi gelakt, ik vind het gewoon vies! Maar wat mij is opgevallen, is dat veel Marokkaanse meisjes het doodnormaal schijnen te vinden om lange nagels te hebben en er dan ook nog eens mee te pronken. Een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen en ze vertelde me gisteren heel blij dat ze haar nagels laat groeien, zodat ze ze een glans kan geven en dat dat weer een mooi contrast is met de henna op haar handen. Ik wist niet wat ik hoorde!! Maar wat ik dan ook zo raar vind, is dat het thuisfront er niks van zegt. :confused: Mijn ouders zouden mijn handen er bij wijze van spreke eraf hakken. Wat vinden jullie ervan? groetjes!!! :zwaai: Volgens mij ben jij een nagelbijter.............. :hihi:

NaDoR.ZiNa
07-05-2003, 11:24
ik vind lange nagels wel mooi maar dan wel goed verzogrt enzo niet van die vieze scheve met vieze sh*t eronder ofzo dat is vies maar ja ik heb geen eens nagels ik bijt ze helemaal stuk :(

Tijn
07-05-2003, 11:25
Origineel gepost door Croelita luister als je gaat trouwen vind ik echt wel dat dat kan hoor.........ik bedoel je trouwt maar 1 keer en 3 dagen lange nagels so what? ......hoe snel groeien die nagels van jou eigenlijk? ;) Vind `t wel handig als m`n meisje later lange nagels heeft.....iemand moet toch die cocosnoten uit de boom halen? :D

bint_duh_bledie
07-05-2003, 11:28
Origineel gepost door Meisje24 Croelita ga kennisvergaren meid dan lees je wel waarom het niet mag. Dus je schuift die drie dagen de islam effe aan de kant?????? wat is eigenlijk belangrijker??? de islam of je bruiloft????? Waar gaan we heen mensen?. Ik hoop dat Allah onze fouten zal vergeven. Beslamma goed gezegd wallahilah :hoera:

Sahra22
07-05-2003, 11:30

Origineel gepost door touzine Volgens mij ben jij een nagelbijter.............. :hihi: Pas maar op, anders bijt ik jou! :p

Pagina's : [1] 2 3 4