Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames en Heren hoe ga jij later met je Schoonouders om??????????

Meisje24
07-05-2003, 10:07

Salaaaaaam Wa Alikoum broeders en zusters, ik vroeg me af hoe jullie later met jullie schoonouders om gaan? ik hoor namelijk alleen de negatieve verhalen om me heen de laatste tijd en de schoonmoeder is altijd de kwaaie. Me mannelijke collega's maken altijd grapjes over de schoonmoeders enzo. Ik zelf zou alles eraan doen om goed met me schoonouders om te kunnen gaan, ik zou ze met respect behandelen en als me ouders gaan behandelen, dat heb ik meegekregen van me ouders, ze zeggen altijd je schoonouders moet je goed behandelen net als hoe hij ons behandeld. Nou ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties. Beslammaaaaaaaaaa :zwaai:

Hafsat
07-05-2003, 10:09
Ik zou mijn schoonouders net zo behandelen als mijn ouders, met respect dus Schoonfamilie kunnen je maken of breken :(

chicamaroquia
07-05-2003, 10:09
Net als mijn eigen ouders... :) Zij zijn de ouders van mijn man, ze hebben hem op de wereld gezet, opgevoed. Ze verdienen mijn respect...

appelsap
07-05-2003, 10:11
:D checkmate met me vrouw :D en dammen met me schoonouders:hihi:

bint_duh_bledie
07-05-2003, 10:11

ik zou ze net zo behandellen als mijn ouders ook zo veel liefde geven nou heb ik tenslotte 4 ouders die voor mij zorgen nee ik bedoel dermee te zeggen ouders van mijn man zijn ook mijn ouders want mijn aanstaande man is dan net een broer net een vader en ik hoop natuurlijk ook dat hij mijn lieve ouders ook als zijn ouders behandelt want dat moet wel kan niet anders mijn ouders zijn zo lief dat je gewoon alles voor ze gaat doen

Hafsat
07-05-2003, 10:14
Origineel gepost door Croelita GEWOOOOOOOON VET OUWHOEREN MET DIE HAP!........... BAK SHIPS OP DE BANK VOOR DIE GEKKE TV en maar OUWHOEREN TOT JE IN SLAAP VALT heheheh.............. :confused:

nefissa
07-05-2003, 10:15
Origineel gepost door Hafsat Ik zou mijn schoonouders net zo behandelen als mijn ouders, met respect dus Schoonfamilie kunnen je maken of breken :( hier ben ik helemaal mee eens ;)

bint_duh_bledie
07-05-2003, 10:15
Origineel gepost door Croelita GEWOOOOOOOON VET OUWHOEREN MET DIE HAP!........... BAK SHIPS OP DE BANK VOOR DIE GEKKE TV en maar OUWHOEREN TOT JE IN SLAAP VALT heheheh.............. nou jah :kwaad: :kwaad:

bint_duh_bledie
07-05-2003, 10:20
Origineel gepost door Croelita jaaaaa toch ik ga ervan uit dat ik gewooon een relaxte tijd met hun ga doormaken........GEWOON zo'n gezellige mam's en zo'n gezellige paps......dat als mn man zegt heej wat ga je straks doen dat ik zeg ff naar je ouders......en dat die me dan opbelt hee hoelaat kom je naar huis.....dat ik zeg neeeeeeeee ik wil nog ff blijven. EN dat die me ALSNOG daar moet ophalen hihihi omdat ik t zooooooo leuk vond en daar in slaap ben gevallen op mn schoonmoeder dr schootje...hihihi Snappie? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wel lief :p

Safia21
07-05-2003, 10:26
Kan het heel goed met ze vinden! Liefs Safia

Atlas_Gebergte
07-05-2003, 11:13
Sallaam Dames, ik zou er alles aan doen om met me aanstaande schoonouders goed te kunnen opschieten, want het blijven toch de ouders van je man, net hoe jij met je ouders omgaat. Maar me aantaande schoonmoeder is een schat van een vrouw, dus nergens zorgen over maken. Ik hoop voor de aanstaande bruidjes dat ze goed met hun schoonouders op kunnen schieten. Wa Sallaam Alikoum

Meisje24
07-05-2003, 11:19
Leuk dat er zoveel meiden moeite doen om met de schoonouders het goed te kunnen hebben, maar ik was ook eigenlijk benieuwd hoe de heren overdenken??????????? kom op heren waar blijven jullie? Beslamma

riffia14
07-05-2003, 11:33
met respect dus net als mijn ouders en ook met liefde, niet te vergeten, ik zal ze behandelen net als mijn ouders