Bekijk originele versie : Moet ik nu bang zijn?
Profiela
21-02-2006, 14:16
Voor de bevalling.......:nijn:
Sibel_flower
21-02-2006, 14:18
Meid waarom bang als elke vrouw bang moest zijn voor de bevalling bleef het bij 1 kind en bestonden er niet veel mensen???
hahaha die vraag stel ik mijzelf ook altijd af! twakkal 3la Allah en dan komt het goed inchAllah :)
Voor de bevalling.......:nijn:
Twakkal ala Allah! Pijn en ongemak zal er zeker zijn voor, tijdens de bevalling maar zoek voor jou de beste manier om met die pijn om te gaan. Je krijgt er iets moois voor wat je leven lang meegaat.
riffia_24
21-02-2006, 15:52
je moet niet aan de pijn denken maar aan het mooie wat je ervoor krijgt ik probeer helmaal niet aan de pijn te denken ookal heb ik het eerder meegemaakt ik heb alleen in mijn gedachte hoe mijn baby eruit zal zien en hoe snel ik de baby in me armen wil ;)
rbattiiaa
21-02-2006, 16:06
Je moet je helemaal niet met de bevalling bezig houden bereid je voor op het leventje waar je straks voor mag zorgen.
rbattiiaa
21-02-2006, 16:08
je moet niet aan de pijn denken maar aan het mooie wat je ervoor krijgt ik probeer helmaal niet aan de pijn te denken ookal heb ik het eerder meegemaakt ik heb alleen in mijn gedachte hoe mijn baby eruit zal zien en hoe snel ik de baby in me armen wil ;)
Meid je bent bijna zover spannend! Moge allah je bevalling voorspoedigen en je een gezond kindje schenken inshalah.
riffia_24
21-02-2006, 16:41
Meid je bent bijna zover spannend! Moge allah je bevalling voorspoedigen en je een gezond kindje schenken inshalah.
inschallah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.