Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Real Madrid-Juventus 2-1 maar....

Pagina's : [1] 2 3

Anya
07-05-2003, 09:07

gisteren Real Madrid - Juventus 2-1 Heb me geen moment verveeld, maar ik heb een vraagje aan degenen die graag voetballen... Waarom al dat gespuug op het veld? vind ik zooooooooo vies... :jammer:

chicamaroquia
07-05-2003, 09:09
ik heb me ook geen moment verveeld... :stout:

Hafsat
07-05-2003, 09:25
Origineel gepost door Anya gisteren Real Madrid - Juventus 2-1 Heb me geen moment verveeld, maar ik heb een vraagje aan degenen die graag voetballen... Waarom al dat gespuug op het veld? vind ik zooooooooo vies... :jammer: ja he, zo'n vieze roggel Yakkkkkkkkkkkk :D

khadoeja
07-05-2003, 09:32
Origineel gepost door chica*******a ik heb me ook geen moment verveeld... :stout: hahahahaha wollah je hebt gelijk!!!!!!!!!!!!!!!! (DEL PIERO!!!!! :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :verliefd: hihihihihihi)

Noesajbah
07-05-2003, 11:02

Origineel gepost door Anya gisteren Real Madrid - Juventus 2-1 Heb me geen moment verveeld, maar ik heb een vraagje aan degenen die graag voetballen... Waarom al dat gespuug op het veld? vind ik zooooooooo vies... :jammer: ooh mijn god!!! Jij ookal? Ik dacht dat alleen mannen zo gek waren op voetbal! Nou ik walg ervan!!! :kwaad: Ik heb een man thuis zitten, die gewoon niet zonder voetbal kan!! En juist dan heb je bezoek van alle mannen, me broertje was opeens thuis me zwager etc etc. Vreemd.Dus ik moest verplicht meekijken!En ik kijken en kijken , maar ik kon er maar niet achter komen wat het zo leuk maakt. Stelletje sukkels die achter een bal aanrennen en klaar! Maar goed, ik zal weer zo een apart geval zijn, maar ik zal voetbal nooit interessant vinden! Noesje

Onslaught
07-05-2003, 11:05
hahahahahaha mevrouw ben je naam vergeten wij manne vinden voetbal leuk en jullie breien en eht grappigste is, er is zelf een dames team die voetbal en die kampioen zijn van de wereld en die zelf 3 keer zo beter zijn dan de mannen maar goed en op de alle eerste berichte waaromz e spugen ja zweet en slijm in je bek en 2 keer 45 minuten renne achter ene bal en vol houden dan mag je best spugen

Noesajbah
07-05-2003, 11:09
Origineel gepost door _4nArCHY nee schaken dan... :rolleyes: wow echt leuk ! :nerd: Schaken :rolleyes: Wie zegt dat ik schaken leuk vind? :rolleyes: Maar voetbal is wow :rolleyes: Jeetje wat vinden jullie daar nou leuk aan?? vertel het me, want echt ik begrijp het niet! Hup , constant rennen en rennen en dat is wow :confused: dat is pas een :nerd: Noesje

Noesajbah
07-05-2003, 11:10
Origineel gepost door Onslaught hahahahahaha mevrouw ben je naam vergeten wij manne vinden voetbal leuk en jullie breien en eht grappigste is, er is zelf een dames team die voetbal en die kampioen zijn van de wereld en die zelf 3 keer zo beter zijn dan de mannen maar goed en op de alle eerste berichte waaromz e spugen ja zweet en slijm in je bek en 2 keer 45 minuten renne achter ene bal en vol houden dan mag je best spugen Breien?? Alsjeblieft, dan kijk ik nog liever voetbal waar ik zo van walg!! 'Maar ik snap gewoon niet wat mensen leuk vinden aan voetbal?? Noesje

Onslaught
07-05-2003, 11:12
Origineel gepost door Noesajbah Schaken :rolleyes: Wie zegt dat ik schaken leuk vind? :rolleyes: Maar voetbal is wow :rolleyes: Jeetje wat vinden jullie daar nou leuk aan?? vertel het me, want echt ik begrijp het niet! Hup , constant rennen en rennen en dat is wow :confused: dat is pas een :nerd: Noesje ok wat is er leuk aan breinen of schaken(trouwen dat kan ik ook spelen) maar vertel wat is er leuk aan tuinieren voetbal is neit alleen rennen voetbal is zelfde als schaken jou team tegen de ander met dat team meot je een ronde ding( de bal) in tikken in de ander doel lukt het je, dan krijg je geld bij het leven en krijg je een naam, maar de ander team moet ook de bal in de ander doel en zo ga je kijken wie sterker en slimmer en gruwlijk beweging snap je het nu jij over breien schaken en tuinieren

Onslaught
07-05-2003, 11:16
Origineel gepost door Noesajbah Breien?? Alsjeblieft, dan kijk ik nog liever voetbal waar ik zo van walg!! 'Maar ik snap gewoon niet wat mensen leuk vinden aan voetbal?? Noesje ik denk helemaal neit dat het aan voetbal lig ik dnek iets ander of niet wees eerlijk

Noesajbah
07-05-2003, 11:22
Origineel gepost door Onslaught ik denk helemaal neit dat het aan voetbal lig ik dnek iets ander of niet wees eerlijk Niemand is denk ik zo verslaafd aan voetbal als mijn man denk ik! Die is echt helemaal doorgedraaid, het maakt hem niet uit wanneer het komt, hij zal het kijken, en vooral nu hij een schotel heeft, gaat hij ze af, echt van de ene naar de andere wedstrijd! Hij weet alle nieuwtjes, namen van de spelers, waar ze spelen , waar ze vandaan komen, of ze naar een andere club gaan etc etc, helemaal geobsedeerd, en soms ben ik gewoon gedwongen om mee te kijken, maar ik vind er niks aan terwijl hij volop geniet en dat kan ik maar niet begrijpen, wat vindt hij er nou leuk aan!!??Terwijl ik het maar saai en oninterresant vind. Geef mij maar lekker een boek, of lekker bezig zijn in de keuken of een leuk gesprek met mijn mammy en mijn zusjes! Of anders als ik toch tv ga kijken, naar mekka kijken als er wordt gebeden of er wordt een doe3a opgezegd of anasheed. das voor mij helemaal top! Noesje

Onslaught
07-05-2003, 11:28
Origineel gepost door Noesajbah Niemand is denk ik zo verslaafd aan voetbal als mijn man denk ik! Die is echt helemaal doorgedraaid, het maakt hem niet uit wanneer het komt, hij zal het kijken, en vooral nu hij een schotel heeft, gaat hij ze af, echt van de ene naar de andere wedstrijd! Hij weet alle nieuwtjes, namen van de spelers, waar ze spelen , waar ze vandaan komen, of ze naar een andere club gaan etc etc, helemaal geobsedeerd, en soms ben ik gewoon gedwongen om mee te kijken, maar ik vind er niks aan terwijl hij volop geniet en dat kan ik maar niet begrijpen, wat vindt hij er nou leuk aan!!??Terwijl ik het maar saai en oninterresant vind. Geef mij maar lekker een boek, of lekker bezig zijn in de keuken of een leuk gesprek met mijn mammy en mijn zusjes! Of anders als ik toch tv ga kijken, naar mekka kijken als er wordt gebeden of er wordt een doe3a opgezegd of anasheed. das voor mij helemaal top! Noesje maar meisje lees je eigen teks aub echt meid! ik zie de probleem al: kijk je weet ook wei gekcoht enw aar en hoe ze spelen zus en zo en heb geen schotel( :( ) maar de probleem is je wordt gedwongen bijna, maar he dat bedoelde ik net van je haat voetbal niet je haat dat je meot kijken bijna en dat je bijna niet bestaat ik zeg eerlijk, ik ben ook zo als ik veotbal kijk of iets doen ik ben weg, en dan zie je vrouwtje daar praten tegen alsof zei tegen de muur praat en groot gelijk heb je als je iets ander wil doen, maar dat is neit de redne dat je voetbal echt haat, je haat het omdat je elke kee rmoet zien bijna, een keer mee kijken of soms is leuk niet altijd en ja groot gelijk maar goed:D

spoorloos_1
07-05-2003, 11:35
Origineel gepost door Onslaught en eht grappigste is, er is zelf een dames team die voetbal en die kampioen zijn van de wereld en die zelf 3 keer zo beter zijn dan de mannen maar goed Ben je nou niet aan het overdrijven met je 3 x beter. ze komen nog eeneens in de buurt man

Noesajbah
07-05-2003, 11:37
Origineel gepost door Onslaught maar meisje lees je eigen teks aub echt meid! ik zie de probleem al: kijk je weet ook wei gekcoht enw aar en hoe ze spelen zus en zo en heb geen schotel( :( ) maar de probleem is je wordt gedwongen bijna, maar he dat bedoelde ik net van je haat voetbal niet je haat dat je meot kijken bijna en dat je bijna niet bestaat ik zeg eerlijk, ik ben ook zo als ik veotbal kijk of iets doen ik ben weg, en dan zie je vrouwtje daar praten tegen alsof zei tegen de muur praat en groot gelijk heb je als je iets ander wil doen, maar dat is neit de redne dat je voetbal echt haat, je haat het omdat je elke kee rmoet zien bijna, een keer mee kijken of soms is leuk niet altijd en ja groot gelijk maar goed:D Ik heb er zo ontzettend spijt van die schotel , want werkelijk hij gaat al die kanalen af en geloof me het zijn er heeeeeeeeeeeeeel wat, ik bedoel hij ontvangt alle kanalen van de hele wereld!! En aangezien voetbal heel erg beroemd is, is er elke dag wel een wedstrijd en soms spelen vele clubs op dezelfde dag op hetzelfde tijdstip. Nou, dan gaat hij die beelden verkleinen en zet ze op 1 kanaal, en zo zit hij dan 4 of 5 voetbalwedstrijden te kijken! Ik verklaar hem echt voor gek!! En dan moet je hem niet niet storen ofzo, dus wat jij nou net zegt, ookal praat ik tegen hem, hij hoort me niet , pas in de pauze vraagt hij of ik tegen hem had gesproken of niet?? Nou dat vind ik helemaal gek! En het punt is dat ik gewoon niet begrijp wat hij daar nou leuk aan vindt! Want echt soms zit ik met hem mee te kijken en dan vertelt hij me allerlei dingen, dus hoe ze heten en hoeveel doelpunten ze hebben gescoord etc etc, maar blijf het niks vinden! Maar goed, het zal wel denk ik aan mij liggen Noesje

Onslaught
07-05-2003, 11:39

Origineel gepost door Noesajbah Ik heb er zo ontzettend spijt van die schotel , want werkelijk hij gaat al die kanalen af en geloof me het zijn er heeeeeeeeeeeeeel wat, ik bedoel hij ontvangt alle kanalen van de hele wereld!! En aangezien voetbal heel erg beroemd is, is er elke dag wel een wedstrijd en soms spelen vele clubs op dezelfde dag op hetzelfde tijdstip. Nou, dan gaat hij die beelden verkleinen en zet ze op 1 kanaal, en zo zit hij dan 4 of 5 voetbalwedstrijden te kijken! Ik verklaar hem echt voor gek!! En dan moet je hem niet niet storen ofzo, dus wat jij nou net zegt, ookal praat ik tegen hem, hij hoort me niet , pas in de pauze vraagt hij of ik tegen hem had gesproken of niet?? Nou dat vind ik helemaal gek! En het punt is dat ik gewoon niet begrijp wat hij daar nou leuk aan vindt! Want echt soms zit ik met hem mee te kijken en dan vertelt hij me allerlei dingen, dus hoe ze heten en hoeveel doelpunten ze hebben gescoord etc etc, maar blijf het niks vinden! Maar goed, het zal wel denk ik aan mij liggen Noesje hsahahaha gekkie zie ik wist het maar dat hij de tv verklein en 4 wedstrijden kijkt wejow?????? speelde hij zelf vroeger voetbal, was hij porf ofzo ja of nee

Pagina's : [1] 2 3