Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echte Liefde???

Chaimaa
20-05-2002, 20:43

>>>ECHTE LIEFDE >>> >>>Een man ligt al een lange tijd in coma en zijn vrouw wijkt geen >>>minuut >>>van zijn ziekbed! >>> >>>Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen >>>dichterbij. >>>Hij fluisterd in haar oor; >>>in alle kwade dagen bleef jij bij mij. Toen ik ontslagen werd, was >>>jij >>>er voor mij, toen mijn zaak bankroet ging, heb je me niet in de >>>steek >>>gelaten, toen ons huis afbrandde, zijn we samen een ander onderdak >>>gaan >>>zoeken en toen mijn gezondheid slechter werd bleef je steeds mijn >>>zijde. >>> >>>Weet je wat ik denk? >>>De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. "Zeg >>>het >>>maar schatje, zeg het maar" zegt ze snikkend. >>> >>> >>>.........dat jij ongeluk brengt TRUT!!!

minora
11-02-2003, 09:32
:eek: :eek:

saloua_lopez
11-02-2003, 10:25
Origineel gepost door Chaimaa >>>ECHTE LIEFDE >>> >>>Een man ligt al een lange tijd in coma en zijn vrouw wijkt geen >>>minuut >>>van zijn ziekbed! >>> >>>Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen >>>dichterbij. >>>Hij fluisterd in haar oor; >>>in alle kwade dagen bleef jij bij mij. Toen ik ontslagen werd, was >>>jij >>>er voor mij, toen mijn zaak bankroet ging, heb je me niet in de >>>steek >>>gelaten, toen ons huis afbrandde, zijn we samen een ander onderdak >>>gaan >>>zoeken en toen mijn gezondheid slechter werd bleef je steeds mijn >>>zijde. >>> >>>Weet je wat ik denk? >>>De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. "Zeg >>>het >>>maar schatje, zeg het maar" zegt ze snikkend. >>> >>> >>>.........dat jij ongeluk brengt TRUT!!! hahahhahahahahhahah... die is moeilijkkkkkkkk hahahahhahaha...

Chaimaa
11-02-2003, 12:52
:hihi: kijk wanneer ik m had geplaatst die mysteriouswoman toch :D dig dig dig

Hindaatje
11-02-2003, 12:53

Origineel gepost door Chaimaa :hihi: kijk wanneer ik m had geplaatst die mysteriouswoman toch :D dig dig dig Je hebt me geblokt :kwaad:

Chaimaa
11-02-2003, 12:55
Origineel gepost door Hindaatje Je hebt me geblokt :kwaad: So Not True :D

Hindaatje
11-02-2003, 12:57
Origineel gepost door Chaimaa So Not True :D Echt wel! Gemeenerd :rolleyes:

Liloesh
11-02-2003, 13:00
suggelbabe segt nevel heald of it befole...but it is funny :lol:

Chaimaa
11-02-2003, 13:00
Origineel gepost door Hindaatje Echt wel! Gemeenerd :rolleyes: :lekkerpuh

Chaimaa
11-02-2003, 13:01
Origineel gepost door suggerbabe suggelbabe segt nevel heald of it befole...but it is funny :lol: ;)

Hindaatje
11-02-2003, 13:05
Origineel gepost door Chaimaa :lekkerpuh Jij bent nie meer lief! :kwaad:

Chaimaa
11-02-2003, 13:06
Origineel gepost door Hindaatje Jij bent nie meer lief! :kwaad: :verdriet: