Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geile mensen hier...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
07-05-2003, 01:00

Iwa, Ik ben een maand niet geweest.. ik heb eergister een Come back gemaakt en ik zie alleenmaar topics die over SEX gaan... Kifesch??? Kijk ik heb geen moeite met het onderwerp maar het is wel geinig om te zien. Het zijn van die tintelende topics die mensen doen afvragen van hmm hoe zou het nou zijn? En hmm vanacht maar eens ff uitproberen. Kifesch? A sahbi ik ben geeneens 18 maar ik lees hier dingen die ik niet zou weten als ik geen internet had en als ik niet op deze site zou komen. Zelf bij Biologie krijg je dit geeneens. Gatar mensen ou saffie :D een paar mensen moeten nog lang wachten voordat ze wat kunnen beleven in bed dus maakt het ze niet moeilijk door telkens over dat DAMN onderwerp te praten. Maar kennelijk is het iets lekkers want people just can't stop talking about SEX, en daardoor krijgen die mensen die lang moeten wachten verlangens en dat moeten we niet hebben he ;) hahaha strax worden die mensen oversext voordat ze een partner hebben gevonde. Nou geloof mij, dat zorgt denk ik voor veel frustraties. vooral bij de mannen omdat ze van nature zich niet kunnen inhouden :rolleyes: SO ENOUGH, next Subject :rolleyes: Bent Dagilia ;)

AdamX
07-05-2003, 01:06
safi, ik ga jullie geen lessen meer geven :D

AdamX
07-05-2003, 01:08
en anders tot ziens weer http://www.notrecinema.com/images/films/Sex%20academy_WEB.jpg

C_OUJDIA
07-05-2003, 01:11
Origineel gepost door AdamX safi, ik ga jullie geen lessen meer geven :D Adam..Kijk wat je nu doet http://www.smilies.nl/nono.gif

AdamX
07-05-2003, 01:12

Origineel gepost door C_OUJDIA Adam..Kijk wat je nu doet http://www.smilies.nl/nono.gif :rolleyes: :confused:

The_Law
07-05-2003, 01:16
Het is mij ook opgevallen dat dat onderwerp hier inderdaad overheerst, maar het kan wel verklaard worden. Het is juist dat onderwerp dat we niet durven bespreken in onze directe omgeving door de overdreven schaamtegevoelens die we hebben, terwijl op een forum men kwijt kan wat men maar wil, daar men toch steeds 'onbekend' blijft.

C_OUJDIA
07-05-2003, 01:28
Origineel gepost door AdamX :rolleyes: :confused: EvaX is nog niet aanwezig ze3ma...Dus de lessen moet je niet beginnen zonder haar :D

AdamX
07-05-2003, 01:31
EvaX krijgt prive lessen van mij :D

C_OUJDIA
07-05-2003, 01:35
http://www.smilies.nl/person/mensen1/sandrine.gifZozo..Wat een luxe...en dat in deze tijd...:stout:

AdamX
07-05-2003, 01:39
ewa voor wat hoort hoort wat, zinds ze me heeft verleidt met een appel, ben ik nu verslaafd aan geraakt :D

AdamX
07-05-2003, 01:54
Origineel gepost door papa Ik denk ook wel dat dat zo is. Ik zou niet weten waar Marokkaanse jongeren anders terecht kunnen als ze over dit onderwerp willen praten. :) die hebben geluk dat ik ook internet heb :D

C_OUJDIA
07-05-2003, 01:59
Origineel gepost door AdamX ewa voor wat hoort hoort wat, zinds ze me heeft verleidt met een appel, ben ik nu verslaafd aan geraakt :D Je hebt de appel geproefd...de weg terug vinden naar de peer zit er niet meer in dus moet je er maar het beste van maken :p

House
07-05-2003, 07:33
Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa, Ik ben een maand niet geweest.. ik heb eergister een Come back gemaakt en ik zie alleenmaar topics die over SEX gaan... Kifesch??? Kijk ik heb geen moeite met het onderwerp maar het is wel geinig om te zien. Het zijn van die tintelende topics die mensen doen afvragen van hmm hoe zou het nou zijn? En hmm vanacht maar eens ff uitproberen. Kifesch? A sahbi ik ben geeneens 18 maar ik lees hier dingen die ik niet zou weten als ik geen internet had en als ik niet op deze site zou komen. Zelf bij Biologie krijg je dit geeneens. Gatar mensen ou saffie :D een paar mensen moeten nog lang wachten voordat ze wat kunnen beleven in bed dus maakt het ze niet moeilijk door telkens over dat DAMN onderwerp te praten. Maar kennelijk is het iets lekkers want people just can't stop talking about SEX, en daardoor krijgen die mensen die lang moeten wachten verlangens en dat moeten we niet hebben he ;) hahaha strax worden die mensen oversext voordat ze een partner hebben gevonde. Nou geloof mij, dat zorgt denk ik voor veel frustraties. vooral bij de mannen omdat ze van nature zich niet kunnen inhouden :rolleyes: SO ENOUGH, next Subject :rolleyes: Bent Dagilia ;) Finally someone die het met mij eens is :)

BentDagilia
07-05-2003, 11:25
In mijn omgeving wordt er wel openlijk over sex gepraat... ik bedoel het hoort er toch bij maar ja het is alsof de oversextheid is toegeslagen op deze forum ;) p.s leuk dat iemand het met me eens is :goedzo:

House
07-05-2003, 15:38

Origineel gepost door Bent Dagilia In mijn omgeving wordt er wel openlijk over sex gepraat... ik bedoel het hoort er toch bij maar ja het is alsof de oversextheid is toegeslagen op deze forum ;) p.s leuk dat iemand het met me eens is :goedzo: Had er laatst ook nog een topic over geopend, maar de modi's dachten hun werk goed te hebben gedaan en hebben em verwijderd. :)

Pagina's : [1] 2