Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het geheim van de Marokkaanse Vrouw

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
07-05-2003, 00:35

Salaammalikoum, Het valt me op dat Marokkaanse meiden een hoop kritiek krijgen. Het zouden negerhoeertjes zijn, slettebakken, dombo's en noem het maar op. Maar ondanks al deze beschuldigingen slagen wij marokkaanse meiden/vrouwen erin om zulke jongens die ons beschuldigen van deze dingen aan de haak te slaan... We kennen hun zwakke plek en wanneer we ze eenmaal in onze greep hebben dan laten we niet makkelijk los... Iets in ons weet hoe je het hart moet stelen van zulke jongenmannen. Dat iets is het geheim van de Marokkaanse vrouw, en laat dat ook een geheim zijn want anders zijn we niet interressant meer :D Bent Dagilia :cool:

SweetRose
07-05-2003, 00:36
Ik ga slapen beslama :zwaai:

Solid
07-05-2003, 00:37
en omdat wij natuurlijk ook van jullie houden :goedzo:

Najib26
07-05-2003, 00:37
Aan de haak slaan? Maar na gebruik worden ze gedumpt....

BentDagilia
07-05-2003, 00:38

Dutske haha kon je me niet ff maile of zo nu is me topic lelijk geworden door jou reactie :(

salina83
07-05-2003, 00:39
Origineel gepost door DuTSKe Ik ga slapen beslama :zwaai: slaap lekker :zwaai:

BentDagilia
07-05-2003, 00:39
Solid, kijk jou mag ik nu al :cool: Najib zo erg is het helemaal niet gesteld met de gemiddelde marokkaanse meid/vrouw. er zijn heel veel fatsoenlijke meiden dus je moet niet over 1 kam gaan scheren he ;)

ArabLady
07-05-2003, 01:06
Origineel gepost door Bent Dagilia Solid, kijk jou mag ik nu al :cool: Najib zo erg is het helemaal niet gesteld met de gemiddelde marokkaanse meid/vrouw. er zijn heel veel fatsoenlijke meiden dus je moet niet over 1 kam gaan scheren he ;) :goedzo: solid:)

The_Law
07-05-2003, 01:20
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum, Het valt me op dat Marokkaanse meiden een hoop kritiek krijgen. Het zouden negerhoeertjes zijn, slettebakken, dombo's en noem het maar op. Maar ondanks al deze beschuldigingen slagen wij marokkaanse meiden/vrouwen erin om zulke jongens die ons beschuldigen van deze dingen aan de haak te slaan... We kennen hun zwakke plek en wanneer we ze eenmaal in onze greep hebben dan laten we niet makkelijk los... Iets in ons weet hoe je het hart moet stelen van zulke jongenmannen. Dat iets is het geheim van de Marokkaanse vrouw, en laat dat ook een geheim zijn want anders zijn we niet interressant meer :D Bent Dagilia :cool: Het is inderdaad een feit dat de mannen minder controle hebben over hun testosteronniveau dan de vrouwen over hun hormonen, maar er bestaan wel degelijk jongens die een overdreven waardigheid hebben en die zich niet zomaar laten doen. Dus jullie 'geheimpje' reikt niet iedereen

BentDagilia
07-05-2003, 11:32
hmm... kritiek op ons geheim :rolleyes: Ja sommige vallen er niet voor of zo maar natuurlijk ga ik het daar niet over hebben, anders is het verhaal niet leuk meer ;)

Onslaught
07-05-2003, 11:35
zo leef jij nog koe

bint_duh_bledie
07-05-2003, 11:35
goed zo jah dat zijn wij ze praat over ons jah

BentDagilia
07-05-2003, 11:38
Nee ik ben dood varken :rolleyes: :D

Onslaught
07-05-2003, 11:42
aha oke is cool bolle chinees zo te zien zat je vast

BentDagilia
07-05-2003, 11:46

ik vast? Ben je gek.. ik had gewoon BIZNIZ to take care of :cool: Maar zo te zien heb jij in een inrichting gezeten :rolleyes:

Pagina's : [1] 2