Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zijn jullie dagelijkse bezigheden !

Pagina's : [1] 2

Teletubie21
20-02-2006, 22:28

wat doen jullie meestal elke dag !:D wat jullie vaak doen ! en wat dan ook op een dag gaat iriteren ! dat je er geen zin meer in hebt :hihi: :goedzo:

_GoudSterretje_
20-02-2006, 22:35
schoonmaken computer mzelf leuk maken voor thuis ik zit 90% thuis en echt kan vervelen, ik loop soms duizend keer te stofzuigen en plekje schoonmaken, soorrt waan idee.

tangiia23
20-02-2006, 22:36
huishouden ...elke dag....kids naar buiten (soms niet elke dag)..mijn zoontje brengen naar peuterspeelzaal 4 keer per week...boodschappen 1 tot 2 keer per week....winkelen...terrasje pakken soms wat niet en nooit gaat vervelen is een dagje weg met mijn gezinnetje :hihi: dat blijft leuk verder zwerf ik hier op marokko.nl....boekjes lezen...atwt en gtst kijken...alle woonprogramma's volg ik ook:hihi:...af en toe bezoekjes bij kennisen en familie zo is mijn leventje een beetje

-Bubbels-
20-02-2006, 22:38
wat doen jullie meestal elke dag !:D wat jullie vaak doen ! en wat dan ook op een dag gaat iriteren ! dat je er geen zin meer in hebt :hihi: :goedzo: mijn dag bestaat uit: opstaan douchen enzo eten beetje opruimen naar werk gaan eenmaal weer thuis: eten maken opruimen enzo slapen en dat gaat elke dag zo :moe: en als ik vrij ben doe ik niet veel of ga ik naar me zus :D of naar de markt boodschapjes doen

Riannah
21-02-2006, 09:00

Opstaan 5.45 uur douchen,aankleden,opmaken ontbijt klaar maken voor zoon wasmachine aanzetten vaatwasser uitladen alle luiken en ramen open zoon wakker maken en helpen met aankleden (ontbijten doet hij zelf als ik weg ben) naar het werk toe 7.00 uur werken en surfen op Marokko.nl:hihi: 16.30/45 naar de winkel 17.15,droger aanzetten, bidden,lekkere marokaanse pyama aan en dan koken. 18.30 eten,afruimen, vaatwasser in laden, stofzuigen, dwijlen en strijken. een kamer in het huis schoonmaken, iedere dag anders! 19.30 huiswerk maken met zoon, of een spelletje doen.( als mijn man er is doet hij dit) 20.15 zoon naar bed. uurtje leren. 21.00 eindelijk met kopje thee en manlief op de bank ! Dit is bijna elke dag het zelfde behalve dinsdag want dan moet ik naar school en ben dan om 7.00 uur weg en kom om 22.15 thuis !

lilchakir
21-02-2006, 09:01
laat ik het zo zeggen, wat ik vandaag doe doe ik de volgende dag ook:moe: ik zal geloof ik niet de enige zijn toch:D

Miss_Magrebia
21-02-2006, 09:02
Werken ( 40 p. week ) Thuis koken en opruimen Eten..... Lekker genieten van de vrije avonduren ...

HoneyBee
21-02-2006, 09:14
werken, huishouden, familiebezoek, leuke dingen doen met gezin, cursus kleding ontwerpen en kleding maken, internetten, lezen, met mooi weer tuinieren etc.... Het is druk met 2 kleine kinderen, maar ik heb zeker geen saai leventje. Ik heb altijd wel wat te doen. Per 1 maart ga ik minder werken om nog meer aandacht te besteden aan de dingen die ik leuk vind.

Miss_Magrebia
21-02-2006, 09:16
werken, huishouden, familiebezoek, leuke dingen doen met gezin, cursus kleding ontwerpen en kleding maken, internetten, lezen, met mooi weer tuinieren etc.... Het is druk met 2 kleine kinderen, maar ik heb zeker geen saai leventje. Ik heb altijd wel wat te doen. Per 1 maart ga ik minder werken om nog meer aandacht te besteden aan de dingen die ik leuk vind. Waar in R'dam en wat zijn de kosten ... ;)

samy22
21-02-2006, 09:18
Opstaan 5.45 uur douchen,aankleden,opmaken ontbijt klaar maken voor zoon wasmachine aanzetten vaatwasser uitladen alle luiken en ramen open zoon wakker maken en helpen met aankleden (ontbijten doet hij zelf als ik weg ben) naar het werk toe 7.00 uur werken en surfen op Marokko.nl:hihi: 16.30/45 naar de winkel 17.15,droger aanzetten, bidden,lekkere marokaanse pyama aan en dan koken. 18.30 eten,afruimen, vaatwasser in laden, stofzuigen, dwijlen en strijken. een kamer in het huis schoonmaken, iedere dag anders! 19.30 huiswerk maken met zoon, of een spelletje doen.( als mijn man er is doet hij dit) 20.15 zoon naar bed. uurtje leren. 21.00 eindelijk met kopje thee en manlief op de bank ! Dit is bijna elke dag het zelfde behalve dinsdag want dan moet ik naar school en ben dan om 7.00 uur weg en kom om 22.15 thuis ! ik heb ook dezelfde dag schema alleen heb ik 2 kids en werk 40 uur per week en het is idd zwaar maar om 21.30 ong. ben ik helemaal op en val ik meteen in slaap.en dat vroeg opstaan heb ik een hekel aan :moe:

HoneyBee
21-02-2006, 09:36
Waar in R'dam en wat zijn de kosten ... ;) Het is een thuis cursus van de NHA. Je krijgt cursus materiaal thuis gestuurd, en stuurt huiswerk zoals ontwerpen weer terug. Ik ben nog maar net begonnen met m'n eerste opdrachtje. Aan het einde van de cursus (1 jaar) krijg je een certificaat. Dus ben ik een echt mode ontwerpster:hihi: Jeah, in my dreams. Maar ik kan dan wel kleding ontwerpen en maken. Lijkt me super! Je leert ook hoe je kussens, gordijnen en nog veel meer.

HoneyBee
21-02-2006, 09:36
Oh ja, kosten rond de 250 euro! voorheen rond de 500 euro, maar er is nu een actie van 50% korting!

wittewarda
21-02-2006, 10:10
werken (36 uur per week) van mijn 2 kids genieten huishouden/koken mijn vrije tijd vul ik met: huishouden :maf2: koekjes bakken met de meiden theater of uit eten winkelen met mijn zussies lekker luieren op de bank met een goed boek Ik werk veel buiten en binnen maar ik zorg er wel voor dat ik ook van het leven blijf genieten.:banana:

HoneyBee
21-02-2006, 10:11
Ik werk veel buiten en binnen maar ik zorg er wel voor dat ik ook van het leven blijf genieten.:banana: :goedzo:

Riannah
21-02-2006, 10:29

ik heb ook dezelfde dag schema alleen heb ik 2 kids en werk 40 uur per week en het is idd zwaar maar om 21.30 ong. ben ik helemaal op en val ik meteen in slaap.en dat vroeg opstaan heb ik een hekel aan :moe: Ja, dat klopt, ik werk ook 40 uur en het is inderdaad heel zwaar, vooral als je 2 kinderen hebt ;) ik heb er maar een en hij is heel zelfstandig met alles, maar bij knoeit veel en van opruimen:rolleyes: heeft hij ook nooit gehoord, ondanks hij elke zaterdag zijn kamer moet opruimen:hihi: het allerergste vindt ik idd het vroege opstaan, af en toe heb ik zin om de wekker uit te slaan en me zelf nog een heer om te draaien :hihi:

Pagina's : [1] 2