Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse homo's, zullen we ze ooit accepteren???

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
07-05-2003, 00:12

Salaammalikoum allemaal, een paar weken terug kreeg ik op school voorlichting van een groep homo's en lesbienes. En tot mijn grote verbazing zat er een Marokkaanse homo tussen rond de 20. Ik kon het natuurlijk niet geloven en om de waarheid te zeggen ik wou hem trappen... Maar ja naarmate hij zijn verhaal vertelde leek het me wel een aardige jongen. Ik had zoiets van: Jonge doe waar je zin in hebt maar weet wel dat daar gevolgen aan zitten. Mijn vraag aan jullie is: zullen jullie ooit Marokkaanse homo's accepteren of zouden jullie hem de grond in trappen als jullie er een zouden zien... :rolleyes: Bent Dagilia :zwaai:

HalfBlood
07-05-2003, 00:16
Tfoe :maf3:.. ik zou nix doen maar als sidi zemmel wat probeerd, ik sla hem dan in coma..

Marocca
07-05-2003, 00:17
Origineel gepost door Half Blood Tfoe :maf3:.. ik zou nix doen maar als sidi zemmel wat probeerd, ik sla hem dan in coma.. :hihi:

chicamaroquia
07-05-2003, 00:18
ik heb er geen moeite mee. dat is tussen hun en Allah... :)

SweetRose
07-05-2003, 00:18

Ze weten niet wat ze weggooien...

Asri
07-05-2003, 00:20
Qawm lot :maf3: -Y-

HalfBlood
07-05-2003, 00:20
Origineel gepost door Asri Qawm lot :maf3: -Y- Sa7i7 :maf3:..

BentDagilia
07-05-2003, 00:24
het is inderdaad iets tussen hem en allah... Het is alleen wel heel schrikbarend om het van dichtbij te zien.. ik vroeg hemnog zijn er veel marokkaanse homo's toen zei hij alleen maar!!! nou ik schrok. Hij noemde zelfs evrschillende cafeetjes op waar die mocro's bij elkaar komen... En ja Marokkanen associeer ik vaak met moslims dus een cafe waar moslim homo's naar toe komen... Freaky ouwe :D maar ja HUn leven he :(

HalfBlood
07-05-2003, 00:25
Origineel gepost door Bent Dagilia het is inderdaad iets tussen hem en allah... Het is alleen wel heel schrikbarend om het van dichtbij te zien.. ik vroeg hemnog zijn er veel marokkaanse homo's toen zei hij alleen maar!!! nou ik schrok. Hij noemde zelfs evrschillende cafeetjes op waar die mocro's bij elkaar komen... En ja Marokkanen associeer ik vaak met moslims dus een cafe waar moslim homo's naar toe komen... Freaky ouwe :D maar ja HUn leven he :( Tfoe Jahanam zal hun eeuwige cafe zijn ..

salimma19
07-05-2003, 00:27
Ik zal ze nooit accepteren. gelijk slaan zou ik ook niet doen. maar ik vind ze vies. echt goor gewoon tfoee

salina83
07-05-2003, 00:40
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal, een paar weken terug kreeg ik op school voorlichting van een groep homo's en lesbienes. En tot mijn grote verbazing zat er een Marokkaanse homo tussen rond de 20. Ik kon het natuurlijk niet geloven en om de waarheid te zeggen ik wou hem trappen... Maar ja naarmate hij zijn verhaal vertelde leek het me wel een aardige jongen. Ik had zoiets van: Jonge doe waar je zin in hebt maar weet wel dat daar gevolgen aan zitten. Mijn vraag aan jullie is: zullen jullie ooit Marokkaanse homo's accepteren of zouden jullie hem de grond in trappen als jullie er een zouden zien... :rolleyes: Bent Dagilia :zwaai: ik accepteer iedereen. het is niet aan mij om ze te veroordelen. :zwaai:

BentDagilia
07-05-2003, 00:48
klopt , maar in je achterhoofd weet je dat hij verkeerd bezig is hè ;)

The_Law
07-05-2003, 00:58
de maatschapij waarin ik leef verplicht mij hen te accepteren en zolang ze mij met rust laten, laat ik hen met rust, maar als moslim heb ik geen respect voor hen, daar ze iets doen dat tegen de natuur is, er werd niet voor niets een man en een VROUW geschapen, je kan geen wagen in een wagen parkeren, maar wel een wagen in een garage, daar dient deze ook voor dus maw het is iets onnatuurlijks en onaanvaardbaar binnen de moslimgemeenschap. door te zeggen dat ik geen respect heb voor hen wil het niet zeggen dat ik hen niet aanzie als mensen! vergis jullie niet in deze opmerking

BentDagilia
07-05-2003, 01:03
Mooi gezegd :goedzo:

superwomen
07-05-2003, 02:44

Ik accepteer ze en ik respecteer ze.Voor die groep mensen valt het ook niet mee .En al helemaal niet als je Marokkaan bent.Homo''s zijn ook maar mensen. :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3