Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De PIL voor de man!!!

LZN
06-05-2003, 23:19

Voor de mannen onder ons: Over een niet al te lange termijn zal een anticonceptie pil voor de man op de markt komen. De huidige pil voor de vrouw schijnt bij veel vrouwen een grote aanslag te zijn op hun gezondheid zie de lijst met bijwerkingen. De vraag: Zou jij als man bereid zijn je vrouw deze bijwerkingen te besparen en zelf de pil dagelijks in te nemen (met natuurlijk vergelijkbare bijwerkingen)? Ik vraag me af hoe opofferingsgezind de marokkaanse mannen zijn. Ben benieuwd Voor de vrouwen onder ons: Wat vind jij van deze mogelijkheid. en zou jij willen dat je man zoiets doet. En zo ja, hoe zou je het willen aanpakken. (bv vastleggen in de huwelijksacte :D , ik zeg maar wat!) Mogelijke bijwerkingen De volgende bijwerkingen worden genoemd door pilgebruiksters, hoewel ze niet door de pil veroorzaakt hoeven te worden. Deze bijwerkingen kunnen vooral in de eerste paar maanden van het pilgebruik voorkomen. Vaak gaan ze na enige tijd vanzelf over: Gevoelige of pijnlijke borsten Afscheiding uit de tepel Hoofdpijn en migraine Minder zin om te vrijen, stemmingsveranderingen Irritatie van de ogen bij het gebruik van contactlenzen Misselijkheid en overgeven Verandering in de afscheiding uit de schede Huidreacties Vochtophoping Gewichtsverandering Overgevoeligheidsreacties Ernstige bijwerkingen Ernstige bijwerkingen die met het gebruik van de pil in verband worden gebracht zijn trombose en (borst)kanker..

chicamaroquia
06-05-2003, 23:26
Dezelfde bijwerkingen als bij vrouwen... :hihi: Aan hem de eer! :D

C_warrior
06-05-2003, 23:28
Krijg ik dan afscheiding uit m'n borsten en gevoelige borsten Wow Ik wil het dan graag doen maar helaas ik speel voetbal en soms moet ik de bal op me borst aan nemen :hihi:

Bario_Woman
06-05-2003, 23:28
haha..precies....laat hem ook maar eens eve lijden :gniffel:

salina83
06-05-2003, 23:43

salaam, oh ja, dat hoor ik voor het eerst? wat is de werking ervan dan? of is dit een geintje van je? wat vind je trouwens van de nuva ring? ook handig toch? verandert niets aan de bijwerkingen, maar wel handig. :zwaai:

chicamaroquia
07-05-2003, 00:20
Maar hoe werkt ie precies? Is het later wel mogelijk om kinderen te krijgen. Schiet ie tijdelijk met losse flodders of schiet ie helemaal niet?

salina83
07-05-2003, 00:26
Origineel gepost door chica*******a Maar hoe werkt ie precies? Is het later wel mogelijk om kinderen te krijgen. Schiet ie tijdelijk met losse flodders of schiet ie helemaal niet? organon he? daar was ik pas geleden! dat hebben ze goed geheim gehouden. maar ik vraag me dus ook af. hoe het werkt? ik bedoel maakt het het sperma onactief?

salina83
07-05-2003, 00:28
oh laat maar ik zie het al. het stopt de sperma vorming :)

salina83
07-05-2003, 00:35
Origineel gepost door Khalidq de werking is als volgt. De man produceert sperma onder invloed van de het hormoon testosteron. In dit geval wordt dit hormoon geblokeerd, waardoor er helemaal geen sperma wordt geproduceerd. Niks dus!!! Het jammere voor de man is dat ie op termijn dus een beetje vrouwelijke kenmerken gaat vertonen (testosteron is ook verantwoordelijk voor de mannelijke eigenschappen bv baard, spierkracht, libido, zware stem, etc, etc) Maar ja deze bijwerking is bij lange na niet ernstiger, dan bv borstkanker bij de vrouw! dus jij bent voor? zou jij het slikken? en je hebt niet gezegt wat je van de nuva ring vind!

cheetah
07-05-2003, 00:49
sorry hoor... WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

chicamaroquia
07-05-2003, 08:38
Origineel gepost door cheetah sorry hoor... WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :hihi: